Lukáš Maršálek Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Zdravím všechny. Řeším takový problém a ne a ne na něj přijít. Koupil jsem nedávno octávku kombi 2004 a ted před 14.dni jsem se rozhodl že si udělám muziku, jako v minulém autě. Tak jsem zatím koukal jak by to šlo a vida našel jsem v kufru v pravý kapse kabeláž, je tam 4xchinch, napájení, signální kabel, a spousta dalších kabelů, nevím zatím co jsou zač. Nejdůležitější je to, že když jsem vytáhl autorádio, jednak tam je orig. Blaupunkt od škoda LONDON MP37, (nejspíš měl předchozí majitel nějaký od Alpine a na prodej dal orig.) Má jen 2 chinchový výstupy, ještě jsem tam našel kabel k měniči zřejmě od alpine+2xchinch vedoucí do kufru levé kapsy. Jinak kabely co jsou v kufru - ten na spínání a 4xchinch tam vůbec nejsou a to jsem to velmi důkladně prohlédl, přikládám níže fota co jsem našel, navíc mi cbybí část ISO konektoru (3.část jak jsem se dočetl v manualu od radia) našel jsem jen nějaký podobný ale větší. Další problém přímo od baterky vede červený napájecí drát až do kufru k zesilovači a nemůžu najít pojistku, takže to mám stále bez napětí koukal jsem všude a kde nit tu nic... Prosím o radu kde může být umístěna pojistka od napájecího drátu a kde může být chyba když nemám 4xchinche za autorádiem... To jako předchozí majitel uštípl někde? To se mi nezdá. Jak to zprovoznit?? Předem díky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Nebylo by lepší to všechno vytahat a natáhnout znova po svém? Ty napájecí kabely jsou stejně nic moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Maršálek Vloženo 15. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 To by lepší bylo, ale přijde mi to jako zbytečná práce, mě tam stačí jen připojit zesik a subáč, víc nepotřebuju, přece jen už to bude takový rodinný auto... Jinak ty kabely mi nepřijdou zas tak špatný mají správný průřez a jsou pozlacené a že vzhledově nic moc mi nevadí, budou schovaný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Taky bych volil udelat si to znova a po svem, aspon vis co tam mas a jak to mas udelany. Jinak pojistka se dava cim jak nejblize od baterky ja ji mam primo na baterce. Osobne proste nedokazu mit v aute nebo v cemkoliv neco co delal nekdo koho neznam, vzdycky si vsechno predelam podle sebe.S tou kabelazi to zas takovy hrozny problem nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Maršálek Vloženo 15. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 No tak uvidím ještě to prolezu, jen mi nedají spát ty chybějící kabely za rádiem... je to stejně divný. Nj při nejhorším předělám co se dá dělat :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancarhifi Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 ...přidám se ke konstatování....všechno ven!!!...a zbytečný to určitě není...jak víš, že průřez kabelu je dostatečný když ten se vypočítává podle výkonu zesilovače?Signálový kabel je větší než napájecí...není to na něm označené? Pro vyvedení signálu z Blaupunktu pro SW budeš potřebovat tuto redukci... http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/21-1-Instalacni-material/128-3-AUX-vystup/5/405-MINI-ISO-RCA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Maršálek Vloženo 15. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 fancarhifi - díky za radu a hlavně za typ tý redukce, nemohl jsem ji nikde najít :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.