Publikováno Leden 30, 201213 r Dobrý den, dnes ráno jsem si připadal jak na polárním kruhu. Normálně ráno nastartuji káru, v pohodičce si to jedu, čekám až mi začne kára topit ale pořád nic, ani po 5 km. Ručička teploměru pěkně ve středu, ale z topení příjemných - 16°C. Takže zastavím vypnu motor a zkusím znovu nastartovat, a ručička teploty v červeném poli a když kouknu na kapotu, tak pára. Po 20 minutách čekání v těch příjemných - 16°C na možnou pomoc od strýca znovu nastartuji a ručička pěkně ve středu pole a topení začalo fungovat. V čem je prosím problém? Zítra bude určitě příjemných -16°C znovu ale pojízdné iglu fakt nechci :-) Díky za rady
Leden 30, 201213 r Mrkni do jakého mrazu máš naředěnou směs, evidentně ti zůstal viset termostat, stává se to v těchto mrazech. Tak dobré odpálit těsnění pod hlavou.
Leden 31, 201213 r Ono je to zaludne, protoze kdyz se s autem rozjedes, tak ten proudici vitr je mnohem chladnejsi a tak ti muze zamrznout uz hodne promrzla hadice, kde diky slabe smesi byla ledova trist. Ja takhle kdysi taky vyvrel Felicii, nastesti to rozdychala v pohode. Takze litr upustit ci odsat, a nalit cistou nemrznouci smes(koncentrovanou)a auto projet, at se to dostane vsude. Ja ze zkusenosti davam do -25C Ovsem jak jsem to ted sledoval, maji prej padnou rekordy kolem -30C, tak jsem zvedavy, jak to tady na Valassku bude krute. Zatim tady bylo -19.5C
Únor 7, 201213 r Autor Takže se staly dvě věci. Nemrzka byla jen na -12 °C a ještě byl rozsypaný termostat. Všechno vyměněno a auto zase jezdí a topí tak jak má. Děkuji všem za rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.