Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

caute, zaujimalo by ma ako zistim ci mam karburatorovu verziu, alebo nie. konkretne mam feliciu 1.3 50kw z roku 96

tak karburátorovou vrzi nemáš určitě :kol-28:

buď máš BMM - tedy jednobod

nebo MPI - vícebod

a zjistíš to jednoduše, máš-li z rozdělovače kabely k jednotlivým svíčkám máš BMM, pokud ti od rozdělovače žádné kabely nevedou a máš přes svíce jednu velkou hliníkovou lištu máš MPI. Jinak poznal by jsi to i dle airboxu. Oválný nad motorem s filtrem uvnitř -> BMM, lichoběžníkový kryt s označením MPI a airboxem u pravého př.světla je MPI.

Upraveno od Malta

Karburátorová verze je docela vzácnost,moc jich tu nejezdí a ty mají 44KW.

  • Autor

diky za vysvetlenie, zase som o nieco mudrejsi

Karburátorová verze je docela vzácnost,moc jich tu nejezdí a ty mají 44KW.

Podle všeho by v tuzemsku ani vůbec žádné karbíkové feli jezdit neměly - pokud vím, vyrobeno jich bylo jen relativně málo a výhradně pro export "do zemí třetího světa", vůbec neměly schválení = homologaci pro provoz v Evropě. Podle infa, které jsem si o této verzi sehnal, měly údajně mít motory shodné s favoritem 135 včetně karburátoru Pierburg a byly bez řízeného katalyzátoru. Takže pokud nějaká karbcová feli u nás/na Slovači v provozu je, tak je to buď úplná partyzánština, nebo individuálně schválená výjimka potvrzující pravidlo.

mluvíš mi Karle z duše, věděl jsem že se nějaké karbecové dělaly, ale určo ne pro evropský trh, kde v té době frčelo EURO 2, což by karbec bez katíku neudělal ani omylem ... jsem rád že jsi to tady napsal, nechtěl jsem sturgeonovi oponovat, když jsem to neměl úplně podložené

A jestli se nemejlím, tak i BMM = jednobodové motory ve favoritech a felinách to Euro 2 neplnily - měly jen Euro 1. Aspoň můj zatím jezdící (už ale dlouho jezdit nebude - kvůli rzi neprojde STK, je do dubna, nechce ho někdo? :D) forman ´94 (1,3SPI = BMM) podle velkýho techničáku homologovaný podle ES 91/441 (S2) = plní jen Euro 1. Normu u něj potvrzuje i doposud zachovaná maličká zelená čtvercová nálepka v dolním rohu čelního skla - s "nápisem" S2.

Emisní normu Euro 2 podle všeho měly plnit až MPI motory - rozpoznatelné nejlíp podle chybějícího rozdělovače a zapalovacího trafa a místo nich osazené zapalovací lišty přes vršky všech svíček - tos sám napsal o kus výš.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.