Martin.sv Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Zdravím kolegy. Mám malinkatý - podle mě velký problém. Vlastním Š. Octavii 2 (facelift), r.v. květen 2009, 1.9TDi 77KW, bez filtru pevných částic, výbava ELEGANCE. Problém je následující. Parkuji téměř pořád v garáži. Při nastartování jsou otáčky cca. 800/min, následně po ujetí 100m se zvýší na 1000-1100ot/min. Tyto otáčky zůstávají cca. ještě 10km po ujetí, pak se vrátí do normálu. Pokud bych ovšem vypnul motor hned po nastartování, tento jev už vůbec nenastává podruhé. Dnes jsem byl ana VAG testu a ukázalo to údajně nemající vliv na to! Jednalo se o zadní zavírání kufru - senzor nebo co,...a dále chybu klimatizace. Co přesně, to nedokážu říci, dle mechanika je to nepodstatné. Ve vozidle se jedná o automatickou klimatizaci CLIMATRONIC (dvouzónová) - tato klimatizace si sama zvyšuje nebo snižuje intenzitu foukaného vzduchu, i když je v manuálním režímu - nikoliv AUTO. Děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Jenže pokud to nemáš v econ (manuál nebo auto to nerozhoduje) tak řj motoru navyšuje otáčky podle zatížení kompresoru a právě ta nepodstatná chyba klima by s tím klidně mohla být spojená... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Březen 2012 Sdílet Vloženo 30. Březen 2012 Taky má na to vliv stav akumulátoru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 6. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2012 s vozidlem jezdím delší trasy....v týdnu min. 2x a to 50km,...je mi záhadou, že po nastarotvání jsou otáčky v normálu a po 3minutách vystoupají na 1000-1100ot/min :-( anebo posléze po ujetí 100m,...každopádně je to v záruce!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 (editace) Normální jev, nic bych neřešil...Doporučil bych, přečíst si návod k obsuze automobilu. Mnoho majitelů to nedělá a potom se snaží řešit věci, které jsou normální pro některou motorizaci či výbavu. Editováno: 7. Duben 2012, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Tipoval bych, že se ti to stává při chladných ránách. Jeden z režimů motoru po nastartování, je jeho snížená účinnost tím zvýšená spotřeba paliva k zajištění tepla pro posádku. Mělo by to být jen po určitou dobu. Tebou uvedené malinko zvýšené otáčky by s tím mohli souviset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 9. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Nn, vozidlo je garážované a min. teplota v garáži je min. 7C nad nulou (celoročně)!! Navíc je divné, že když nastartuji, otáčky se zvýší po 1-2minutách na (1000-1100ot/min), ale když hned vypnu motor a ihned nastartuji, tak je vše v normálu (tj. cca.800ot/min) !! To samozřejmě nedělám, ale musím ujet cca. 5km, aby se snižily otáčky na normální stav! Tohle mi začalo dělat cca. 0,5roku zpětně! Tankuji vždy prémiovou naftu od benziny! Garančky mám po 15tis....jen mě právě zarazily chyby, které jsem popsal v úvodu fóra!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 2. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2012 (editace) pokud se mi to povede, přikládám foto po 7min, jízdě, vozidlo má vyplou klima, jezdím dálky, parkování v garáži? otáčky se zvýší po nastartování na tuto hodnotu! Editováno: 2. Září 2012, autor: Martin.sv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 5. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2013 může toto způsobit slabá baterie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 Aku na tento jev mít vliv nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 7. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2013 A cim je tedy tento jev zpusobeny?? Ze po dobiti baterie toto mesic nedelalo. Motor po nastartovani huci jako by mel filtr PDF, akorat ja PDF nemam!!! Kdybych vypnul a zapnul zapalovani, tak je vse ok myslim otacky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 No takto, motor s DPF má úplně stejný zvuk jako bez DPF ale to je jen mimo debatu. Za druhé že jsi měl dobitou baterii a nedělalo to to bude asi jen souhra náhod, protože za ty porce kilometrů co zde píšeš máš aku vcelku pořád nabitou. Navíc alternátor dobíjí nejvíce po nastartování, aby dobil co nejdříve ztrátu z nastartování takže by ti to dělalo od nastartování a né až po 100m jak uvádíš. Osobně bych viděl chybu v elektronice právě klimatizace viděl bych to na kompresor nebo elektronika spojená s ním. Ty chyby se ti tam jen tak neobjevují bezdůvodně. Ale kdybych věděl přesně čím to je tak bych ti to dávno řekl. Mi ti zde můžeme dát směry, kterými se můžeš a nebo nemusíš vydat. Jinak dle mého soudu nejde úplně vypnout climatronik, jedině v případě, že si rozeberete střední ovladač, kde je černý plast a pod ním si opilujete to lízátko. Pak to půjde jako u VW úplně vypnout. Dokonce je zde na fóru na to návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 7. