Přejít na obsah

Žhavení a Motor


DonChuanes

Doporučené příspěvky

Zdravím

Řeč je o Octavii II 1.9 TDI 2008 201tis

Dnes při jízdě po dálnici ( asi 150 ) se mi z ničeho nic stalo toto :

Ihned se přeplo do nouzového režimu, kdy rapidně klesl výkon.

Nejdřív asi 10 sec svítila kontrolka žhavení, poté začala blikat a bliká furt.

Svítilo mi už předtím kontrolka motoru ( ta hned napravo od žhavení ), dle předchozí diagnostiky kvůli nějakýmu čidlu za DPF, či něco takového. Prý že akutní to není. Takže jestli se rozsvítila k tomu, to nevím. Jinak další chyba byla 3tí žhavící svíčka. Kamarád co mi to dělal řikal že nic hrozného, jsem s ním domluvený na leden někdy, že mi i odstraní EGR a DPF, proto jsme to nechali.

Brzdový světla mi svítí ( krom 3tího, ale to mi nesvítí už jak dlouho ).

Startuje v pohodě.

Jen se chci zeptat, zda li někdo neví co by to tak mohlo být, jestli mohu dále rozumnou dobu jezdit aniž bych to nějak poškodil. Rád bych se zeptal kamaráda, ale odjel si na dovolenou, tak jediná možnost mi zbývá zde.

Předem děkuji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim přesně, nejsem mechanik :D Diagnostika psala něco o (tuším že 3tím) čidle výfukových plynů . Vysvětloval mi to jako že před DPF je čidlo, za DPF je čidlo a právě to ZA má zkrat na plus .. Jestli to je přímo toto, netuším .. Ale že kvůli tomu mi to hodí do nouzovýho režimu ?! Když vše v motoru je ok a nic mu nebrání jet na plnej ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...