Publikováno Leden 30, 201213 r Zdravím. Mám feldu rv95 1.3 43kw (favorit). Po zapnutí topení začne foukat jenom na 4ku a za chvíli se vypne. V jiných topikách sem se dočetl, že by měl být špatný regulátor odporu. Chtěl bych se zeptat, jestli je ten regulátor u všech felícií stejný, abych nekoupil nějakou blbost, a jestli jde ta výměna udělat doma, jenom se šroubovákem a kladivem:-) už mám na okně aspoň 2mm ledu děkuji za odpovědi
Únor 21, 201213 r No asi moc nepomůžu, ale pokud bys vidělával motor topení, jde to krásně a jednoduše z motorové části,jen odděláš 8 sponek, odklopíš ten plastovej ,,vdech" trochu tomu vadí vzpěra, ale jde to,povolíš dva šrouby(torx) rozpojíš konektor ten protáhneš průchodkou v plastu a máš motor venku, dá se odzkoušet jestli funguje když ho hodíš na zdroj. Ale to pokud by byl problém v tom motoru, což není jisté. No jen kdyby náhodou moc pomoci v tom asi není.
Únor 24, 201213 r Podívej se na konektor na topení a předřadný odpory. Rádo se to vypaluje. Na boku topení vytáhni konektor (pro lepší přístup doporučuju vyndat baterii) a koukni jesli není opálenej, zejména u zelenýho vodiče. Kdyžtak vytáhni předřadný odpory, ty jsou do topení zasunutý a držej na dvou zobáčkách. Měl jsem podobnej problém a pomohlo to jen prostříknout kontaktolem
Únor 26, 201213 r jjo a kdosi ještě psal, že je ten odpor záměnny z favorita, jen ti to pojede na 3 rychlosti, tychlost I nejede, jede až od rychlosti II... nebo se poptej na vrakovišti, toho musé být všude dost.. dál doporučuju motor topení prostříknout konkorem, nebo WD čkem.. odděláš ten plastový kryt motoru topení a stříkneš na uhlíky a na osu motoru olej, pak zapneš ventilátor.. krásně se to pročistí...
Únor 26, 201213 r No za tímto účelem jsem ho vymontoval, na I a II rychlost to dost pískalo,vrzalo..tak jsem ty osy od motorku prosřikl WD čkem a teď zjištuji, že jsem mohl střiknout i na uhlíky.. no chtěl jsem, ale nevěděl jsem jistě jestli to něčemu nebude vadit, stále je co zdokonalovat... Teď o tom ani nevím, jede krásně potichu... jen fouká..
Únor 27, 201213 r To bys tomu dal, volej na komutátor... Ten vodivej prach obroušenej z huhlíků by se krásně slepil spolu s pilinkama mědi a zahnizdil by se v drážkách mezi lamelama komutátoru, kde by to udělalo nádhernej kraťas a pokud by se ten motorek ještě potom roztočil, buď by se vypálil komutátor, nebo by to blaflo celý...
Únor 28, 201213 r Na komutátor patří jen to, co odplaví nečistoty a pak se bez mastného nebo lepivého rezidua odpaří = Kontox, IPA apod. Uvědom si, že sice komutátor má klouzat, ale na kluzných vlastnostech se nejvíc podílí samotný materiál uhlíků plus povrch mědi. Cokoliv mastného, co slepuje a drží prach, na komutátor rozhodně nepatří. Tam jsou skutečně jiné požadavky než v ložiskách lbovolného typu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.