Přejít na obsah

Felicia 1.6 Mpi svody,vlnovce


Toom

Doporučené příspěvky

Zdarec,

chtěl bych tady poprosit majitele felicií, kteří měnily svody ať už za nerez nebo litinové o jejich zkušenosti s nimi..Jestli ty lité opět nepraskly apod. popř. jestli jste vyhodily vlnovce či je nahradily za jiné díly (pletence) ..??

Dost by mi to pomohlo.. díky. :kol-47:

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm...

Vypadá to, že su jedinej komu to prasklo... :kol-32: nečekal jsem teda zázraky,no ještě počkám... :crutch:

Plno lidí otom neví, stačí jen sundat krycí plech nad svody (1.6 Mpi) a podívat se, cože fakt prasklý...(jestli ten plech teda sundáte, šrouby jsou tam docela zapečený) :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

.. Fakt blbý, to se nenajde nikdo kdo by měl zkušenost s tímto problémem, to je zapeklyté.. :kol-25:

Neví někdo aspoň kde je nějáká zmíňka o tomto problému a případné řešící akce.. Je pravda, že tyto věci už asi na feldě nikdo neřeší jako já..

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to prasklo ale můj šikovný tchán mi to ještě zavařil. Po zavaření mi řekl, že ten první díl s vlnovcem má v garáži ale proč to měnit když to jde zavařit. Nakonec mi ukázal, že tam nemá jeden ale dva úplně nové díly. Už s to je zavařené rok a pořád drží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to máš dobrý, můj děda zámečník uměl vařit litinu, ale bohužel už tu...(to nechci rozebírat). Komoš co mi opravuje težší věci na autě mi to domluvil zavařilo se to jenžee to prasklo asi po jednom dni v tom samém místě. Můžu to dát do firmy, ale bojím se výdrže, nevadí mi koupit i nové, spíš mi jde o to aby brzo nepraskly i ty.

Tak zkouším sehnat více informací jestli i ty nerez vydrží (nahrazujou svody a další díl za vlnovcema) nebo podobně.Všude jsem četl jak to praská, že to jde vařit-jenže už nikde není jak drží ty nové nebo nerez o tom nikdo nemluví.

Jak říkám na tyto starší vozy už to asi nikdo moc neřeší. Dík za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U litiny jde o to, že se musí jednak před svařováním natemperovat cca na 300°C (těsně než začne měnit barvu) a druhak vařit se musí materiálem s podobnými vlastnostmi - tedy vysokouhlíkatým, s podobnou roztažností jako má litina. Dobré jsou například nalámané staré pístní kroužky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě když jsme u těch ,,výfukových systémů" nevíte jestli jde dát katalyzátor pro :KATALYZÁTOR Škoda Octavia 1.6, 55KW - mot. AEE na obsahově stejný motor felicia- 1.6 55 kW AEE..?? neměl by v tom být problém ne, obsahově je to stejné, spalujicí benzín .... atd.

Jen se ptám abych věděl co potom vše shánět podle možností. :kol-27::kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...