Publikováno Březen 5, 201213 r Zdravim, potreboval by som poradit. Pri havárií na mojej OII - 1,9 tdi pd 77 kw kod m. BXE sa z bloku motora odlomil asi 15 cm dlhý kus - zliatina (v mieste uchytenia motora). Zvarať by to asi nebolo rozumné. Chcel by som teda vymeniť holý motor (blok, hlava, vstreky). A chcem sa opýtať, či ten druhý (holý) motor musí byť tiež iba BXE, alebo tam možem dať aj BKC ? Ake su riziká, atd.., prosim.
Březen 8, 201213 r Nedělal bych to, v případě následného prodeje auta bude jiný motorcod, někdo by Ti to mohl otlouct o hlavu
Březen 8, 201213 r normálně to vyměň a kód polej kyselinou a pak si nech zapsat že kod motoru nezle přečíst a budeš mít klid jak o cajtů,tak od stk a případných kupců..
Březen 8, 201213 r Pokud na STK nenajdou kod, je to důvod k neprovodení STK. Sám sobě to třeba udělej, ale pokud to prodáš jinému, tak Ti to může vrátit a může požadovat kupní cenu auta. Dokonce i něco navíc, tady nejede vlak jinak. Já osobně každému radím, dejte tam to, co tam má být a máte klid.... EDIT: normálně to vyměň a kód polej kyselinou a pak si nech zapsat že kod motoru nezle přečíst a budeš mít klid jak o cajtů,tak od stk a případných kupců.. Takovou kravinu bych nevypustil takhle veřejně ani z huby !!! Upraveno Březen 9, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.