Přejít na obsah

Přídavná LED světla pro denní svícení - montáž, zapojení


FenderStrat

Doporučené příspěvky

Jako denní světla by se mi líbily diody, jako jsou na některých dražších modelech Audi (např. Q7). Viděl jsem to totiž už i na nějakým Passatu.

Já si tedy myslím ,že to bylo něco takového, už jsem to na pár autech viděl a svítivost výborná. http://www.stualarm.cz/produkt/sj-286e-sve...led-homologace/

post-9896-1199015926_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to o akom automobile resp výrobcovi vieš??????

elektronicky ovládané stínítko ak vôbec je tak je na BiXenonoch kde rieši len prepnutie tlmené/dialkové.

ja vám tuším urobím videá ako to funguje

Co vím, tak výbojka se nastartuje při nastartování motoru a zamotné "spuštění" světla zařizuje elektronicky ovládané stínítko... :/
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zaujímavé teda.

Ja mám dovolím si tvrdiť "starý typ" s D2S a za 3s sa už svetlo nemení.

Keby si čítal pozorne, písal som tu už že "novší typ" D1S ktoré sú použité v OII a vlastne vo všetkých nových svetlích potrebuje asi sekundu na plný svit.

Prečo? Asi nema zmysel ti tu pisať

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zaujímavé teda.

Ja mám dovolím si tvrdiť "starý typ" s D2S a za 3s sa už svetlo nemení.

Keby si čítal pozorne, písal som tu už že "novší typ" D1S ktoré sú použité v OII a vlastne vo všetkých nových svetlích potrebuje asi sekundu na plný svit.

Prečo? Asi nema zmysel ti tu pisať

D2S se od D1S liší v podstatě pouze tím, že má externí výbojku... opticky má parametry stejné...

a ty 3s jsi měřil jak? podle oka? 3s ti příjdou jako běžný čas pro svět. houkačku, nebo náhlou potřebu přepnutí dálkových světel?

Z literatury (autorizované by škoda a. s. - pro mě důveryhodnější zdroj) vím, že co se týče všech opt. parametrů, tak "výbojka" D1S startuje cca 20 second do plné svítivosti. A i lidi, co xenony mají mi potvrzují že (nějakou) chvíli trvá, než se svítí pořádně... nepochybuju o tom, že lidský mozek nedokáže postřehnou ten moment, kdy xenon dosáhne plné svítivosti... ovšem také nepochybuji o tom, že onen rozdíl může být rozhodující... kor v mezních situacích...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Externú výbojku? Banky sú tie isté to áno, ale uniká ti podstata a to je menič ktorý výboj a následné horenie riadi. ale nechaj tak.

3 s aom meral áno od oka, ale mám to "štastie" že mám oba systémy doma a nie na aute ale v dielni a môžem to skúmať a pozorovať.

ale späť k tvojmu tvrdeniu že výbojka sa zapáli pri štarte motora a je clonená aby svetlo nesvietilo. omyl, nevieš o tom nič jak vidím.

a tvoje prvé tvrdenie o tom že je tam clona keď svetlá nesvietia ale výbojka svieti si si pekne vyvrátil tvrdením:

A i lidi, co xenony mají mi potvrzují že (nějakou) chvíli trvá, než se svítí pořádně...
tak ako to je???

a prikladám ti dve fotky systému D1S z AudiQ7, Touarega, a posledne foto je Valeo z Audi a parabola s D2S z Fabie I - Hella

D2S se od D1S liší v podstatě pouze tím, že má externí výbojku... opticky má parametry stejné...

a ty 3s jsi měřil jak? podle oka? 3s ti příjdou jako běžný čas pro svět. houkačku, nebo náhlou potřebu přepnutí dálkových světel?

Z literatury (autorizované by škoda a. s. - pro mě důveryhodnější zdroj) vím, že co se týče všech opt. parametrů, tak "výbojka" D1S startuje cca 20 second do plné svítivosti. A i lidi, co xenony mají mi potvrzují že (nějakou) chvíli trvá, než se svítí pořádně... nepochybuju o tom, že lidský mozek nedokáže postřehnou ten moment, kdy xenon dosáhne plné svítivosti... ovšem také nepochybuji o tom, že onen rozdíl může být rozhodující... kor v mezních situacích...

post-3171-1199115115_thumb.jpg

post-3171-1199115201_thumb.jpg

post-3171-1199115282_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Externú výbojku? Banky sú tie isté to áno, ale uniká ti podstata a to je menič ktorý výboj a následné horenie riadi. ale nechaj tak.

3 s aom meral áno od oka, ale mám to "štastie" že mám oba systémy doma a nie na aute ale v dielni a môžem to skúmať a pozorovať.

ale späť k tvojmu tvrdeniu že výbojka sa zapáli pri štarte motora a je clonená aby svetlo nesvietilo. omyl, nevieš o tom nič jak vidím.

a tvoje prvé tvrdenie o tom že je tam clona keď svetlá nesvietia ale výbojka svieti si si pekne vyvrátil tvrdením:

tak ako to je???

a prikladám ti dve fotky systému D1S z AudiQ7, Touarega, a posledne foto je Valeo z Audi a parabola s D2S z Fabie I - Hella

Uniká mi podstata? ha ha ha :) Nejsou to "jen" baňky... to skleněné, je samotná výbojka... vieme?

