Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Potřeboval bych poradit, jak udělat u O I rok výroky chlazení brzd na předek popř zadek. Má někdo nějaé zkušenosti s tím..? :-)

Aha a kolikpak s Octulí jezdíš když se ti brzdy nestíhají chladit?

Jinak u Porsche jsem viděl že to má řešené z předního nárazníku hadicema,které jsou namířené na třmeny....

A zadku bych to tipoval na něco podobného.. hadicema.

Dělat nějaké nádechy do kastle asi dělat nebudeš :kol-28:

  • Autor

No tak jak kdy... ;-) Mám základ 96 kW a dal jsem chip na 125 kW. Brzdy jsem měnil i 2x do roka... Právě jsem přemýšlel, jestli to jde udělat nějak od masky, k podběhům v přední části. Udělat nějakej menší zásah. A na zadek to bych musel bymyslet, něco podobného jako je na fabku.

A co pořídit účinnější brzdy?

Podle mě to není zase až tolik o chlazení...WRCčka mají kolikrát kotouče rozžhavený do ruda...

To ty snad na silnicích v provozu nemáš ne? :kol-28:

Taky bych se vyprdnul na nějaké chlazení. Jestli máš kotouče 280mm na předku, vyměň je za 288mm (u větších bys nedal 15ky kola) a budeš mít klid. Teď mi bylo zkušenými řečeno, že 288mm mají jinou konstrukci a je skoro nemožné, aby se zvlnily. Což je pravda... Já mám trošku víc kW a občas brzdím jako čuně z vysokých rychlostí a i když brzdy nezvládají (mám originál) jsou kotouče pořád rovné. A to mají skoro 150tisíc. Teď budu kupovat Brembo MAX, tak uvidím, jestli zvládnou pracovat lépe.

Já mám Rambo MAX kotouče a brzdí to parádně... :kol-28: + destičky ATE

Na cc autodílech byly za babku :kol-47:

když mám 1.9tdi 66kw a mám tam 280mm plotny tak tam můžu dát bez úprav 288 ?

Tak to si me uklidnil, dneska jsem totiz obednal 280tky, kdybych mohl dat jen tak 288 a nedal je tam tak bych se bil do hlavy )

  • Autor

Já na lélo mám na octávii 18-tky Ronal a na zimu mám 16-tky. Tedka to mám na originál kotoučích a vlní se mi. Přemýšlel jsem ještě o Zellmer kotoučích... A i kolikrát se mi stalo, že Zellmery se mi zvlní a musím je po čase vyhodit

Upraveno od djjuju

Že by se 288x25 vlněl?To není zase tak častý....

  • Autor

Tedka ti neřeknu, jakej měli rozměl Zellmery, když jsem je házel na 15-tky, ale jedna sezóna a dával jsem je pryč. A když jsem ročně jezdil cca 60 000 tak jsem měnil kotouče i 2x do roka na předku..

djjuju: Tak jsem nechtěl být za neznalce, vygooglil jsem ty Tvoje Zellmer kotouče a našlo mi to maximálně kotouče do mixéru na hranolky. :kol-46:

A to mě docela hodně pobavilo...

Nejspíš jsi myslel Zimmerman, žeeee?

:ondrerro: A Ty tvoje kotouče Rambo Max... Nějaká čína ne? :) Sranda... Též si pobavil. Sice ne jako djjuju, ale jooo...

Jinak obecně pokud můžete na 288mm přejít i za cenu výměn třmenů a držáků, udělejte to! :)

Sranda musí bejt :kol-28:

Já bych zase rád přešel na 312 :kol-47:

Ale nadruhou stranu já jezdím takovej šolich ,že to není potřeba....

Já chtěl také 312, ovšem sehnat použité potřebné díly je skoro nemožné a za nové vysolit tolik peněz... Nedám. Proto zkusím Rambo Max v té 288 a uvidíme. Teď vím, že když brzdím z cca 200Km/h z Ostravice mám dole problém. Tak uvidíme, jestli to bude lepší. :) bude?

No tento problém by řešil padák :kol-28:

  • Autor

jirina5: ano, máš pravdu, nějako jsem do s těma jménama dokonil... :-D Zimmerman je správně... Nevim kde jsem vzal Zellmerr, za to se omlouvám, že jsem vás tu uvedl v omyl.. :-)) Děkuju za radu, pokud se mi nebudou vlnit a vydrží mi déle i za cenu výmenu třmenů a držáků, tak to udělám a hodim tam 288.. :-)

Určitě to je změna k lepšímu :kol-47:

O zvlněných 256x22 mm kotoučích slyším stále...o 288x25 nikoliv :kol-47:

Teda až na praso-vyjímky :kol-28:

  • Autor

Uvidim, až je tam hodim jak dlouho mi vydrží... :kol-48: Originál kotouče mi vydrželi cca 6 týdnů... :kol-48: :kol-48: Tak snad tyto mi vydrží aspon rok... :kol-48: :kol-48:

hele Rambo ty díly se musí zajet ne že od dílny pojedeš jak F1 a do první zatáčky na to dupneš....

Ještě mě napadlo že to byli možná originál kotouče z číny nebo polska ne? dávalo by to smysl ale spíš si myslím že si je nezajel

Upraveno od Šulin Hrozný

Oni se ty 256 kotoruče kroutí i slušným řidičům...natož pak někomu kdo jim dává čouda...

  • Autor

Šulin Hrozný Když mám nový kotouče, tak prvních cca 100 až 150 km jezdim normáně, aby se zajeli a pak tomu dávám. Neboj, vim, že se brzdy musí zajet. Mě origoš kotouče nikdy nevydží... A navíc tedka, abych je předělal na 288x25 momentálně nemám, stálo by mě to cca 10 000,- údajně co mi řekli.

Upraveno od Wojnar
Zkus psát základním fontem.

djjuju: Tak to mi řekli taky, když jsem chtěl předělávat na 312mm, proto budu raději volit sportovnější kotouče typu Max.

A nebo se domluvíme, já Ti prodám svoje 288mm za 5tis., doplatím 5tis a koupím si 312mm. A koza se nažrala a medvěd má půst, nebo tak nějak se to říká.:)

Ne, sranda...

  • Autor

jirina5 to mi je prosáš i s nábojema do nápravy, držáka, třmeny a td za 5 000...? :-))

Upraveno od Wojnar
Zkus psát základním fontem.

Stačí mít jen třmeny a kotouče....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.