Publikováno Leden 27, 201213 r Zdárec, koupil jsem před půl rokem Octavii 81kW,2001. Asi po ujetí 3000km začalo vypínat Turbo v 2800ot/min od třetí rychlosti výš. Na dvojku drží klidně až do červenejch. O tom toho je tu napsaného mnoho. Co mě víc znepokojuje je cukání motoru v otáčkách do 2500ot/min. Když autu naložím skoro k podlaze tak vůbec necukne. Cuká pouze, když dám plyn do určitý polohy a auto nechám plynule zrychlovat. Je slyšet něco jako škytání. Dělá to jak za studena tak za tepla. Taky se mi zdá, že v nízkých otáčkách, když je auto ve větším tahu (např do kopce, ne na rovině) začne více vybrovat, jako by nebyly vyvážené kola. Poraďte prosím někdo kdo máte zkušenost.
Leden 27, 201213 r No, můžou to být špatné vstřiky,setrvačník, čerpadlo, ale taky nekvalitní nafta. Taky můžeš mít zanesené turbo. Chtělo by to diagnostiku.
Leden 28, 201213 r vsadil bych si na setrvák, protože už to je pitomá dvouhmota, mě to při nízkých otáčkách cca 1200 ot/min (což je málo kdy takto otáček) :-) také škube, vstřiky sem nechal vyčistit a seřídit a škube stále, už mě napadá jen dvouhmota.
Leden 30, 201213 r Autor Tak o víkendu jsem nechal auto schválně spadnout do nouzáku. Během padesáti km bez turba auto ani jednou necuklo ani neškytlo. Předpokládám, že by to mohlo potvrdit informaci, že to dělá turbo. Naopak doufám, že by se mohla vyloučit varianta s tím setrvákem. Co vy na to?
Leden 30, 201213 r Autor No vidiš, je to možné, že to bude turbo. Uvidím co řekne diagnostika, snad bude jasnějc. Snad se tvůj typ, že vše začíná u turba potvrdí. Není nějaká možnost jak odzkoušet setrvák? Krom toho ho vyndat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.