Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím. Mám feldu rv95 1.3 43kw (favorit). Po zapnutí topení začne foukat jenom na 4ku a za chvíli se vypne. V jiných topikách sem se dočetl, že by měl být špatný regulátor odporu. Chtěl bych se zeptat, jestli je ten regulátor u všech felícií stejný, abych nekoupil nějakou blbost, a jestli jde ta výměna udělat doma, jenom se šroubovákem a kladivem:-) už mám na okně aspoň 2mm ledu

děkuji za odpovědi

  • o 4 týdny později...
Vloženo

No asi moc nepomůžu, ale pokud bys vidělával motor topení, jde to krásně a jednoduše z motorové části,jen odděláš 8 sponek, odklopíš ten plastovej ,,vdech" trochu tomu vadí vzpěra, ale jde to,povolíš dva šrouby(torx) rozpojíš konektor ten protáhneš průchodkou v plastu a máš motor venku, dá se odzkoušet jestli funguje když ho hodíš na zdroj. :kol-47: Ale to pokud by byl problém v tom motoru, což není jisté.

No jen kdyby náhodou moc pomoci v tom asi není.

Vloženo

Podívej se na konektor na topení a předřadný odpory. Rádo se to vypaluje.

Na boku topení vytáhni konektor (pro lepší přístup doporučuju vyndat baterii) a koukni jesli není opálenej, zejména u zelenýho vodiče. Kdyžtak vytáhni předřadný odpory, ty jsou do topení zasunutý a držej na dvou zobáčkách. Měl jsem podobnej problém a pomohlo to jen prostříknout kontaktolem :kol-28:

Vloženo

jjo a kdosi ještě psal, že je ten odpor záměnny z favorita, jen ti to pojede na 3 rychlosti, tychlost I nejede, jede až od rychlosti II... nebo se poptej na vrakovišti, toho musé být všude dost.. dál doporučuju motor topení prostříknout konkorem, nebo WD čkem.. odděláš ten plastový kryt motoru topení a stříkneš na uhlíky a na osu motoru olej, pak zapneš ventilátor.. krásně se to pročistí...

Vloženo

No za tímto účelem jsem ho vymontoval, na I a II rychlost to dost pískalo,vrzalo..tak jsem ty osy od motorku prosřikl WD čkem a teď zjištuji, že jsem mohl střiknout i na uhlíky.. no chtěl jsem, ale nevěděl jsem jistě jestli to něčemu nebude vadit, stále je co zdokonalovat... :kol-33:

Teď o tom ani nevím, jede krásně potichu... jen fouká.. :kol-31:

Vloženo

To bys tomu dal, volej na komutátor... Ten vodivej prach obroušenej z huhlíků by se krásně slepil spolu s pilinkama mědi a zahnizdil by se v drážkách mezi lamelama komutátoru, kde by to udělalo nádhernej kraťas a pokud by se ten motorek ještě potom roztočil, buď by se vypálil komutátor, nebo by to blaflo celý...

Vloženo

Na komutátor patří jen to, co odplaví nečistoty a pak se bez mastného nebo lepivého rezidua odpaří = Kontox, IPA apod. Uvědom si, že sice komutátor má klouzat, ale na kluzných vlastnostech se nejvíc podílí samotný materiál uhlíků plus povrch mědi. Cokoliv mastného, co slepuje a drží prach, na komutátor rozhodně nepatří. Tam jsou skutečně jiné požadavky než v ložiskách lbovolného typu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...