Džanek Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Mám problém s touto ,,vychytávkou,, o které jsem si myslel, že bude spolehlivě fungovat. Už to bude rok, co mám Yeti a ještě jsem nezpozoroval, že by tato funkce fungovala. Mám tu automatiku stále zapnutou a když například stojím v koloně, kde přede mnou někdo z výfuku silně kouří, tak je v momentě smrad v celém autě a pokud manuálně nezvolím recirkulaci, tak by to bylo někdy o život. Jak to tedy funguje? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Mám stejný pocit jako ty, že to vůbec nefunguje. Kolikrát je v autě smrad, že by člověk padl a automatika nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 19. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 To by mě tedy zajímalo, jestli to vůbec někomu funguje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 27. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 To tady opravdu nikdo nemá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 Tu je odpoveď: Při vnější teplotě nad cca +2 °C se již při nepatrném zvýšení koncentrace škodlivin přepne na režim recirkulace. Při vnější teplotě mezi cca +2 °C a cca -5 °C dojde k přepnutí na režim recirkulace až při silném zvýšení koncentrace škodlivin, přičemž se zároveň zapne kompresor klimatizace. Při vnější teplotě pod cca -5 °C dojde k přepnutí rovněž až při silném zvýšení koncentrace škodlivin a ještě jen na cca 15 sekund (kompresor klimatizace se nezapne). Když se koncentrace sníží, klimatizace se přepne zpět na režim čerstvého vzduchu. Aby se zabránilo častému spínání klapky cirkulujícího/čerstvého vzduchu, při nepatrném nárůstu škodlivin v okolním vzduchu se ihned nesepne (snímač nepošle požadavek řídicí jednotce Climatronic -J255-). Zde postačí účinek filtru s aktivním uhlím v prachovém a pylovém filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 28. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 Hmm, kdyby to takto fungovalo, tak jsem spokojený. Za celou dobu, co Yetiho mám, tak se to nikdy nepřepnulo a že to někdy bylo o zdraví. Asi budu muset navštívit servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Azurit Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 ...shodou okolností jsem to řešil minulý týden v servisu při pravidelné prohlídce... nejdřív bylo jasné, že prodejce a přejímací technik nevědí, o čem je řeč, pak tvrdili, že tam nic takového není... pak mi řekli, že se to pustí jedině ve chvíli, kdy se stojí za kouřící avií... no - nepustilo se to ani za tou kouřicí avií... krom toho - když pustíte vnitřní recirkulaci vzduchu, auto se začně strašně zamlžovat - to mi jiné auto nedělalo (byla-li puštěná zároveň klimatizace)... palec dolů :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 29. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 (editace) Takže to neřešili? Editováno: 30. Prosinec 2011, autor: Sranki NECITUJ PREDCHÁDZAJÚCI PRÍSPEVOK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 29. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Když jsem dnes volal do servisu, tak si ze mě snažili dělat blbce. Jestli tam tu funkci opravdu mám a jestli ji mám zapnutou a jak poznám, že ji mám opravdu zapnutou tak po chvilce nesouvislého monologu mi řekli, ať přijedu a auto napíchnou na diagnostiku. To mi připomíná jeden z dílů Na stojáka, kdy Miloš Knor rozebíral, jak se dnes vše řeší stylem - přijeďte a napíchnem to na počítač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 S tou klimatizací to je dobrej blábol nemluvě o tom, že to vůbec nefunguje Citace Při vnější teplotě nad cca +2 °C se již při nepatrném zvýšení koncentrace škodlivin přepne na režim recirkulace. Při vnější teplotě mezi cca +2 °C a cca -5 °C dojde k přepnutí na režim recirkulace až při silném zvýšení koncentrace škodlivin, přičemž se zároveň zapne kompresor klimatizace. Při vnější teplotě pod cca -5 °C dojde k přepnutí rovněž až při silném zvýšení koncentrace škodlivin a ještě jen na cca 15 sekund (kompresor klimatizace se nezapne). Když se koncentrace sníží, klimatizace se přepne zpět na režim čerstvého vzduchu. Aby se zabránilo častému spínání klapky cirkulujícího/čerstvého vzduchu, při nepatrném nárůstu škodlivin v okolním vzduchu se ihned nesepne (snímač nepošle požadavek řídicí jednotce Climatronic -J255-). Zde postačí účinek filtru s aktivním uhlím v prachovém a pylovém filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 To zapnutí klimakompresoru je dobře - přes klimatizace se odvlhčuje vzduch a tím ze zabraňuje zamlžení čelního skla. Jinak jsem si u svýho auta taky nějak nevšiml, že by to fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 To je samozřejmě jedna z výhod klimatizace. Háček je v tom, že žádná auto klimatizace nepracuje při teplotě nižší než cca +5°. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 Čtu v příručce, že se zapnutá automatická recirkulace zapne, pokud čidlo zjistí škodlivé látky. Pokud se zapnutá nezapne, použijte vlastní rozum a přepněte ručně. To musel být velký ing. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 6. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Dnes jsem se vrátil ze servisu - no a ...... nic. 5 hodin to studovali dva mechanici, aby mi pak řekli, že je asi vše v pořádku. Problém bude asi v umístění čidla - je totiž nelogicky zastrčeno skoro až pod palubní deskou. Takže než čidlo v těchto místech zaregistruje nějaký pach, tak budou v autě všichni mrtví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.