Publikováno Červen 29, 200718 r Prosím o radu,stále mi ide teplý vzduch.Mechanický funguje všetko ok,prepínací ventil je nový
Červenec 2, 200718 r a kdyz odpojis lanko u motoru,co ovlada ten ventil a zavres to rucne,porad to topi?Lanko muze byt preple a uplne ti to nedovre.A ty jsi mel ten ventil rozdelan?Jestli si ho tam dobre dal......
Červenec 5, 200718 r Prosím o radu,stále mi ide teplý vzduch.Mechanický funguje všetko ok,prepínací ventil je nový Niečo ti poradím , zožen si komplet kúrenie z Feldy a potom máš po problémoch a kúri to fantasticky, len treba jemne upraviť rozvod vzduchu v pristrojovke, ja to mám a je to paráda v vlete aj v zime
Listopad 17, 200717 r chlapi dneska prijel kamos ze mu nejde topeni....rychlosti ventilatoru jede jen jednou rychlosti cim to muze byt?
Listopad 17, 200717 r chlapi dneska prijel kamos ze mu nejde topeni....rychlosti ventilatoru jede jen jednou rychlosti cim to muze byt? nikdo si nevzpomene na sve prvni auto? nebo druhe, treti, ctvrte,posledni, nynejsi?
Listopad 17, 200717 r chlapi dneska prijel kamos ze mu nejde topeni....rychlosti ventilatoru jede jen jednou rychlosti cim to muze byt? Ja som mal uvolneny prepinac kurenia, alebo to moze byt motorcekom kurenia
Listopad 17, 200717 r noo motor jede ale akorat jeden stupen, je tam nejaky clen za nim nevim jestli je to nim nebo cim
Listopad 18, 200717 r motor ventilatora vyskusas tak ze si najdi, ktory drot je zem a na ostatne mozes prilozit 12V napr. z nabijacky a zistis ci idu vsetky rychlosti, a ako som pisal ja som mal povolene sruby na prepinaci zo spodu 2ks a to mi robilo problem pri prepinani a fungovala len jedna rychlost, sem tam dve.
Listopad 18, 200717 r bud je v haji prepinac rychlosti,ale to se mi moc nezda,ze by odesli dve naraz a nebo odpor primo u ventilatoru,otevri kapotu,sundej ten horni plast u topeni,pak tam jsou zezadu myslim ze ctverky srouby,kazda strana dva,vyndej ventilator a uvidis tam pruzinu_odpor,vyzkousej vypinacem,zda tam jde proud na kazdou rychlost,pak muze byt pripecena nebo nejake listi,nebo spojene dve dohromady,na to prijdes,nic sloziteho
Prosinec 31, 200717 r Niečo ti poradím , zožen si komplet kúrenie z Feldy a potom máš po problémoch a kúri to fantasticky, len treba jemne upraviť rozvod vzduchu v pristrojovke, ja to mám a je to paráda v vlete aj v zime Neodporucam, v lete ti pojde teplo do vymenika a v horucavach sa ti bude nahrievat sany vzduch a bude kurit aj v lete
Leden 13, 201213 r Nazdarte ..chcem sa spýtať či mi neviete poradiť...mám Š favorit 136L 89" ročník ...a pri jazde auto stále kurí spopod čelného skla aj keď je vypnuté kúrenie..neviete mi poradiť ? diky
Leden 13, 201213 r Upadle to ovladání od pačky k tomu ventilu, pačka teplo zima by měla jit hodně lehko.
