RadaR08 Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 (editace) Ahoj tak mam octavu 1.6 74kW AEH 1997 a muj problem tkvi v tom, ze pri prerazeni rychlosti s vyslapnutou spojkou, plyn porad reaguje jako by byl stale seslapnuty (cca 1-2sec) cili zni to to asi tak jako bych v kazdem mezikvaltu slapnul na plyn... Dale na neutralu kdyz seslapnu plyn tak se pomalu vraci do normalu. Mel jsem pred tim fabii a otacky klesaly temer okamzite. Obcas otacky zustanou vyset na 2000ot cca 5-6sec a pak klesnou na 850ot... Menil jsem: svicky za 4bodove NGK V-LINE Siliconove Tesla kabely nova lambda sonda skrtici klapka (z vrakace ale chova se stejne jako ta puvodni - ano daval jsem ji zakl. hodnoty...) Cidlo teploty kapaliny vzduchovy filtr FILTRON palivovy filtr (star-line ja vim cinska jebka ale jiny skladem nemeli) termostat jeste me napadlo zkusit zkontrolovat trubku sani jestli neni nejaka dirka a vycistit vahu vzduchu... jinak zde je vypis chyb z VAG: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 06A 906 019 B Komponent: 1.6l R4/2V SIMOS HS2165 Kódování: 04000 Opravna #: WSC 31480 0 Nalezeny chyby: Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1J0 907 379 A Komponent: ABS/EDS ITTAE 20 GI V00 Kódování: 03604 Opravna #: WSC 00000 0 Nalezeny chyby: Adresa 15 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1J0 909 603 A Komponent: AIRBAG VW3 - V02 Kódování: 00065 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 00532 - Napajeci napeti 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1U1 919 033 J Komponent: A+-KOMBIINSTR. VDO V08 Kódování: 02142 Opravna #: WSC 31480 IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0V0032756 1 Nalezeny chyby: 01176 - Klicek 07-00 - signal prilis nizky -----NEVSIMAT MAM VYSTRELOVACI KLIC----- Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 3B0 959 799 S Komponent: Zentral-SG Komfort V41 Kódování: 04097 Opravna #: WSC 31480 2 Nalezeny chyby: 01331 - rid.jedn. dveri na strane ridice (J386) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 01330 - Centralni rid.jedn. komfortniho systemu (J393) 37-00 - Defekt Konec ------------------------------------------------------- Editováno: 15. leden 2012, autor: RadaR08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Spínač spojkového pedálu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadaR08 Vloženo 14. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2012 (editace) ze by spinac sp. p. delal bordel i na neutral? //E: dnes bych mel mit cas tak se zkusim podivat na ten spinac //E2: tak jsem sundal tu trubku co je od skrtici klapky a zjistil jsem toto: obr c1. uvnitr trubicky nasavani pretlaku motoru je slaba gumova membrana co je v hajzlu -pruduch je volny na obe strany nikoliv na jednu... obr c2. zde je ta potvora trubicka praskla ve svaru... otazka zni je mozne ze toto zpusobuje me problemy? Editováno: 15. leden 2012, autor: RadaR08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadaR08 Vloženo 16. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2012 tak dnes si jedu pro novou trubku sani tak snad to muj pripad vyresi... Pak hodim info jak jsem dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 Vyměnit, nastavit klapku, vymazat adaptace....Bude Ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadaR08 Vloženo 16. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2012 (editace) tak trubka sani je vymenena a zda se ze je po problemu. Vecer jeste projedu a uvidim jak to bude vypadat pri ohratym motoru E:/ tak odjeto cca 20km otacky jsou v poradku uz nevyskakuji na vyse zminene 2000ot. Ale problem s "meziplynem" zustava (bud je to u tohoto motoru normalni nebo nevim) proste kdyz chci zaradit vyssi rychlost a seslapnu spojku tak v tom okamziku na otackomeru vyleze rucicka o cca 2-3 policka a hned klesne (jako bych trosku slapnul na plyn) poznal jsem to i na palubnim pckdyz dam volbu okamzita spotreba, rozjedu se a jedu treba z kopecka tak pustim plyn a jedu na volnobeh (porad mam zarazenou rychlost) a PPC stale ukazuje cca 2sec spotrebu nez se ukaze 0... Zacim si myslet ze je to opravdu ten spojkovy spinac ale nejak jsem ho pod pedalem nemohl najit... Ma ho vubec moje motorizace? Diky Editováno: 16. leden 2012, autor: RadaR08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal3 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) Zdravím, podařilo se to nějak vyřešit? Mám stejné auto i stejnou řídící jednotku a stejný problém... Díky. Jo, tady ty první typy asi spínač spojky nemají - aspoň já teda ne. Včera jsem jel se stejným autem jen r.v. 98, a ten spínač spojky má. Chová se to tak, že po sešlápnutí spojky padají otáčky hned. Pokud není spojka sešláplá, tak jdou dolů pomaleji, ale určitě nevylítnou ještě nahoru, tak jako nám! Editováno: 18. Listopad 2012, autor: Michal3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal3 Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 (editace) Že by váha vzduchu? Viz příspěvek od "ratafak" http://forum.skodaho...-otacky-motoru/ Editováno: 22. Listopad 2012, autor: Michal3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaxy99 Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Zdravím, mám stejný problém s otáčkami při řazení rychlostí je to jako s meziplynem prosím o radu vše co tady je popsané jsem už udělal. motor 1,6 74kw octavia1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 (editace) taky cca pul roku zpatky klesaji otacky pri razeni pomalu dolu, tak nejak jsem si na to zvykl a radim pomaleji nez drive, vycistit vahu vzduchu me nenapadlo jinak nefunkcni spojkovy spinac (zasekly v poloze "sepnuto") se da usvedcit tim, ze pri uvolneni plynu nasleduje kopanec (klapka skokove zavira a ne tlumene) Editováno: 3. Březen 2013, autor: chase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mára 93 Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 spojkovy spínač octavia 1,6 74kw 1997 , 1998 atd nema :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.