Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj mam fabku I RS....chci zaslepit EGR ventil protoze mi to z nej celkem dost tece, mam spinave cele turbo a plastovej kryt motoru. A chtel jsem se zeptat jestli muzu zatim nez se to zaslepi provizorne odpojit nejakou hadicku na egru aby to neteklo nebo mi to nepomuze??? diky za ohlasy

nepomůže....navíc po zaslepení ti to poteče nejspíš pořád + vybafne na tebe kontrolka motoru (na maxiku hláška)

  • Autor

proc to potece kdyz se to zaslepi?

  • Autor

ja myslel ze euro 3 nehlasi zadnou chybu...........?

to že EU3 nehlásí chybu je jen orientační, není to pravidlem...EU3 u FRS chybu hlásit může (nejspíš i bude - dle verze SW)...jinak to prolínání oleje je většinou u osičky ovládání klapky v EGR, zaslepení prolínání oleje nezastaví...když se odpojí hadička (podtlak pro chcípací klapku) "mělo by" to prolínání ustat, ale připrav se na zaklepání motoru při chcípnutí zapalování....

  • Autor

a co dat ten EGR celej ven a dat tam jen tu trubku? nebo radsi zaslepit na obou stranach a nechat ho tam a ucpat hadicku? ja myslel ze se tim zaslepenim EGR uzavre a nic tim nepotece?

Upraveno od msmity

jestli nechceš honit koně, tak bych EGR zachoval, hlavně kvůli chcípací klapce....jak píšeš, tak to nefunguje, v EGR bude vždycky troška oleje a olejová pára....zaslepením jen zamezíš tomu, aby se do soustavy vracely spaliny a EGR zaprasily, odstavením chcípací klapky zamezíš jejímu pohybu = olej už nebude zřejmě unikat (dle toho kde přesně uniká), ale nebudeš mít chcípací klapku = pak už je jedno jestli tam EGR máš, nebo ne......

osobně u seriovýho auta doporučuji EGR vyměnit a zaslepit...chcípací klapku nechat funkční ;)

PS: pokud máš VAG po ruce, můžeš si EGR zkusit odstavit - pokud se kontrolka rozsvítí, chybu si smažeš v RJ motoru ;)

  • Autor

me to tim egrem celkem dost tece ven....mam od toho zasrane cele turbo a plastovej kryt motoru........vypada ze to tece pod tim klobouckem........takze kdyz to zaslepim tak aspon omezim ten unik oleje? fakt jsem laik takze nevim.......

zaslepením a odstavením chcípací klapky by to mělo ustát...ale uvažoval bych, jestli není lepší sehnat dobrej EGR, nebo to zaslepovat + platit za SW....

  • Autor

a zaslepuje se to jen na jednom miste nebo na dvou? urcite do budoucna poridim zdravej EGR ale tedka nemam tolik penez...

  • Autor

a zaslepuje se to na jednom miste nebo na dvou? a kde presne? a tim odpojenim chcipaci klapky se neco deje, nebo jen klepe motor pri chcipnuti?

Upraveno od msmity

stačí na jednom místě, je to lepší zaslepit hned pod EGR ventilem...kdyby jsi dávaol EGR pryč, musí se to samosebou zaslepit na svodech ;) klepe se motoru a je ryziko, že když se ti vrátí olej do motoru a není chcípací klapka ON, může se ti !"přetočit" motor = KO

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.