Toom Vloženo 8. Březen 2012 Vloženo 8. Březen 2012 (editace) Zdarec, chtěl bych tady poprosit majitele felicií, kteří měnily svody ať už za nerez nebo litinové o jejich zkušenosti s nimi..Jestli ty lité opět nepraskly apod. popř. jestli jste vyhodily vlnovce či je nahradily za jiné díly (pletence) ..?? Dost by mi to pomohlo.. díky. Editováno: 8. Březen 2012, autor: Toom Citovat
Toom Vloženo 15. Březen 2012 Autor Vloženo 15. Březen 2012 hmm... Vypadá to, že su jedinej komu to prasklo... nečekal jsem teda zázraky,no ještě počkám... Plno lidí otom neví, stačí jen sundat krycí plech nad svody (1.6 Mpi) a podívat se, cože fakt prasklý...(jestli ten plech teda sundáte, šrouby jsou tam docela zapečený) Citovat
Toom Vloženo 24. Srpen 2012 Autor Vloženo 24. Srpen 2012 (editace) .. Fakt blbý, to se nenajde nikdo kdo by měl zkušenost s tímto problémem, to je zapeklyté.. Neví někdo aspoň kde je nějáká zmíňka o tomto problému a případné řešící akce.. Je pravda, že tyto věci už asi na feldě nikdo neřeší jako já.. Editováno: 24. Srpen 2012, autor: Toom Citovat
žralok Vloženo 24. Srpen 2012 Vloženo 24. Srpen 2012 Taky mi to prasklo ale můj šikovný tchán mi to ještě zavařil. Po zavaření mi řekl, že ten první díl s vlnovcem má v garáži ale proč to měnit když to jde zavařit. Nakonec mi ukázal, že tam nemá jeden ale dva úplně nové díly. Už s to je zavařené rok a pořád drží. Citovat
Toom Vloženo 25. Srpen 2012 Autor Vloženo 25. Srpen 2012 No tak to máš dobrý, můj děda zámečník uměl vařit litinu, ale bohužel už tu...(to nechci rozebírat). Komoš co mi opravuje težší věci na autě mi to domluvil zavařilo se to jenžee to prasklo asi po jednom dni v tom samém místě. Můžu to dát do firmy, ale bojím se výdrže, nevadí mi koupit i nové, spíš mi jde o to aby brzo nepraskly i ty. Tak zkouším sehnat více informací jestli i ty nerez vydrží (nahrazujou svody a další díl za vlnovcema) nebo podobně.Všude jsem četl jak to praská, že to jde vařit-jenže už nikde není jak drží ty nové nebo nerez o tom nikdo nemluví. Jak říkám na tyto starší vozy už to asi nikdo moc neřeší. Dík za info. Citovat
žralok Vloženo 25. Srpen 2012 Vloženo 25. Srpen 2012 On mi to zavařil elektrikou a drží to. Auto je denně v provozu. Taky jsem ten díl chtěl koupit ale stojí moc. Teď už vím, že nemusím. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Srpen 2012 Vloženo 25. Srpen 2012 U litiny jde o to, že se musí jednak před svařováním natemperovat cca na 300°C (těsně než začne měnit barvu) a druhak vařit se musí materiálem s podobnými vlastnostmi - tedy vysokouhlíkatým, s podobnou roztažností jako má litina. Dobré jsou například nalámané staré pístní kroužky... Citovat
Toom Vloženo 26. Srpen 2012 Autor Vloženo 26. Srpen 2012 Ještě když jsme u těch ,,výfukových systémů" nevíte jestli jde dát katalyzátor pro :KATALYZÁTOR Škoda Octavia 1.6, 55KW - mot. AEE na obsahově stejný motor felicia- 1.6 55 kW AEE..?? neměl by v tom být problém ne, obsahově je to stejné, spalujicí benzín .... atd. Jen se ptám abych věděl co potom vše shánět podle možností. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Srpen 2012 Vloženo 26. Srpen 2012 Pokud sedí i průměry potrubí, neměl by to být žádnej problém - protože i ten kód motoru je shodnej = AEE... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.