Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, začalo mi to víc žrát.Na počítači spotřeby mi to počítá o 2l větší spotřebu a míň to jede,jako kdyby tam šlo hodně benzínu, ale nedusí se to, jen otáčky nejdou tak plyně.Předtím z kopce na kvalt za 0l a teď i s kvaltem za 2-3l.Na diagnostice mi to ukázalo špatný teplotní čidlo na vodu (to jsem vyměnil) a rozhozený hodnoty klapky(to mohlo způsobit to čidlo).Dál me napadli svíčky- hazí ale normálně.Nebo třeba kabely před 10 000km jsem koupil od Star-line(vím že prd vydrží,ale nevím jestli to s tou spotřebou souvisí).Díky za rady Tom

Vloženo (editace)

To nevím, neviděl jsem co to píše na Vagu. Ale tuhle značku Star-line, do auta, které ma jezdit? :wallbash:

Tu klapku si čistil a nastavil?

Editováno: , autor: VAG BoBo
Vloženo

Klapku jsem vycistil, jak ji nastavit nevim.Nechci s tim jezdit do servisu zbytecne, neverim jim :-) .

Na VAGu mi to ukazalo vadne teplotni cidlo a nespravne hodnoty klapky.Da se ta klapka rozstelovat , kdyz sem ji hadrem cistil ?

Vloženo (editace)

Co já vím tak se na ni nedoporučuje sahat, jo rozšteluješ ji.

Někdy stačí odpojit baterku a zase ji připojit, někdo tady doporučovál zapnout při odpojené baterce kliče, kvůli zbytkovému proudu. Jinak najedeš v měřených hodnotách na škrticí klapku a přepneš ji z měřených hodnot na zakladní nastavení a počkaš až se hodnoty ustálí. Předpoklad, vyčistěná klapka.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Vloženo (editace)

Octavia I 1.6 75kw.

Stoupla mně spotřeba o 1.5l.benzinu.Nikde neteče.Lambda sonda OK. Čidlo teploty je nové.VAG nepiše žadne zavady.Už si nevym rady.

Editováno: , autor: osb6383
Vloženo

A to pozoruješ dlouhodobě,nebo prostě ze dne na den si kouknul na počítadlo a měl tam místo 8 litrů 9,5?

Zkusil bych si nechat auto změřit na STK.Tam by mohli něco poznat a jen za krabku cigár :kol-47:

Jsou to kraviny,ale máš dobře nahuštěný kola?Nepřibržďuje ti třeba kolo?

A co svíčky,jakou mají barvu?I podle toho se da poznat chudá,nebo bohatá směs.

Vloženo

No pokud to autora článku s tou kosou nenapadlo a jezdí děnně krátké trasy,tak to je určitě tim :kol-47: .

Mě se taky ve sněhu hůř jede na kole a mám větší spotřebu pamlsků :kol-28:

Vloženo

Nemáš synátora co lítá s klukama na pinckách :kol-28:

Co já toho zamlada nacucal z tátovi nádrže :kol-28:

Ná sranda,to fakt nevim co by to mohlo být .Sám jsem něco takového ještě neřešil...A nezaznamenal si jestli auto jede hůř-lépe,jak startuje,co volnoběh?

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...
Vloženo

Jako prvni me napadlo cidlo teploty motoru, jako druhe termostat a jako treti prekontrolovat regulator tlaku paliva na palivove liste, tlak by mel byt 2,5 (volnobeh) a narustat az na 3,5Bar tusim

Vloženo

regulator nejde nijak zdiagnostikovat pres VAG, muzes akorat zkontrolovat podtlakovou hadicku na tesnost, aktualni tlak prectest jedine pripojenim manometru rozpojenim hadic za pal. cerpadlem.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak nezavazne som mal pripad kde koncilaspojka a zvysila sa spotreba. A nepresmykovala. Neviem kolko mas najazdene...ale inak ten motor nieje ziadny kral v uspornosti...v podstate je v tomto smere tragicky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...