Publikováno Březen 2, 201213 r Potřeboval bych poradit, jak udělat u O I rok výroky chlazení brzd na předek popř zadek. Má někdo nějaé zkušenosti s tím..? :-)
Březen 3, 201213 r Aha a kolikpak s Octulí jezdíš když se ti brzdy nestíhají chladit? Jinak u Porsche jsem viděl že to má řešené z předního nárazníku hadicema,které jsou namířené na třmeny.... A zadku bych to tipoval na něco podobného.. hadicema. Dělat nějaké nádechy do kastle asi dělat nebudeš
Březen 5, 201213 r Autor No tak jak kdy... ;-) Mám základ 96 kW a dal jsem chip na 125 kW. Brzdy jsem měnil i 2x do roka... Právě jsem přemýšlel, jestli to jde udělat nějak od masky, k podběhům v přední části. Udělat nějakej menší zásah. A na zadek to bych musel bymyslet, něco podobného jako je na fabku.
Březen 6, 201213 r A co pořídit účinnější brzdy? Podle mě to není zase až tolik o chlazení...WRCčka mají kolikrát kotouče rozžhavený do ruda... To ty snad na silnicích v provozu nemáš ne?
Březen 6, 201213 r Taky bych se vyprdnul na nějaké chlazení. Jestli máš kotouče 280mm na předku, vyměň je za 288mm (u větších bys nedal 15ky kola) a budeš mít klid. Teď mi bylo zkušenými řečeno, že 288mm mají jinou konstrukci a je skoro nemožné, aby se zvlnily. Což je pravda... Já mám trošku víc kW a občas brzdím jako čuně z vysokých rychlostí a i když brzdy nezvládají (mám originál) jsou kotouče pořád rovné. A to mají skoro 150tisíc. Teď budu kupovat Brembo MAX, tak uvidím, jestli zvládnou pracovat lépe.
Březen 6, 201213 r Já mám Rambo MAX kotouče a brzdí to parádně... + destičky ATE Na cc autodílech byly za babku
Březen 6, 201213 r Nee ke kotoučům 288x25 jsou ještě potřeba jiné třmeny... http://www.cc-autodily.cz/trmen-kotoucove-brzdy-8_8?brand=SKODA&model=OCTAVIA
Březen 6, 201213 r Tak to si me uklidnil, dneska jsem totiz obednal 280tky, kdybych mohl dat jen tak 288 a nedal je tam tak bych se bil do hlavy )
Březen 6, 201213 r Autor Já na lélo mám na octávii 18-tky Ronal a na zimu mám 16-tky. Tedka to mám na originál kotoučích a vlní se mi. Přemýšlel jsem ještě o Zellmer kotoučích... A i kolikrát se mi stalo, že Zellmery se mi zvlní a musím je po čase vyhodit Upraveno Březen 6, 201213 r od djjuju
Březen 6, 201213 r Autor Tedka ti neřeknu, jakej měli rozměl Zellmery, když jsem je házel na 15-tky, ale jedna sezóna a dával jsem je pryč. A když jsem ročně jezdil cca 60 000 tak jsem měnil kotouče i 2x do roka na předku..
Březen 6, 201213 r djjuju: Tak jsem nechtěl být za neznalce, vygooglil jsem ty Tvoje Zellmer kotouče a našlo mi to maximálně kotouče do mixéru na hranolky. A to mě docela hodně pobavilo... Nejspíš jsi myslel Zimmerman, žeeee? :ondrerro: A Ty tvoje kotouče Rambo Max... Nějaká čína ne? Sranda... Též si pobavil. Sice ne jako djjuju, ale jooo... Jinak obecně pokud můžete na 288mm přejít i za cenu výměn třmenů a držáků, udělejte to!
Březen 6, 201213 r Sranda musí bejt Já bych zase rád přešel na 312 Ale nadruhou stranu já jezdím takovej šolich ,že to není potřeba....
Březen 6, 201213 r Já chtěl také 312, ovšem sehnat použité potřebné díly je skoro nemožné a za nové vysolit tolik peněz... Nedám. Proto zkusím Rambo Max v té 288 a uvidíme. Teď vím, že když brzdím z cca 200Km/h z Ostravice mám dole problém. Tak uvidíme, jestli to bude lepší. bude?
Březen 6, 201213 r Autor jirina5: ano, máš pravdu, nějako jsem do s těma jménama dokonil... :-D Zimmerman je správně... Nevim kde jsem vzal Zellmerr, za to se omlouvám, že jsem vás tu uvedl v omyl.. :-)) Děkuju za radu, pokud se mi nebudou vlnit a vydrží mi déle i za cenu výmenu třmenů a držáků, tak to udělám a hodim tam 288.. :-)
Březen 6, 201213 r Určitě to je změna k lepšímu O zvlněných 256x22 mm kotoučích slyším stále...o 288x25 nikoliv Teda až na praso-vyjímky
Březen 6, 201213 r Autor Uvidim, až je tam hodim jak dlouho mi vydrží... Originál kotouče mi vydrželi cca 6 týdnů... :kol-48: Tak snad tyto mi vydrží aspon rok... :kol-48:
Březen 7, 201213 r hele Rambo ty díly se musí zajet ne že od dílny pojedeš jak F1 a do první zatáčky na to dupneš.... Ještě mě napadlo že to byli možná originál kotouče z číny nebo polska ne? dávalo by to smysl ale spíš si myslím že si je nezajel Upraveno Březen 7, 201213 r od Šulin Hrozný
Březen 7, 201213 r Oni se ty 256 kotoruče kroutí i slušným řidičům...natož pak někomu kdo jim dává čouda...
Březen 7, 201213 r Autor Šulin Hrozný Když mám nový kotouče, tak prvních cca 100 až 150 km jezdim normáně, aby se zajeli a pak tomu dávám. Neboj, vim, že se brzdy musí zajet. Mě origoš kotouče nikdy nevydží... A navíc tedka, abych je předělal na 288x25 momentálně nemám, stálo by mě to cca 10 000,- údajně co mi řekli. Upraveno Březen 8, 201213 r od Wojnar Zkus psát základním fontem.
Březen 7, 201213 r djjuju: Tak to mi řekli taky, když jsem chtěl předělávat na 312mm, proto budu raději volit sportovnější kotouče typu Max. A nebo se domluvíme, já Ti prodám svoje 288mm za 5tis., doplatím 5tis a koupím si 312mm. A koza se nažrala a medvěd má půst, nebo tak nějak se to říká. Ne, sranda...
Březen 7, 201213 r Autor jirina5 to mi je prosáš i s nábojema do nápravy, držáka, třmeny a td za 5 000...? :-)) Upraveno Březen 8, 201213 r od Wojnar Zkus psát základním fontem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.