Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím. Mám feldu rv95 1.3 43kw (favorit). Po zapnutí topení začne foukat jenom na 4ku a za chvíli se vypne. V jiných topikách sem se dočetl, že by měl být špatný regulátor odporu. Chtěl bych se zeptat, jestli je ten regulátor u všech felícií stejný, abych nekoupil nějakou blbost, a jestli jde ta výměna udělat doma, jenom se šroubovákem a kladivem:-) už mám na okně aspoň 2mm ledu

děkuji za odpovědi

  • 4 týdny později...

No asi moc nepomůžu, ale pokud bys vidělával motor topení, jde to krásně a jednoduše z motorové části,jen odděláš 8 sponek, odklopíš ten plastovej ,,vdech" trochu tomu vadí vzpěra, ale jde to,povolíš dva šrouby(torx) rozpojíš konektor ten protáhneš průchodkou v plastu a máš motor venku, dá se odzkoušet jestli funguje když ho hodíš na zdroj. :kol-47: Ale to pokud by byl problém v tom motoru, což není jisté.

No jen kdyby náhodou moc pomoci v tom asi není.

Podívej se na konektor na topení a předřadný odpory. Rádo se to vypaluje.

Na boku topení vytáhni konektor (pro lepší přístup doporučuju vyndat baterii) a koukni jesli není opálenej, zejména u zelenýho vodiče. Kdyžtak vytáhni předřadný odpory, ty jsou do topení zasunutý a držej na dvou zobáčkách. Měl jsem podobnej problém a pomohlo to jen prostříknout kontaktolem :kol-28:

jjo a kdosi ještě psal, že je ten odpor záměnny z favorita, jen ti to pojede na 3 rychlosti, tychlost I nejede, jede až od rychlosti II... nebo se poptej na vrakovišti, toho musé být všude dost.. dál doporučuju motor topení prostříknout konkorem, nebo WD čkem.. odděláš ten plastový kryt motoru topení a stříkneš na uhlíky a na osu motoru olej, pak zapneš ventilátor.. krásně se to pročistí...

No za tímto účelem jsem ho vymontoval, na I a II rychlost to dost pískalo,vrzalo..tak jsem ty osy od motorku prosřikl WD čkem a teď zjištuji, že jsem mohl střiknout i na uhlíky.. no chtěl jsem, ale nevěděl jsem jistě jestli to něčemu nebude vadit, stále je co zdokonalovat... :kol-33:

Teď o tom ani nevím, jede krásně potichu... jen fouká.. :kol-31:

To bys tomu dal, volej na komutátor... Ten vodivej prach obroušenej z huhlíků by se krásně slepil spolu s pilinkama mědi a zahnizdil by se v drážkách mezi lamelama komutátoru, kde by to udělalo nádhernej kraťas a pokud by se ten motorek ještě potom roztočil, buď by se vypálil komutátor, nebo by to blaflo celý...

Potom se tady má člověk zorientovat, :kol-32:

Na komutátor patří jen to, co odplaví nečistoty a pak se bez mastného nebo lepivého rezidua odpaří = Kontox, IPA apod. Uvědom si, že sice komutátor má klouzat, ale na kluzných vlastnostech se nejvíc podílí samotný materiál uhlíků plus povrch mědi. Cokoliv mastného, co slepuje a drží prach, na komutátor rozhodně nepatří. Tam jsou skutečně jiné požadavky než v ložiskách lbovolného typu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.