Přejít na obsah

Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu


slavico

Doporučené příspěvky

Zdravim

Zhruba pred pol rokom som sa stal majitelom FABIE COMBI 1.9TDi r.v. 2002 ELEGANCE. Doposial som nemal s autom ziaden problem okrem vrzgania pristrojovky ale to sa bude riesit v lete.

Potreboval by som od vas radu okladne Klapky cerstveho a recirkulovaneho vzduchu. Jej funkciu samozrejme poznam. Ale k veci.

Zahmlievaju sa mi okna z vnutra. Pri vonkajsich teplotach pod 4 C. Akonahke zacne auto trosku kurit uz sa rosia okna. Myslel som si ze voda z dvery, pretesnil som vsetky dvere , poriadne vyvetral auto - koberce su suche ale rosenie sa nezmenilo. Poriadne som umyl vsetky okna , ziadna zmena. Voda z riadiatora kurenia neunika hladina chladiacej kvapaliny sa ani nepohla. Pelovy filter som samozrejme menil tiez a ziadna zmena.

Takze som zacal skumat klapku recirkulovaneho vzduchu.

Pri zhasnuti auta sa klapka automaticky zatvori. Avsak pri opatovnom nastartovani sa automaticky neotvori, ostava vysiet zatvorena ale tlacidlo recirkulovaneho vzduchu nesviety. Zatlacenim tlacidla sa tlacidlo rosvieti ale s klatkov sa nic nedeje. Po opatovnom zatlaceni tlacidla (cize vypnuti vnutornej recirkulacii) sa klapka otvori a okna sa behom 1-2 min odrosia.

Zistil som to tak ze som dal ventilator na 4 a pocuval zmenu zvuku pri otvorenej a zatvorenej klapke.

Zaujmave vsak este je ze automaticke zatvarenie a otvaranie klapky pri zaradeni spiatocky funguje. Tak isto funguje zapinanie a vypinanie klapky recirkulovaneho vzduchu pri prepinani tlacidla. Takze po kazdom nastartovani musim tlacidlom zapnut a vypnut klapku a okna sa uz nerosia.

Takze nemam ani paru co moze byt chybne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim

Zhruba pred pol rokom som sa stal majitelom FABIE COMBI 1.9TDi r.v. 2002 ELEGANCE. Doposial som nemal s autom ziaden problem okrem vrzgania pristrojovky ale to sa bude riesit v lete.

Potreboval by som od vas radu okladne Klapky cerstveho a recirkulovaneho vzduchu. Jej funkciu samozrejme poznam. Ale k veci.

Zahmlievaju sa mi okna z vnutra. Pri vonkajsich teplotach pod 4 C. Akonahke zacne auto trosku kurit uz sa rosia okna. Myslel som si ze voda z dvery, pretesnil som vsetky dvere , poriadne vyvetral auto - koberce su suche ale rosenie sa nezmenilo. Poriadne som umyl vsetky okna , ziadna zmena. Voda z riadiatora kurenia neunika hladina chladiacej kvapaliny sa ani nepohla. Pelovy filter som samozrejme menil tiez a ziadna zmena.

Takze som zacal skumat klapku recirkulovaneho vzduchu.

Pri zhasnuti auta sa klapka automaticky zatvori. Avsak pri opatovnom nastartovani sa automaticky neotvori, ostava vysiet zatvorena ale tlacidlo recirkulovaneho vzduchu nesviety. Zatlacenim tlacidla sa tlacidlo rosvieti ale s klatkov sa nic nedeje. Po opatovnom zatlaceni tlacidla (cize vypnuti vnutornej recirkulacii) sa klapka otvori a okna sa behom 1-2 min odrosia.

Zistil som to tak ze som dal ventilator na 4 a pocuval zmenu zvuku pri otvorenej a zatvorenej klapke.

Zaujmave vsak este je ze automaticke zatvarenie a otvaranie klapky pri zaradeni spiatocky funguje. Tak isto funguje zapinanie a vypinanie klapky recirkulovaneho vzduchu pri prepinani tlacidla. Takze po kazdom nastartovani musim tlacidlom zapnut a vypnut klapku a okna sa uz nerosia.

Takze nemam ani paru co moze byt chybne.

A co hlásí Vag? Mě blbli oba servomotorky u směšovacího jsem to poznal hned, když začalo auto při zapnutý AC topit a motorek recykl. vzduchu se zdálo být , že funguje, ale vykazoval chyby, takže jsem oba pročistil, prostříkal potenciometry a rok je to O.K..

U jiný fabie zase se klapka recykl. vzduchu po chvilce, co jsem ji zapnul, kdy se zavřela , sama otevřela. Taky to dělal servomotorek( doporučuji pročistit)

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No VAG hlasi vsetky mozne chyby serva klapky rec. vzduchu . Cize 4 (podla Dielenskej prirucky) zda sa mi ze to je chyba 0156 neviem isto mam to v robote.

Zajtra este vyskusam diagnostiku jednotlivých casti a obnovu nastavenia, uvidime co zistim. Dam vediet.

Co mas na mysli pod precistenim? Je tam nejaky bordel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No VAG hlasi vsetky mozne chyby serva klapky rec. vzduchu . Cize 4 (podla Dielenskej prirucky) zda sa mi ze to je chyba 0156 neviem isto mam to v robote.

Zajtra este vyskusam diagnostiku jednotlivých casti a obnovu nastavenia, uvidime co zistim. Dam vediet.

Co mas na mysli pod precistenim? Je tam nejaky bordel?

tady máš link na prostříkání potenciometru, je to teda pot. motorku směšovací klapky, ale jsou konstrukčně stejný jako u motorku recykl, vzduchu :

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave som sa hral s VAG om. Ta chyba co stale ukazuje je 01596 vsetky 4 podla DP. Urobil som vsetko co sa dalo podla DP aj zakladne nastavenie. A co cert nechcel ako som sa hral s tlacidlom a kukal hodnoty na VAGu tak zrazu klapka ostala vysiet v otvorenej polohe (aspon podla hodnot potenciometra) a uz ani podla zvuku sa nehybe. Tak to budem musiet rozobrat a riadne sa na to kuknut. Este ze je ,,leto,, :o(

Len sa modlim aby sa fakt zaseknuta v hornej polohe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u týhle klapky je dobrý přístup k motorku oproti motorku směšovací klapky. Prostříkej ten potenciometr contactolem, jak se píše v tom linku, já to prostříkal injekční stříkačkou s jehlou, kdy jsem poo :kol-27: dkryl ten modrý kryt potenciometru. Viz obrázek v linku.

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...