daviddavid Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Dobrý den, chtěl bych se zeptat na následující problém. Auto mi občas chcipne za jízdy - vždy se tak stane, když přibržďuji a chci podřadit, tedy při pokledu otáček - blbé je, že dost často se tak stane při vjetí do zatáčky a vypne posilovač řízení. Nevíte někdo prosím čím by to mohlo být? Předem děkuji za Vaše odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 (editace) Dej to na diagnostiku, co to napíše. Ještě takova maličkost, co to máš za motorizaci? Editováno: 24. leden 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 daviddavid:Taky se mi to stalo, když jsem jel z kopce a dole v zatáčce jak jsem podřazoval, tak chcípl motor. Jestli Ti to dělá pravidelně, tak určitě na Vag, jinak to asi nejzjistíš. Může to být však volnoběžným ventilem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Dopln si aky mas v aute motor. BENZIN??? DIESEL??? Je to 1,6 benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Jak to víš, že to je 1.6, když to sem nenapsal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 under: Podla popisu chyby je to na 100% 1,6benzin. Ale pockam co napise daviddavid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Dobře, taky si myslím. Přesněji 1.6 55kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daviddavid Vloženo 24. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2012 (editace) Opravdu je to je 1.6 benzin 75kw Na diagnostice jsem to měl napíchnuté cca před měsícem, kdy jsem byl na servisu. Vyměnili mi první lambda sondu (3751 BOSH) a řekli že je špatná i druhá a nejspíše ERG ventil, ale že by to nemělo mít na chod vozidla negativní důsledky.... jinak výpis z diagnostiky: P1118 Lambda sonda obvod vyhřívání (řada 1, sonda 2) P1443 Snímač polohy recikulace spalin Příliš malý signál P0551 Tlakový spínač servořízení Nevěrohodný signál - k tomuhle mi bylo řečeno, že ten spínač funguje, ale jeho životnost je na hraně... Předem děkuji za jakékoliv vaše rady a podněty Editováno: 24. leden 2012, autor: daviddavid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 No ten ERG by na to mohl mít taky vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daviddavid Vloženo 30. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Mě napadlo, že bych jej vyměnil, ale známý povídal, že stojí 3500kč a opět přišel s tvrzením, že je to zbytečné - tedy stejná rada jako v servisu. Docela by mě naštvalo, kdybych jej tedy vyměnil a závadu to neodstranilo Taky je mi divné, že mi bylo řečeno, že tato součástka nemá na jízdní vlastnosti vliv - tak k čemu tam teda je? Nějak nejde dohromady, že věc, která je "zbytečná" stojí takový "balík." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 No, já nové kupuji brzdy, rozvody atd., prostě základní věci, co musí být nové. Na ostatní díly je tu vrakoviště. A určitě Ti chcípne auto? Nevypne se Ti pouze posilovač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Posilovač se nevypíná.... Motor se otáčí-točí s čerpadlem-čerpadlo tlačí olej do pístnice-posilovač funguje... Motor chcípne-čerpadlo nejede-olej netlakuje-posilovač nejde daviddavid: Co ti dělá motor,když bys stál na místě na volnoběh a otáčel kolama z jedné strany nadruhou? Má motor taky tendenci chcípat?Jak moc ti kolísají otáčky při tom otáčení koly? Mě to chcípalo úplně stejně (hlavně na kruháčích) a můj problém byl ve škrtící klapce...Stačila pořádně vyčistit...i s tou elektronikou co v ní je a od té doby mám klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Ondrero: To není pravda. Mě přestal posilovač fungovat a motor stále točil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 (editace) Posilovač se nevypíná.... Motor se otáčí-točí s čerpadlem-čerpadlo tlačí olej do pístnice-posilovač funguje... Motor chcípne-čerpadlo nejede-olej netlakuje-posilovač nejde daviddavid: Co ti dělá motor,když bys stál na místě na volnoběh a otáčel kolama z jedné strany nadruhou? Má motor taky tendenci chcípat?Jak moc ti kolísají otáčky při tom otáčení koly? Mě to chcípalo úplně stejně (hlavně na kruháčích) a můj problém byl ve škrtící klapce...Stačila pořádně vyčistit...i s tou elektronikou co v ní je a od té doby mám klid... Vím že u OI jsi na to zvyklý, ale u FI to není pravidlo. Mají elektrické servo, ne přes řemen. Editováno: 31. leden 2012, autor: Wojnar Automatická barva písma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Nezapomínejme, že může vytéct olej z posilovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 To je sice hezké,ale on tu neřeší nefunkční posilovač. Píše občas....Občas zhasne motor...tudíš občas nejde posilovač vlivem zhaslého motoru... Není to jen nějaká má teorie...mě samotnému se to taky parkrát stalo... A co se týče Fábie....O té se tu přeci nebavíme Under: A copak jsi s tím posilovačem měl? Rozběhl se potom zase sám nebo byla nutná oprava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Pokud vypne posilovač, tak lidem, kterým se to nikdy nestalo, si myslí, že chcípl motor či se zasekl volant a takhle často vznikají nehody. Může jít špatně při nedostatečném servo oleji v kádince a když je to špatně zavzdušněné, může to jakoby vypnout. Samozřejmě je to málo pravděpodobné, že to bude tím. Snažím tu psát jen možnosti. Ondrero: No zatím jsem to neopravoval, teče mi ten servo olej, tak ho dolévám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Já si určitě jen "nemyslel", že chcípl motor,když jsem ho musel znova startovat Je mi jasné ,že jsou různé závady na servu... Ale tady kolega nemá problém se servem ,ale se chcípáním motoru...a od toho se odvíjí i to nefunkční řízení... Nic víc...Až bude mít v cajku motor,tak už ho určitě servo zlobit nebude... Neznám moc případů,že by servo "občas" přestalo fungovat...Buď jde nebo nejde. Bavím se samozřejmě o Octávii... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Já vím, že on má problém se chcípáním motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.