Publikováno Leden 16, 201213 r vo felicii mam podla vin dekodera ( http://igorweb.org/vindec/ ) motor 1.3 BMM (Š 781.136 B ), ktory by mal vyzerat takto: http://cs.wikipedia....Felicia_1,3.jpg ale motor vo felicii vyzera prave ako ten MPi http://slovenskainze...a-1-3-mpi-7.jpg teda ma hranaty horny kryt (nie okruhly), v rohu pri pravom svetle velky vzduchovy filter a "spolocnu kolajnicu" na pripojenie elektriky ku svieckam (nie samostatne kable)... robili sa motory BMM aj v tomto "dizajnovom" prevedeni, alebo tam mozem mat MPi a zle uvedene v papieroch aj podla vin dekodera? Upraveno Leden 16, 201213 r od frankie24
Leden 16, 201213 r Kolikátý jseš majitel? A kolika STK to auto SKUTEČNĚ REÁLNĚ prošlo - tedy nikoli podfuckem "za litr" navíc do kapsy? Protože jestli máš podle VIN mít BMM = jednobod a máš tam MPI, to auto by na první evidenční kontrole nemohlo vůbec reálně projít...
Leden 17, 201213 r V tom dekodéru bude chyba mám Feldu vyrobenou 29.3.1997 těsně před face 1.3 MPI 50kw. Když zadám svůj vin tak mě napíše že mám motor BMM 46kw. Přikládám výpis: Škoda Felicia Combi GLXi 1.3 BMM 46kw modelový rok 1997, výrobné číslo XXXXXX zosilnená karoséria pre airbag/airbagy výrobný závod Vrchlabí Platnosť zadaného VIN kód nie je možné overiť. Motor nebyl měněn jsem 1 majite. Upraveno Leden 17, 201213 r od ales-r
Leden 17, 201213 r Spíš to vidím ne na chybu dekodéru, ale na nějakou "extra edition" sérii - nějaký přechodový typ, kus z konce výroby jednoho typu a náběhu na další atp. Uvědom si co se ve Škodě Vrchlabí dělalo a dělá - ne zrovna masovka sekaná jak cvičky u Bati na pásu... Napiš maila na info@skoda-info.cz - pošli jim dotaz s celým VINkem, jak to je konkrétně s Tvým autem. Sice si na odpověď týden nebo dva počkáš, ale budeš mít v ruce přímo vyjádření fabriky - je to ofiko web výrobce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.