mcz Vloženo 5. Únor 2012 Vloženo 5. Únor 2012 Felicia 1.9D RV1997 Špatně mně startovala, vytahl jsem žhaviče a jeden je KO, dal jsem ty 3 zpět, přidělám ten měděný pasek a jak na potvoru mi spadla 5tka maticka (přitahuje se sní to proklemování ke svíčce) do motoru u prvního válce nad altíkem, bojím se nejhoršího ze ji nenajdu co s tím? mohla by tam zapadnout nekde mezi klinak to bylo nadělení... Citovat
JardaCerv Vloženo 5. Únor 2012 Vloženo 5. Únor 2012 Počkej, tobě spadla přímo dovnitř do motoru? No jestli jo, tak bych jí zkusil nějakým magnetem vytáhnout.. Hlavně nestartuj Citovat
mcz Vloženo 5. Únor 2012 Autor Vloženo 5. Únor 2012 nee spadla nekne za alternátor, jak jsem se ji snažil prisroubovat spadla s magnetu tak jsem ji vylovil a jak jsem tahal nahoru tak spadla znova... po 2 hodinách šmátrání jsem ji magnetem našel zítra koupím nový žhavič a zase budem jezdit, btw minulý rok všechny nové typ BRISK 21S357E a jedna je uplně mrtvá, zbylé 3 žhaví nějak obdobně intenzita žhavení 10s a 17s po připojení na baterku Citovat
mcz Vloženo 6. Únor 2012 Autor Vloženo 6. Únor 2012 (editace) vyměnil jsem jen jeden, jsou rok staré - teď to startuje jak nové venku -12 uvidíme zítra ráno ale jestli bude jak dnes v čechách bezmala -40 tak to asi nedám naftu mam ošetřenou tak asi do -24°C možná až odejdou koupim od značky BERU. BRISK už nechci ani vidět. Editováno: 6. Únor 2012, autor: mcz Citovat
Ondrero Vloženo 6. Únor 2012 Vloženo 6. Únor 2012 Takže název tématu měl být-Spadlá matička v motorovém prostoru Matičkou v motoru si představím matičku spadlou ve spalovacím prostoru.... Citovat
Hergo Vloženo 15. leden 2016 Vloženo 15. leden 2016 nee spadla nekne za alternátor, jak jsem se ji snažil prisroubovat spadla s magnetu tak jsem ji vylovil a jak jsem tahal nahoru tak spadla znova... po 2 hodinách šmátrání jsem ji magnetem našel zítra koupím nový žhavič a zase budem jezdit, btw minulý rok všechny nové typ BRISK 21S357E a jedna je uplně mrtvá, zbylé 3 žhaví nějak obdobně intenzita žhavení 10s a 17s po připojení na baterku Brisk ani nahodou NGK a Denso, treba. Jinak se to da promerit ohmicky. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.