Márty'SP Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 (editace) Zdravím chlapi.Tak se mi vyskytl na supu další problém.Když jsem ráno jel tak z ničeho nic auto kleklo.Nešlo nastartovat a připadlo mi jako když točí naprázdno.Po nějáký době asi po 4.pokusu nastartovat se objevila snaha (už netočil naprázdno) a pak dokonce nastartoval a od tý doby už dobrý.Nesvítila žádná kontrolka na palubce,že by byl s něčím problém.Napadlo mě,že by to mohla být zmrzlá nafta (bylo -22 stupňů a motor byl na 80 stupních,ujeto asi 10km) a pokud to bylo naftou tak nevím jestli mohlo dojít k poškození něčeho tím že točil naprázdno.A pak mě napadlo,že známej měl něco podobnýho i když ne v zimě a bylo to prej čidlo na hřídeli.Co myslíte vy? Editováno: 31. leden 2012, autor: Márty'SP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.:D4NNY:. Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Zdravim, mám podobnej problém, po ujetí cca 10 km, motor byl cca na 70°, zničeho nic kleklo - žádná kontrolka nic, jen pár sekund před tim trochu škubalo, zkoušel sem to párkrát nastartovat a nic - motalo to na prázdno. Nakonec sme museli Supíka odtáhnout teďka ho v garáži rozmrazuju teplometama - zamrzlá nafta (podle teploměru bylo -11°), nebo něco jinýho? Zdá se mi že při -11° by to zamrzat nemělo, ikdyž při kvalitě český nafty, kdo ví ... Podle toho cukání bych hádal že došla nafta - tak možná pokud se nějakej cucek nedostal do palivovýho filtru - nevim, co myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 (editace) Může toho být víc. Zamrzlá nafta nebo čerpadlo v háji. Ale myslím, že naftou to asi nebude. Záleží ale kde tankuješ. Já mám čerpadlo načaté a občas mi to cuká taky ale teď nemám na opravu čerpadla peníze tak čekám kdy klekne úplně. Tak je mi jedno kde tankuju a nemám problém s naftou ani při - 24°C. Jestli to je čerpadlem tak můžeš točit motorem jak chceš ale nenastartuješ. Editováno: 5. Únor 2012, autor: žralok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 klidně bych vsadil na tu naftu.Bráchovi to udělalo taky a to pozor tankoval na shellce.A jakmile to rozmrzlo nebyl problém.Nezbývá než tomu trošku pomáhat aditivy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.:D4NNY:. Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Mě to zatim nikdy necukalo, naftu beru výhradně u Shell (poslední tankování v HK, směr do centra - jinak beru většinou u jiný), tak to jeste trochu prohreju, zkusim nastartovat a uvidime ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Nikdy neznamená, že známé velké benzínky mají kvalitní PHM a personál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.:D4NNY:. Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Nj, máš recht, do teď jsem jezdil fakt jen k nim, ale je fotík bere do Supa u noname a jezdí vesele i v těhlech mrazech. Už jsem koupil flašku aditiva, vyměnim palivák a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Aditiva jsem ještě nedal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 5. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Mě to taky zatim neudělalo.Jednou jsem natankoval u Agip v HK a druhej den nastal tenhle problém.Přesně jak říkáš D4NNY nejdřív cukání a pak konec,točení naprázdno a po 4.pokusu nastartoval a od tý doby OK.Jestli to je čerpadlo tak to mam radost.Na kolik vyjde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Zdravim, mám podobnej problém, po ujetí cca 10 km, motor byl cca na 70°, zničeho nic kleklo - žádná kontrolka nic, jen pár sekund před tim trochu škubalo, zkoušel sem to párkrát nastartovat a nic - motalo to na prázdno. Nakonec sme museli Supíka odtáhnout teďka ho v garáži rozmrazuju teplometama - zamrzlá nafta (podle teploměru bylo -11°), nebo něco jinýho? Zdá se mi že při -11° by to zamrzat nemělo, ikdyž při kvalitě český nafty, kdo ví ... Podle toho cukání bych hádal že došla nafta - tak možná pokud se nějakej cucek nedostal do palivovýho filtru - nevim, co myslíte? Zamrznuta nafta!!! ROZMRAZIT A pridat ADITIV VIF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Oprava čerpadla vyjde cca 5800,-Kč až 18000,-Kč bez DPH. Záleží na závadě a poškození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 5. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 no tak to potěší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 proč myslíš hned na nejhorší?když ti to ještě neudělalo a teď v těch mrazech to je poprvé tak nezoufej.Udělej to jak psal prochy.Jak ti to rozmrzne tak tam nalij VIF (cena cca 200kč) a až pak uvidíš jestli to bude dělat i nadále Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.:D4NNY:. Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Tak Supík ještě večer nastartoval, sic jsem musel přes kabely, nalil jsem aditivum a zatím jezdí ... Chtěl bych ale ještě pro jistotu vyměnit palivák, jakej mám koupit? (1.9, 96kW, rv 2003) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Takze som mal pravdu!!! Palivovy filter kup BOSCH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 no tak kdyby to bylo čerpadlem tak mužu ještě uplatnit záruku provozu.to je že pokud během 1 roku nebo 12000km se něco na autě pokazí tak opravu platí prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.:D4NNY:. Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 (editace) Jasně BOSCH, a jaký rozměry? průměr [mm]: 89 výška [mm]: 200 nebo 80 a 155? Editováno: 6. Únor 2012, autor: .:D4NNY:. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 NABUDUCE napis aj kod motora. LINK: http://obchod.autoke...D=0|ST=0|LNG=0| Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 ale jinak si myslím že když kdekoli zadáš na jaký to je motor tak ti dodají ten správný palivový filtr.A pokud to kupuješ přímo v obchodě tak je to ještě snadnější takže asi je zbytečné se ptát jaké rozměry atd atd.Značka bosch nebo jiný značkový a bum ho tam.Cena se pohybuje kolem 1000kč 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 no tak kdyby to bylo čerpadlem tak mužu ještě uplatnit záruku provozu.to je že pokud během 1 roku nebo 12000km se něco na autě pokazí tak opravu platí prodejce. No kamaráde na to taky pozor.Je vada a vada.V tomto případě bych se nedivil kdyby to bylo čerpadlem,že Ti řeknou že sis to zadupal sám a že záruka se vztahuje pouze na skryté vady.Ale nechci malovat čerta na zeď samozřejmě a možná se pletu.Každopádně si myslím že na 90% to je naftou.Držím palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 nikdy jsem neměl nafťáka takže jsem ani nikdy nepoužíval aditiva a nevěděl jsem že se má nalít před tankováním (i když je to vlastně logický) ale nejdřív jsem natankoval do plna a pak si šel koupit aditivum.jde ho tam ještě dolít nebo to nechat až budu znova tankovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Za celou dobu co mám supa tak jsem aditiva nedolíval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 ja bych ho tam taky nedával ale od toho kleknutí mam obavy tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Já teda dávám zimní aditiva od Vif a zdá se mně že to účinek má.Byl sem před cca měsícem na chalupě v Unternberku -29 stupňů a bez aditiv(zapoměl sem si vzít plechovku) Nastartoval sem až na třetí pokus.Teď sem tam byl zas a Auto stálo 2dny.Noc -35 stupňů a nastartoval sem na poprvé.Kámoš tam měl staršího transporténa a při startování vymlátil baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 a vadí teda je tam dolít dodatečně po natankování nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.