Michal Chaloupka Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 Zdravim Chci se zeptat mám takový problém mám Škoda Forman 43 KW R.V 1993 Karburátor Jikov. A do 3500 RPM špatně táhne nad 3500 RPM jede jak raketa už nevím co stím tedko vám napíšu co všecko jsem vyměnil.. Všechny hadičky jsem vyměnil za nové Koupil jsem i novou tu gumu pod Karburaci Pak následovala vyměna celé Karburace. A dělá to furt pls nevíte ještě náké rady budu moc vděčný děkuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 Filtr vzduchu, svíčky, seřízení toho Perburga... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Chaloupka Vloženo 23. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Filtr vzduchu, svíčky, seřízení toho Perburga... Ano Karburátor mám Jikov.. Ale ještě sem se chtěl zeptat zda to nemůžou dělat i rozvody jsou totiš strašně vytahaný :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Jak můžeš mít na fáčku Jikov? Tam se montoval karbec Pierburg - sice někdy od roku 1989 nebo 1990 dělanej v licenci v Motorpalu, ale je to německej karbec - pokud tam máš opravdu originál Jikov (třeba Jikov 32EDSR anebo SEDR), kterej patří do šáde, posháněj si někde na vrakáču "favoriťáckej" kterej tam opravdu patří. Nastavovací předpis na Pierburg je tady na fóru, stačí hledat. A ano, i ten vytahanej rozvodovej řetěz může mít účinek kterej popisuješ - až do určitých otáček se ventily otevírají "pozdě", takže motor ztrácí tah... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Chaloupka Vloženo 23. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Jak můžeš mít na fáčku Jikov? Tam se montoval karbec Pierburg - sice někdy od roku 1989 nebo 1990 dělanej v licenci v Motorpalu, ale je to německej karbec - pokud tam máš opravdu originál Jikov (třeba Jikov 32EDSR anebo SEDR), kterej patří do šáde, posháněj si někde na vrakáču "favoriťáckej" kterej tam opravdu patří. Nastavovací předpis na Pierburg je tady na fóru, stačí hledat. A ano, i ten vytahanej rozvodovej řetěz může mít účinek kterej popisuješ - až do určitých otáček se ventily otevírají "pozdě", takže motor ztrácí tah... Tak jsem to ještě jednou kontroloval a jetam napsáno Jikov 28 Lekr. Jdu na rozvody už jsem to pomalu rozhodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.