Leden 13, 201213 r ak myslíš tie posuvné tlačítka ..tak tie idú lahko ..ale stále som sa nedozvedel prečo stále auto kúri
Leden 13, 201213 r ak som dobre pochopil VAG BoBo,tak myslel toto..problém v ovládaní tejto páčky: Upraveno Leden 13, 201213 r od libero1071
Leden 13, 201213 r pletieš hrušky s jablkami... pozri na lanko čo je uchytené za tú páčku čo som ti dal na tej fotke..ten ventil je za batériou napravo
Leden 13, 201213 r pletieš hrušky s jablkami... pozri na lanko čo je uchytené za tú páčku čo som ti dal na tej fotke..ten ventil je za batériou napravo oki zajtra to skúsim pozreť a dám bližšie info ...no vlastne už dnes
Leden 14, 201213 r Všecky 3 páčky tahají za lanka/struny - jedna řídí množství vody protékající topným tělesem (červená a modrá šipka), druhá otevírá průtok vzduchu = řídí množství vzduchu přivedeného do interiéru (jedna bílá šipka) a ta třetí mění poměr množství vzduchu foukaného do horních výdechů na palubní desce a do výdechů na nohy (dvě bílé opačně směřující šipky). Pokud všecky 3 páčky běhají jako by na volno, znamená to, že se nějaká dobrá duše "postarala" o topení - jsou vyháknuté bowdeny buď pod palubovkou z páček, nebo pod kapotou vedle baterie z topné jednotky. Bohužel k oběma místům je přístup jako k penězům...
Leden 14, 201213 r Všecky 3 páčky tahají za lanka/struny - jedna řídí množství vody protékající topným tělesem (červená a modrá šipka), druhá otevírá průtok vzduchu = řídí množství vzduchu přivedeného do interiéru (jedna bílá šipka) a ta třetí mění poměr množství vzduchu foukaného do horních výdechů na palubní desce a do výdechů na nohy (dvě bílé opačně směřující šipky). Pokud všecky 3 páčky běhají jako by na volno, znamená to, že se nějaká dobrá duše "postarala" o topení - jsou vyháknuté bowdeny buď pod palubovkou z páček, nebo pod kapotou vedle baterie z topné jednotky. Bohužel k oběma místům je přístup jako k penězům... okey takže ....tie tri páčky sa mi zdá fungujú.....možem si prehodiť na fúkanie na čelné sklo ale keď posuniem na druhú stranu tak to z palubovky čo sú pri volante tie fúkače tak z tade nefúkua nič .....a nevyzerá že by to bolo vyháknuté ....neviem čo si o tom mám myslieť
Duben 28, 201411 r Dobrý den. Obracím se na Vás s dotazem. Favorit ročník 93 LX (stříkačka) mi neustále topí i když přepnu na chladný vzduch. funguje jen málo kdy, většinou než se zahřeje motor. Topí i když mám větráky vyplé. Termostat je nový dělá mi to už asi 5 let, ale až teď mě to začalo štvát, přece jen nechci v létě ještě navíc topit. V zimě to má výhodu topí celkem rychle a hned. Jak jsem zmínil termostat je nový asi půl roku, motor se nepřehřívá.
Duben 29, 201411 r Máš pravděpodobně děravou klapku v přívodu topný vody do výměníku, nebo je zadřená a neuzavírá průtok. Ve fáčku kvůli jednoduchosti topný jednotky prochází vzduch skrz radiátorek trvale a teplota, respektive to, jestli hřeje nebo nehřeje se ovládá množstvím procházející kapaliny. Musíš vyndat ven baterku, jinak se k topení nedostaneš - pak odsponkuješ obě hadice vedoucí k topení a stáhneš je - uvidíš kus plastu, držící na vlastním těle topení pomocí tuším 4 nebo 6 vrutů - ty budou pravděpodobně totálně zrezivělý, takže se připrav na chuťovku v podobě stržených drážek, odloupnutých půlek hlaviček a podobně - nějakýho debila v AZNP tenkrát napadlo ušetřit na kvalitních šroubech a dali tam jen obyčejný vruty s půlkulatou hlavou a drážkou na obyčejnej plochej šroubovák. No a pokud se ti to povede a to víčko odděláš, tak pod ním je zvenku pomocí struny vedený ke knoflíku na palubovce ovládaná kulatá clona s dírou, která přivírá až úplně zahrazuje kanálek, kterým do topení teče voda (Fridex) od motoru. Celou tu mechaniku musíš rozhýbat, aby se clonka volně otáčela podle toho, jak za strunu "taháš" otáčením knoflíku, dál nejspíš bude i v háji gumička, která to celý po obvodě těsní proti úniku. A až to budeš dávat zpátky dokupy, tak si kup nový šroubky - aspoň pozinkovaný nebo kadmiovaný a pokud možno s aspoň křížovou hlavičkou nebo Torxem, aby se to dalo slušně odmontovat, kdybys to potřeboval znovu rozdělávat...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.