Zkůmaj to a pozoruj... pochybuju, že máš doma přístroje pro reálné měření...

Netvrdím, že je to u standartních tlumených světel, ale že si tak dokážu jako jediným způsobem předtavit systém dálkových světel...

Neviem nič? ale ale, soudíme z čeho?

nevyvrátil jsem nic ničím, to co si Ty vyvracíš ve svých představách je tvoje věc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ok predstavy ti necham, až budeš mať svetlo s bixenonmi zistiš ako to je.

omlouvám se, asi sem jedovatej, ale nemám rád, když ze mně někdo dělá blba... promiň...

Pro upřesnění... VÍM jak funguje jednočočkový Bi-xenonový světlomet...

kde mezi paraboloidem, kde je umístěna výbojka a elyptickou čočkou je umístěno stínítko, ovládané elektromagnetem, který stíní část profilu světla, tak, aby jeho část, čočkou procházející, vytvářela obrazec zploštělého V, dle parametrů dané mezinárodními standarty. Při odklopení čočky, dochází k průchodu plného profilu světla a fci světla dálkového... :/

Vzhledem k tomu, že xenon(ová) výbojka ze svého principu nemůže nastartovat ve zlomku vteřiny, jako například halogenová žárovka, tak nemůže v režimu startování zastat fci světelné houkačky a i reakce dálkových světel by byla spožděná... proto, podle mě (máš pravdu, nevím... ale jediný tohel mě napadá) je možná jediná fce... kdy plný profil xenonové výbojky je zastíněn (pro d. světla) stínítkem a stínítko je přeci jen mnohokrát rychlejší...

Vše nej v roce 2008 a mnoho bezpečných kilometrů...

peace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že xenon(ová) výbojka ze svého principu nemůže nastartovat ve zlomku vteřiny, jako například halogenová žárovka, tak nemůže v režimu startování zastat fci světelné houkačky a i reakce dálkových světel by byla spožděná...

Jinak pozor, vyjimka se vzdycky najde - viz. VW Phaeton pred faceliftem s bixenonem. Pro dalkovy byla samostatna cocka a vybojka zapalovala vzdy extra.

EDIT: Pridavam ilustracni fotos...

Foto 1 - dvoucockovy bixenon (predfacelift)

Foto 2 - adaptivni jednocockovy bixenon (facelift)

Foto 3 - klasicky xenon + halogen parabola pro dalkove (predfacelift)

post-9-1199148160_thumb.jpg

post-9-1199148168_thumb.jpg

post-9-1199148179_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příklad konkrétní vestavby předních LED pro denní svícení (O²RS) - je to sice v němčině, nicméně doprovázeno řadou fotografií, takže velmi názorné a poučné :-)

PDF dokument : Vestavba LED svítidel pro O²RS (Einbauanleittung für LED Tagfahrlich in den O²RS)

Zdroj : Octavia-Forum.de

(omlouvám se za "double" příspěvek, bohužel se zde o této tematice diskutuje rovněž "double")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příklad konkrétní vestavby předních LED pro denní svícení (O²RS) - je to sice v němčině, nicméně doprovázeno řadou fotografií, takže velmi názorné a poučné :-)

PDF dokument : Vestavba LED svítidel pro O²RS (Einbauanleittung für LED Tagfahrlich in den O²RS)

Zdroj : Octavia-Forum.de

(omlouvám se za "double" příspěvek, bohužel se zde o této tematice diskutuje rovněž "double")

hodnej Omicrone, sice nejsou tak pěkný, jako z Audi, ale ty tam bohužel díky velikosti nepůjdou. Tohle je řešení. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si tedy myslím ,že ta montáž je velice zdařilá.

no jo, ale teď koukám, že majitel těch privátních stránek, nějakej Andreas Linke, se asi jen pochlubil, jak je šikovnej, ale nedá se nikde vyčíst, kde to koupil. Možná blbě koukám, ale tak mi to příjde. Nebo se pletu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze to byla howadina s tim dennim svicenim... mel sem ty svetla rozebrane a tam sem si nejakeho konektoru nevsiml.

Kdyz sem ty lampy predelaval tak tam vede 10 vodicu pres konektor a vsechny jsou u xeny obsazene.

Jedine vymyslet nejak aby to svetlo samo vedelo kdy ma svitit dalkovkou(dennim) a kdy xenonem, takze po setmeni. A na dalkovku H1 by se mohl nastavit nizsi vykon jen pri dennim, dalkove by meli stale vykon 55w.. NAstavit 35W u denniho jako ma odber xenona a tak by to nepoznal pocitac. a taky proto abys s tim oslnoval. A6 tam tedy ma jak sem pochopil 21W na denni, ale to nevim jestli by zkousla tak nizkej prikon ridici jednotka u O2...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem si rikal, ze bude v jednom kole!! Zkousel jsem to hledat v etce, ale nic jsem nenasel!! Nevis jake je to cislo dilu? ;)

Nevim,ale každopádně to bude pod VW.

Já zítra zkusim sundat tu krytku a mrknu do těch svých světel.

A nemohl by jsi to opsat z toho dokladu o zaplacení co jsi od něj dostal ??? Tam musí být napsáno číslo dílu u VW....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...