jaGmann Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Zdravim panove. U moji OII 2.0 TDI BMM se blizim se k terminu vymeny oleje. Vzhledem k tomu, ze mam auto z druhe ruky a nevim, jak se s nim drive zachazelo/servisovalo, rad bych u prilezitosti vymeny oleje udelal neco, co by tak nejak kompletne procistilo "streva". Od palivove soustavy, vstriky, motor, turbo a vsechno co s tim souvisi. Co pri tomto konani jeste vymenit, krom palivoveho a olejoveho fitru - svicky, ...? Zadne problemy se spotrebou, provozem a celkove zatim nepocituji. Jde spise o prevenci. Muzete mi z vlastni zkusenosti doporucit, co pouzit, vymenit, udelat? Diky predem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 rozvody,olej v prevodovke, palivovy,vzduchovy,pelovy,olejovy FILTER. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaGmann Vloženo 11. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 OK, to jsem tak nejak tusil. Ale mel jsem na mysli nejaky pripravky na procisteni "cesticek". Muzete neco doporucit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Ani ať ti nenapadne lít nějaký sajrajt do motoru. To co by se uvolnilo by ti právě ty cestičky mohlo ucpat a tvůj motor by odešel do věčných lovišť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaGmann Vloženo 12. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 to Pepa007: taky nazor. Neco na tom asi bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 No to víš To jsou zkušenosti nic jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 Já palivovou a výfukouvou soustavu čístím každý den na dálnici, mám trošku těžší nohu:) V případě že se po dálnici moc nepohybuješ, je dobré sem tam ten motor prohnat, ne vyloženě rychlostí, ale spíš to držet ve vyšších otáčkách >3000. Doporučuji používat aditiva VIF nejen kvůli zimním startům, ale i vlétě, protože to pomáha udržovat trubky čisté. Samozřejmostí je používat kvalitní značkový olej (Castrol, Mobil1 atd..) a dodržovat intervaly výměny. Radím také kupovat pouze originální filtry, je to sice dražší ale svůj smysl to má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaGmann Vloženo 16. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 diky za rady, kucí !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.