Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj mam fabku I RS....chci zaslepit EGR ventil protoze mi to z nej celkem dost tece, mam spinave cele turbo a plastovej kryt motoru. A chtel jsem se zeptat jestli muzu zatim nez se to zaslepi provizorne odpojit nejakou hadicku na egru aby to neteklo nebo mi to nepomuze??? diky za ohlasy

Vloženo

to že EU3 nehlásí chybu je jen orientační, není to pravidlem...EU3 u FRS chybu hlásit může (nejspíš i bude - dle verze SW)...jinak to prolínání oleje je většinou u osičky ovládání klapky v EGR, zaslepení prolínání oleje nezastaví...když se odpojí hadička (podtlak pro chcípací klapku) "mělo by" to prolínání ustat, ale připrav se na zaklepání motoru při chcípnutí zapalování....

Vloženo (editace)

a co dat ten EGR celej ven a dat tam jen tu trubku? nebo radsi zaslepit na obou stranach a nechat ho tam a ucpat hadicku? ja myslel ze se tim zaslepenim EGR uzavre a nic tim nepotece?

Editováno: , autor: msmity
Vloženo

jestli nechceš honit koně, tak bych EGR zachoval, hlavně kvůli chcípací klapce....jak píšeš, tak to nefunguje, v EGR bude vždycky troška oleje a olejová pára....zaslepením jen zamezíš tomu, aby se do soustavy vracely spaliny a EGR zaprasily, odstavením chcípací klapky zamezíš jejímu pohybu = olej už nebude zřejmě unikat (dle toho kde přesně uniká), ale nebudeš mít chcípací klapku = pak už je jedno jestli tam EGR máš, nebo ne......

osobně u seriovýho auta doporučuji EGR vyměnit a zaslepit...chcípací klapku nechat funkční ;)

PS: pokud máš VAG po ruce, můžeš si EGR zkusit odstavit - pokud se kontrolka rozsvítí, chybu si smažeš v RJ motoru ;)

Vloženo

me to tim egrem celkem dost tece ven....mam od toho zasrane cele turbo a plastovej kryt motoru........vypada ze to tece pod tim klobouckem........takze kdyz to zaslepim tak aspon omezim ten unik oleje? fakt jsem laik takze nevim.......

Vloženo

zaslepením a odstavením chcípací klapky by to mělo ustát...ale uvažoval bych, jestli není lepší sehnat dobrej EGR, nebo to zaslepovat + platit za SW....

Vloženo (editace)

a zaslepuje se to na jednom miste nebo na dvou? a kde presne? a tim odpojenim chcipaci klapky se neco deje, nebo jen klepe motor pri chcipnuti?

Editováno: , autor: msmity
Vloženo

stačí na jednom místě, je to lepší zaslepit hned pod EGR ventilem...kdyby jsi dávaol EGR pryč, musí se to samosebou zaslepit na svodech ;) klepe se motoru a je ryziko, že když se ti vrátí olej do motoru a není chcípací klapka ON, může se ti !"přetočit" motor = KO

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...