Publikováno Březen 8, 201213 r Zdarec, chtěl bych tady poprosit majitele felicií, kteří měnily svody ať už za nerez nebo litinové o jejich zkušenosti s nimi..Jestli ty lité opět nepraskly apod. popř. jestli jste vyhodily vlnovce či je nahradily za jiné díly (pletence) ..?? Dost by mi to pomohlo.. díky. Upraveno Březen 8, 201213 r od Toom
Březen 15, 201213 r Autor hmm... Vypadá to, že su jedinej komu to prasklo... nečekal jsem teda zázraky,no ještě počkám... Plno lidí otom neví, stačí jen sundat krycí plech nad svody (1.6 Mpi) a podívat se, cože fakt prasklý...(jestli ten plech teda sundáte, šrouby jsou tam docela zapečený)
Srpen 24, 201213 r Autor .. Fakt blbý, to se nenajde nikdo kdo by měl zkušenost s tímto problémem, to je zapeklyté.. Neví někdo aspoň kde je nějáká zmíňka o tomto problému a případné řešící akce.. Je pravda, že tyto věci už asi na feldě nikdo neřeší jako já.. Upraveno Srpen 24, 201213 r od Toom
Srpen 24, 201213 r Taky mi to prasklo ale můj šikovný tchán mi to ještě zavařil. Po zavaření mi řekl, že ten první díl s vlnovcem má v garáži ale proč to měnit když to jde zavařit. Nakonec mi ukázal, že tam nemá jeden ale dva úplně nové díly. Už s to je zavařené rok a pořád drží.
Srpen 25, 201213 r Autor No tak to máš dobrý, můj děda zámečník uměl vařit litinu, ale bohužel už tu...(to nechci rozebírat). Komoš co mi opravuje težší věci na autě mi to domluvil zavařilo se to jenžee to prasklo asi po jednom dni v tom samém místě. Můžu to dát do firmy, ale bojím se výdrže, nevadí mi koupit i nové, spíš mi jde o to aby brzo nepraskly i ty. Tak zkouším sehnat více informací jestli i ty nerez vydrží (nahrazujou svody a další díl za vlnovcema) nebo podobně.Všude jsem četl jak to praská, že to jde vařit-jenže už nikde není jak drží ty nové nebo nerez o tom nikdo nemluví. Jak říkám na tyto starší vozy už to asi nikdo moc neřeší. Dík za info.
Srpen 25, 201213 r On mi to zavařil elektrikou a drží to. Auto je denně v provozu. Taky jsem ten díl chtěl koupit ale stojí moc. Teď už vím, že nemusím.
Srpen 25, 201213 r U litiny jde o to, že se musí jednak před svařováním natemperovat cca na 300°C (těsně než začne měnit barvu) a druhak vařit se musí materiálem s podobnými vlastnostmi - tedy vysokouhlíkatým, s podobnou roztažností jako má litina. Dobré jsou například nalámané staré pístní kroužky...
Srpen 26, 201213 r Autor Ještě když jsme u těch ,,výfukových systémů" nevíte jestli jde dát katalyzátor pro :KATALYZÁTOR Škoda Octavia 1.6, 55KW - mot. AEE na obsahově stejný motor felicia- 1.6 55 kW AEE..?? neměl by v tom být problém ne, obsahově je to stejné, spalujicí benzín .... atd. Jen se ptám abych věděl co potom vše shánět podle možností.
Srpen 26, 201213 r Pokud sedí i průměry potrubí, neměl by to být žádnej problém - protože i ten kód motoru je shodnej = AEE...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.