Přejít na obsah

zpozdene vraceni plynu?


RadaR08

Doporučené příspěvky

Ahoj tak mam octavu 1.6 74kW AEH 1997 a muj problem tkvi v tom, ze pri prerazeni rychlosti s vyslapnutou spojkou, plyn porad reaguje jako by byl stale seslapnuty (cca 1-2sec) cili zni to to asi tak jako bych v kazdem mezikvaltu slapnul na plyn... Dale na neutralu kdyz seslapnu plyn tak se pomalu vraci do normalu. Mel jsem pred tim fabii a otacky klesaly temer okamzite. Obcas otacky zustanou vyset na 2000ot cca 5-6sec a pak klesnou na 850ot...

Menil jsem:

svicky za 4bodove NGK V-LINE

Siliconove Tesla kabely

nova lambda sonda

skrtici klapka (z vrakace ale chova se stejne jako ta puvodni - ano daval jsem ji zakl. hodnoty...)

Cidlo teploty kapaliny

vzduchovy filtr FILTRON

palivovy filtr (star-line ja vim cinska jebka ale jiny skladem nemeli)

termostat

jeste me napadlo zkusit zkontrolovat trubku sani jestli neni nejaka dirka a vycistit vahu vzduchu...

jinak zde je vypis chyb z VAG:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Model: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 06A 906 019 B

Komponent: 1.6l R4/2V SIMOS HS2165

Kódování: 04000

Opravna #: WSC 31480

0 Nalezeny chyby:

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1J0 907 379 A

Komponent: ABS/EDS ITTAE 20 GI V00

Kódování: 03604

Opravna #: WSC 00000

0 Nalezeny chyby:

Adresa 15 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1J0 909 603 A

Komponent: AIRBAG VW3 - V02

Kódování: 00065

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

00532 - Napajeci napeti

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Adresa 17 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1U1 919 033 J

Komponent: A+-KOMBIINSTR. VDO V08

Kódování: 02142

Opravna #: WSC 31480

IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0V0032756

1 Nalezeny chyby:

01176 - Klicek

07-00 - signal prilis nizky -----NEVSIMAT MAM VYSTRELOVACI KLIC-----

Adresa 46 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 3B0 959 799 S

Komponent: Zentral-SG Komfort V41

Kódování: 04097

Opravna #: WSC 31480

2 Nalezeny chyby:

01331 - rid.jedn. dveri na strane ridice (J386)

49-10 - bez komunikace - Sporadicky

01330 - Centralni rid.jedn. komfortniho systemu (J393)

37-00 - Defekt

Konec -------------------------------------------------------

Editováno: , autor: RadaR08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze by spinac sp. p. delal bordel i na neutral? :unsure:

//E: dnes bych mel mit cas tak se zkusim podivat na ten spinac :kol-27:

//E2: tak jsem sundal tu trubku co je od skrtici klapky a zjistil jsem toto:

obr c1. uvnitr trubicky nasavani pretlaku motoru je slaba gumova membrana co je v hajzlu -pruduch je volny na obe strany nikoliv na jednu...

obr c2. zde je ta potvora trubicka praskla ve svaru...

otazka zni je mozne ze toto zpusobuje me problemy? :kol-32:

post-39739-0-81450300-1326630741_thumb.j

post-39739-0-68752700-1326630760_thumb.j

post-39739-0-36114200-1326630767_thumb.j

Editováno: , autor: RadaR08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trubka sani je vymenena a zda se ze je po problemu. Vecer jeste projedu a uvidim jak to bude vypadat pri ohratym motoru :kol-46:

E:/

tak odjeto cca 20km otacky jsou v poradku uz nevyskakuji na vyse zminene 2000ot. Ale problem s "meziplynem" zustava (bud je to u tohoto motoru normalni nebo nevim) proste kdyz chci zaradit vyssi rychlost a seslapnu spojku tak v tom okamziku na otackomeru vyleze rucicka o cca 2-3 policka a hned klesne (jako bych trosku slapnul na plyn) poznal jsem to i na palubnim pckdyz dam volbu okamzita spotreba, rozjedu se a jedu treba z kopecka tak pustim plyn a jedu na volnobeh (porad mam zarazenou rychlost) a PPC stale ukazuje cca 2sec spotrebu nez se ukaze 0... Zacim si myslet ze je to opravdu ten spojkovy spinac ale nejak jsem ho pod pedalem nemohl najit... Ma ho vubec moje motorizace? Diky :kol-32:

Editováno: , autor: RadaR08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím,

podařilo se to nějak vyřešit?

Mám stejné auto i stejnou řídící jednotku a stejný problém...

Díky.

Jo, tady ty první typy asi spínač spojky nemají - aspoň já teda ne.

Včera jsem jel se stejným autem jen r.v. 98, a ten spínač spojky má.

Chová se to tak, že po sešlápnutí spojky padají otáčky hned.

Pokud není spojka sešláplá, tak jdou dolů pomaleji, ale určitě nevylítnou ještě nahoru, tak jako nám! :kol-44:

Editováno: , autor: Michal3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

taky cca pul roku zpatky klesaji otacky pri razeni pomalu dolu, tak nejak jsem si na to zvykl a radim pomaleji nez drive, vycistit vahu vzduchu me nenapadlo

 

jinak nefunkcni spojkovy spinac (zasekly v poloze "sepnuto") se da usvedcit tim, ze pri uvolneni plynu nasleduje kopanec (klapka skokove zavira a ne tlumene)

Editováno: , autor: chase
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...