Brady666 Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Zdravím chlapi. Mám O1 1,8T (automat) AUM, '01, nalítáno cca 205.000km... Před pár dny mi při podřazení a větším záběru motoru vylítly zase z vejfuku (jako u nafťáků). Smrdí to, jako když se pálí plast. Zatím jsem neměl čas to podrobněji zkoumat, ale občas to trošku dýmí i při nastartování. Dle mě to můžou být nasledující věci: (ale nechám si určitě poradit, nejsem expert :-)) 1 - nekvalitní benzín 2 - voda v benzínu 3 - problém s katalyzátorem 4 - netěsnost turba (saje olej) - tím by se možná vysvětlovala i zvýšená spotřeba oleje a případně i "divný" zvuk turba. Poraďte :-) Nechci jet do servisu, aby mi opět "opravil" půlku auta za x-tisíc a výsledek nikde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Netěsnost turba bys mohl zkontrolovat tak,že sundáš hadici u škrtící klapky.Jestli bude echt zadělaná hadice a klapka,tak ano může ti turbo pouštět olej. První 3 možnosti asi nijak nezkontroluješ po domácku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masek54 Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 vypadá to na turbo tak na 90procent. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.