Přejít na obsah

Chlazení brzd


djjuju

Doporučené příspěvky

Aha a kolikpak s Octulí jezdíš když se ti brzdy nestíhají chladit?

Jinak u Porsche jsem viděl že to má řešené z předního nárazníku hadicema,které jsou namířené na třmeny....

A zadku bych to tipoval na něco podobného.. hadicema.

Dělat nějaké nádechy do kastle asi dělat nebudeš :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jak kdy... ;-) Mám základ 96 kW a dal jsem chip na 125 kW. Brzdy jsem měnil i 2x do roka... Právě jsem přemýšlel, jestli to jde udělat nějak od masky, k podběhům v přední části. Udělat nějakej menší zásah. A na zadek to bych musel bymyslet, něco podobného jako je na fabku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych se vyprdnul na nějaké chlazení. Jestli máš kotouče 280mm na předku, vyměň je za 288mm (u větších bys nedal 15ky kola) a budeš mít klid. Teď mi bylo zkušenými řečeno, že 288mm mají jinou konstrukci a je skoro nemožné, aby se zvlnily. Což je pravda... Já mám trošku víc kW a občas brzdím jako čuně z vysokých rychlostí a i když brzdy nezvládají (mám originál) jsou kotouče pořád rovné. A to mají skoro 150tisíc. Teď budu kupovat Brembo MAX, tak uvidím, jestli zvládnou pracovat lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na lélo mám na octávii 18-tky Ronal a na zimu mám 16-tky. Tedka to mám na originál kotoučích a vlní se mi. Přemýšlel jsem ještě o Zellmer kotoučích... A i kolikrát se mi stalo, že Zellmery se mi zvlní a musím je po čase vyhodit

Editováno: , autor: djjuju
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

djjuju: Tak jsem nechtěl být za neznalce, vygooglil jsem ty Tvoje Zellmer kotouče a našlo mi to maximálně kotouče do mixéru na hranolky. :kol-46:

A to mě docela hodně pobavilo...

Nejspíš jsi myslel Zimmerman, žeeee?

:ondrerro: A Ty tvoje kotouče Rambo Max... Nějaká čína ne? :) Sranda... Též si pobavil. Sice ne jako djjuju, ale jooo...

Jinak obecně pokud můžete na 288mm přejít i za cenu výměn třmenů a držáků, udělejte to! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chtěl také 312, ovšem sehnat použité potřebné díly je skoro nemožné a za nové vysolit tolik peněz... Nedám. Proto zkusím Rambo Max v té 288 a uvidíme. Teď vím, že když brzdím z cca 200Km/h z Ostravice mám dole problém. Tak uvidíme, jestli to bude lepší. :) bude?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirina5: ano, máš pravdu, nějako jsem do s těma jménama dokonil... :-D Zimmerman je správně... Nevim kde jsem vzal Zellmerr, za to se omlouvám, že jsem vás tu uvedl v omyl.. :-)) Děkuju za radu, pokud se mi nebudou vlnit a vydrží mi déle i za cenu výmenu třmenů a držáků, tak to udělám a hodim tam 288.. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šulin Hrozný Když mám nový kotouče, tak prvních cca 100 až 150 km jezdim normáně, aby se zajeli a pak tomu dávám. Neboj, vim, že se brzdy musí zajet. Mě origoš kotouče nikdy nevydží... A navíc tedka, abych je předělal na 288x25 momentálně nemám, stálo by mě to cca 10 000,- údajně co mi řekli.

Editováno: , autor: Wojnar
Zkus psát základním fontem.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

djjuju: Tak to mi řekli taky, když jsem chtěl předělávat na 312mm, proto budu raději volit sportovnější kotouče typu Max.

A nebo se domluvíme, já Ti prodám svoje 288mm za 5tis., doplatím 5tis a koupím si 312mm. A koza se nažrala a medvěd má půst, nebo tak nějak se to říká.:)

Ne, sranda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...