djjuju Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 Potřeboval bych poradit, jak udělat u O I rok výroky chlazení brzd na předek popř zadek. Má někdo nějaé zkušenosti s tím..? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Aha a kolikpak s Octulí jezdíš když se ti brzdy nestíhají chladit? Jinak u Porsche jsem viděl že to má řešené z předního nárazníku hadicema,které jsou namířené na třmeny.... A zadku bych to tipoval na něco podobného.. hadicema. Dělat nějaké nádechy do kastle asi dělat nebudeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 5. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2012 No tak jak kdy... ;-) Mám základ 96 kW a dal jsem chip na 125 kW. Brzdy jsem měnil i 2x do roka... Právě jsem přemýšlel, jestli to jde udělat nějak od masky, k podběhům v přední části. Udělat nějakej menší zásah. A na zadek to bych musel bymyslet, něco podobného jako je na fabku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 A co pořídit účinnější brzdy? Podle mě to není zase až tolik o chlazení...WRCčka mají kolikrát kotouče rozžhavený do ruda... To ty snad na silnicích v provozu nemáš ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Taky bych se vyprdnul na nějaké chlazení. Jestli máš kotouče 280mm na předku, vyměň je za 288mm (u větších bys nedal 15ky kola) a budeš mít klid. Teď mi bylo zkušenými řečeno, že 288mm mají jinou konstrukci a je skoro nemožné, aby se zvlnily. Což je pravda... Já mám trošku víc kW a občas brzdím jako čuně z vysokých rychlostí a i když brzdy nezvládají (mám originál) jsou kotouče pořád rovné. A to mají skoro 150tisíc. Teď budu kupovat Brembo MAX, tak uvidím, jestli zvládnou pracovat lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Já mám Rambo MAX kotouče a brzdí to parádně... + destičky ATE Na cc autodílech byly za babku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 když mám 1.9tdi 66kw a mám tam 280mm plotny tak tam můžu dát bez úprav 288 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Nee ke kotoučům 288x25 jsou ještě potřeba jiné třmeny... http://www.cc-autodily.cz/trmen-kotoucove-brzdy-8_8?brand=SKODA&model=OCTAVIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Tak to si me uklidnil, dneska jsem totiz obednal 280tky, kdybych mohl dat jen tak 288 a nedal je tam tak bych se bil do hlavy ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 6. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 (editace) Já na lélo mám na octávii 18-tky Ronal a na zimu mám 16-tky. Tedka to mám na originál kotoučích a vlní se mi. Přemýšlel jsem ještě o Zellmer kotoučích... A i kolikrát se mi stalo, že Zellmery se mi zvlní a musím je po čase vyhodit Editováno: 6. Březen 2012, autor: djjuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Že by se 288x25 vlněl?To není zase tak častý.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 6. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Tedka ti neřeknu, jakej měli rozměl Zellmery, když jsem je házel na 15-tky, ale jedna sezóna a dával jsem je pryč. A když jsem ročně jezdil cca 60 000 tak jsem měnil kotouče i 2x do roka na předku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 djjuju: Tak jsem nechtěl být za neznalce, vygooglil jsem ty Tvoje Zellmer kotouče a našlo mi to maximálně kotouče do mixéru na hranolky. A to mě docela hodně pobavilo... Nejspíš jsi myslel Zimmerman, žeeee? :ondrerro: A Ty tvoje kotouče Rambo Max... Nějaká čína ne? Sranda... Též si pobavil. Sice ne jako djjuju, ale jooo... Jinak obecně pokud můžete na 288mm přejít i za cenu výměn třmenů a držáků, udělejte to! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Sranda musí bejt Já bych zase rád přešel na 312 Ale nadruhou stranu já jezdím takovej šolich ,že to není potřeba.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Já chtěl také 312, ovšem sehnat použité potřebné díly je skoro nemožné a za nové vysolit tolik peněz... Nedám. Proto zkusím Rambo Max v té 288 a uvidíme. Teď vím, že když brzdím z cca 200Km/h z Ostravice mám dole problém. Tak uvidíme, jestli to bude lepší. bude? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 No tento problém by řešil padák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 6. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 jirina5: ano, máš pravdu, nějako jsem do s těma jménama dokonil... :-D Zimmerman je správně... Nevim kde jsem vzal Zellmerr, za to se omlouvám, že jsem vás tu uvedl v omyl.. :-)) Děkuju za radu, pokud se mi nebudou vlnit a vydrží mi déle i za cenu výmenu třmenů a držáků, tak to udělám a hodim tam 288.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Určitě to je změna k lepšímu O zvlněných 256x22 mm kotoučích slyším stále...o 288x25 nikoliv Teda až na praso-vyjímky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 6. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Uvidim, až je tam hodim jak dlouho mi vydrží... Originál kotouče mi vydrželi cca 6 týdnů... :kol-48: Tak snad tyto mi vydrží aspon rok... :kol-48: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šulin Hrozný Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 (editace) hele Rambo ty díly se musí zajet ne že od dílny pojedeš jak F1 a do první zatáčky na to dupneš.... Ještě mě napadlo že to byli možná originál kotouče z číny nebo polska ne? dávalo by to smysl ale spíš si myslím že si je nezajel Editováno: 7. Březen 2012, autor: Šulin Hrozný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Oni se ty 256 kotoruče kroutí i slušným řidičům...natož pak někomu kdo jim dává čouda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 7. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 (editace) Šulin Hrozný Když mám nový kotouče, tak prvních cca 100 až 150 km jezdim normáně, aby se zajeli a pak tomu dávám. Neboj, vim, že se brzdy musí zajet. Mě origoš kotouče nikdy nevydží... A navíc tedka, abych je předělal na 288x25 momentálně nemám, stálo by mě to cca 10 000,- údajně co mi řekli. Editováno: 8. Březen 2012, autor: Wojnar Zkus psát základním fontem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 djjuju: Tak to mi řekli taky, když jsem chtěl předělávat na 312mm, proto budu raději volit sportovnější kotouče typu Max. A nebo se domluvíme, já Ti prodám svoje 288mm za 5tis., doplatím 5tis a koupím si 312mm. A koza se nažrala a medvěd má půst, nebo tak nějak se to říká. Ne, sranda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 7. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 (editace) jirina5 to mi je prosáš i s nábojema do nápravy, držáka, třmeny a td za 5 000...? :-)) Editováno: 8. Březen 2012, autor: Wojnar Zkus psát základním fontem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Stačí mít jen třmeny a kotouče.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.