octfa Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 jedna se o fabii 02, motor 1,4 - 50 kw, motor mi zacal pri nizkych otackach skubat a spotreba je vyssi tak o litr a pul, kdyz jedu treba na ctyrku, motor je treba kolem 1800 otacek tak je cititi jak to mirne skube ( dela to ve vsech otackach do asi 2300otacek ) a posledni dobou je vyssi spotreba ( neni to zimou ) , motor ma najeto 186 tisic km, vymeneny svicky, olej, chladici kapalina, termostat, cidlo termostatu, palivovy filtr, diagnostika nehlasi zadnou chybu, napada me jeste lambda ale vyhodit 2500,- jen tak abych to zkusil se mi nechce ,nejake napady v cem by mohl byt problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 a co vzducháč? tak tu lambdu zkus z jiného auta na půjčku. A co modul zapalování? Toto dělávaly feliny(stejný modul) a "nic" to nehlásilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octfa Vloženo 28. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 vzduchac taky novy, ten modul by taky mohl delat to skubani ale spotrebu asi ne? nebo jo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard996 Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 Čaute, mám fabiu r.v.2001 s motorom 1.4MPI 50 kw, mám ten problém že keď dám plyn na podlahu tak motor nejde na 100 percentný výkon a trhá to, išiel som ku kamarátovi na notebook a vypísalo mi tam chybu s lambda sondou 2, konkrétne: 17526 - Lambda-sonda 2 řada 1,vyhřívaní lambda sondy,přerušený bvod Ale našiel som len jednu lambda sondu tak som ju vymenil a stále mi to trhá, išiel som zas na notebook napojiť a ukázalo tú istú chybu, takže potreboval by som poradiť kde sa nachádza druhá lambda sonda pretože ju nedokážem vobec nájsť a či vôbec tam je druhá lambda sonda pretože niekto mi povedal že to má iba jednu niekto že až dve no neviem proste. A všimol som ši ešte že to má aj nejakú vysokú spotrebu podľa mňa určite to má 10 l/100 km, ale to bude asi tou sondou pretože zle vstrekuje palivo, lenže vobec neviem nájsť druhú sondu. Ďalej mi tam vypisuje tieto chyby: 17751 - Zapalovací cívka, koncový stupeň, stupeň 2, zkrat na kostru 17749 - Zapalovací cívka, koncový stupeň, stupeň 1, zkrat na kostru Sviečky som kontroloval a sú v poriadku nevyzerajú žeby boli zlé, ďalej bol menený modul je nový asi pol roka starý takže neviem čo tam môže skratovať, a ešte keď ráno sadnem do auta po noci tak neviem naštartovať na prvý raz, naštartujem prvý raz a trochu už ide ale potom zdochne ani plyn nepomože keď pridám, potom dám druhý krát zase zdochne a až na tretí krat už to je v pohode, neviem či to môže mať na svedomí tá lambda sonda. Ešte zajtra pozriem vzduchový filter pretože aj to mi niekto hovoril že aj to môže mať na svedomí to trhanie. Ďakujem vopred za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 nejspis ti odchazi zapalovaci lista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard996 Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 No vymením ju za inú a tak zistím a nevieš ešte či mám dve sondy alebo len jednu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 kód motora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard996 Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 AQW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 nevieš ešte či mám dve sondy alebo len jednu ? dve ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia14aze Vloženo 14. Září 2014 Sdílet Vloženo 14. Září 2014 mně moje fabka 1.4mpi 44kw AZE také škubala....dělo se to hlavně,když byl motor studený,...rozjezd na jedničku ok pak přeřazení na dvojku a pak škubání,auto úplně skákalo,...musel jsem vyřadit,zastavit a znova se rozjet...pak to bylo ok,pak při jízdě na 2,3 jsem cítil jak auto netáhne,bylo to jen chvilku a pak ok,...při teplém motoru to nedělalo....to škubání také nebylo pravidelně,dělalo to jen někdy....pak jsem vyměnil děravý vlnovec výfuku,dal nový střední a koncový díl a pořádně utěsnil spoje a od té doby je se škubáním konec!....jestli lambda sonda posílala ŘJ "špatné hodnoty" díky děravému vlnovci....nevím snad to bylo tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindina Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Mne to dělalo také,že to škubalo,občas to v kopci vůbec netáhlo.Měl jsem volný výfuk mezi katalyzátorem a středním dílem,kde se nachází spojovací díl,který byl zrezlý(nový díl 90kč).Po výměně problémy ustaly.V blízkosti se nachází druhá lambda sonda,která dle sdělení zkušeného mechanika mohla být ovlivněna její činnost.Na první pohled nebylo nic vidět,stačilo,když jsem s tím výfukem u těch spojů pořádně zahýbal a bylo to hned vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.