lebeda Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 Mohu,prosím,požádat někoho znalého o popsání rozdílu mezi těmito motory.Jediný rozdíl který jsem našel je plnění emisní normy. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 a právě kvůli přísnější emisní normě má jiné sací ventily, písty, vstřiky, software. to je vše, co vím, ale možná jsou ještě nějaké detaily jiné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lebeda Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 jak psal boobika + jiný EGR ventil...mimo motor je tam tuším i kratší převodovka, ale nechci kecat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lebeda Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Převodové poměry, nebo velikost? A jak je to s chipem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 (editace) převodovka bude určitě jiná. kratší převody, ne velikostí skříně. co se týče chipu, není důvod proč by nešel, ale určité omezení tam bude oproti ATD EU3 (vstřiky, ventily, atd.), ovšem až od určité hranice. jen to už nějak není ono - přijde mi, že čím více euro, tím to jede divněji i když výkony jsou vyšší. Editováno: 8. leden 2012, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 (editace) převodové poměry...EWT převodovka u ATDček je tuším delší.....jak to myslíš s tím chipem? obojí se dá +- 130-150PS dle kondice a "zajetí" motoru Edit: boobika byl rychlejší jinak plnej souhlas...čím víc emisních výmyslů, tím víc problémů s autem a menší požitek z jízdy Editováno: 8. leden 2012, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lebeda Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 (editace) Fabia Combi 1.9 tdi AXR, Elegance převodovka JXY rv.2007. 145000Km. jde mi cca o 100 kw. a vliv na spojku. Editováno: 8. leden 2012, autor: lebeda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 pokud není lamela už hodně "jetá" a bude chip udělanej rozumně, není v tom žádný problém (jednohmota v FI celkově snese dost, serie + chip není problém) , vůbec bych se nebál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onder Vloženo 19. leden 2012 Sdílet Vloženo 19. leden 2012 Kazdopadne mozem potvrdit ze prevodovka je ina. Prevody: 40: 2. prevodovy stupen - 2250 otacok; 3. prevodovy stupen - 1500 otacok 60: 2. prevodovy stupen - 3500 otacok; 3. prevodovy stupen - 2250 otacok; 4. prevodovy stupen - 1500 otacok 80: 2. prevodovy stupen - 4600 otacok; 3. prevodovy stupen - 2900 otacok; 4. prevodovy stupen - 2000 otacok; 5. prevodovy stupen - 1600 otacok 100: 3. prevodovy stupen - 3700 otacok; 4. prevodovy stupen - 2500 otacok; 5. prevodovy stupen - 1900 otacok 120: 3. prevodovy stupen - 4500 otacok; 4. prevodovy stupen - 3100 otacok; 5. prevodovy stupen - 2300 otacok 140: 4. prevodovy stupen - 3600 otacok; 5. prevodovy stupen - 2750 otacok 160: 4. prevodovy stupen - 4000 otacok; 5. prevodovy stupen - 3200 otacok 160: 5. prevodovy stupen - 3500 otacok 60-100 km/h: 3st. 5,8s; 4 st. 8,3s; 5st. 13,2s 80-120 km/h: 3st. 7,1s; 4 st. 9,5s; 5 st. 11,7s Mne sa osobne zda ze 1,2 a 3 stupen su kratsie a 4,5 su dlhsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.