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2013 (editace) No me se po vyndani baterie a nabiti - vraceni zpet!! Zacal na radiu objevovat napis " REAR" a za nim zamek!! Viz. Dalsi moje forum spojene s nastavovanim teploty a ofuky!! Samozrejme se mi stalo, ze pres dalkac po vyndani, nabiti a dana zpet nefunguji pres dalkac vsechny okna... Otevrou se vsechny, ale sem tam nejdou zavrit :-( popr. Jen jedno se zavre!! Stalo se mi to cca. 3x. Akorat je divne, ze po ujeti cca. 50km a zmereni pote v servisu objevuje vymena baterie ci nabit !! A to ihned po jizde!! A pokud jsou vyssi otacky, auto je rado, ze dosahne na dalnici 170km/h ale pokud je od nastartovani vse ok!! Jede az 200km/h EDIT: A navic spotreba je vyssi nez jindy!! Jinak tankuji verva diesel a pod 5l100km neni problem pri 140km/h po dalnici!! Pokud je od nastartovani vse normal!! Editováno: 7. leden 2013, autor: Wojnar EDITUJ příspěvky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 (editace) To vypadá jako by ti jednotka padala do nouzového režimu. To by vysvětlovalo vyšší otáčky,vyšší spotřebu, snížený výkon. Důležité je zjistit z jakého důvodu ti to padá no nouzáku. V tvém případě to bude závada někde v elektrice. Teď začne muší práce zjistit která jednotka či snímač tuto neplechu dělá ... Pokud změříš altík a bude ti dávat 14.1V tak ti to dobíjí v pořádku. Pokud v servise dají baterku na zátěž a ona je v rámci hodnot dobrá, tak je také v pořádku. Takže je opravdu pak chyba v elektrice kde nejen že ti kvůli tomu padá ŘJ do nouzáku, ale ještě ti to vybíjí AKU. Je to celkem zapeklitý případ. By mě zajímalo co to nakonec bude. Editováno: 7. leden 2013, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 7. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2013 A nenapa co by to mohlo byt?? Mam za to, ze to zacalo delat po vymene radia swing za bolero. Ja jen, abych popr. Vedel, kde hledat;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Vyndej rádio, nebo dej zpátky to původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 No četl jsem zde na foru, že některá rádia vybíjela AKU, ale to neovlivňovalo ŘJ motoru. No více méně to může být cokoliv. Já bych začal tím rádiem jestli není špatně napinované, nebo jestli daný Getway je ten co má být pro rádio Swing. Ale to by ti řekli jiní borci zde na fóru třeba Rolbař. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 7. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2013 No facelift verze - nebyl uz problem Getway, kdyz se menilo radio... Za navi, apod... R.v. Auta 2009! Radio je nakodovane a puvodni nemam :-( a co mi prozradite, ze v servisu jsem nechal odzkouset baterii a jednou byla vadna, podruhe se sama nevybijela:-) neleg. Odber nebyl zjisten, ale podruhe nenamerili v klidu zadny odber energie ackoliv auto musi mit v klidu odber jako imobilizer, orig. Alarm a orig. Radio!! V servisu se s timto setkali poprve a nedokazali vysvetlit, proc nebyl zadny odber;-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Blbě měřili, to je jednoduchá odpověd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 10. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2013 no nevím, zda to blbě měřili,..poprvé vše ok, podruhé ne :-/ i když člověk nikdy neví!! A nejhorší je, že mi nejspíš řeknou, že vyšší otáčky jsou zapříčiněné baterií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 12. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2013 tak zjištěny tyto závady? je možné, že by mohla způsobit baterie? Dnes jsem po delší jízdě přijel do servisu a přede mnou ji měřili a napsalo to - dobít baterii, jinak nelze provést zátěžový test! Startuje to bez problému,...tak nevím nevím!! popis chybových hlášení - viz. začátek, co jsem popisoval, ale neměl popsané blíže! TELEFON - UHV HIGH EU(UDS) 5K0035730F TELEFON KÓDOVÁNÍ 0700000000010101 5K0035730F H09 2902 EV_UHVNA A01719 1 ZJIŠTĚNÁ UDÁLOST 9458195 B105219 (9) OVLÁDACÍ JEDNOTKA PŘÍPRAVY PRO MOBILNÍ TELEFON PŘERUŠENÍ STANDARDNÍ HODNOTY: DATUM: (07.14.2038) 10.09.2012 ČAS: 10:50:53 KM-MÍLE: 51641 DTC PRIORITY: 4 CITAC UDÁLOSTÍ 1 CENTRAL-AGING-COUNTER 68 ---------------------------------------------------------- CLIMATRONIC (UDS) 3T0907044AC CLIMATRONIC KÓDOVÁNÍ 0100000000 122 0203 EV_CLIMATRONIC AV01001 1 ZJIŠTĚNÁ UDÁLOST 9479699 B10A613 (8) AKTIVACE VYHŘÍVÁNÍ LEVÉHO PŘEDNÍHO SEDADLA - PŘERUŠENÍ SPORADICKÁ OKOLNÍ PODMÍNKY: STANDARDNÍ HODNOTY: DATUM: (31.14.2040) 07.12.2012 ČAS: 05:43:50 KM-MÍLE: 55892 PRIORITA: 3 CITAC CETNOSTÍ ZÁVAD 1 CÍTAC ZAPOMENUTÍ 199 ---------------------------------------------------------------------------------------- ELEKTRONICKÁ CENTRÁLNÍ ELEKTRIKA - ALARM 1K0937087 BCM PQ35H KÓDOVÁNÍ DLOUHÝ ČÍSLO SERVISU 24864 1K0937087 020 0360 1U1955119C WISCHER 14040 KÓDOVÁNÍ 55223 ČÍSLO SERVISU------ 22 0601 1K0955559AH RLS 060409 05 KÓDOVÁNÍ 471277 ČÍSLO SERVISU------ 54 0402 1Z0951171 INNENRAUMUEBE KÓDOVÁNÍ----- ČÍSLO SERVISU---- 008 5101 1K0951605C LIN BACKUP HO KÓDOVÁNÍ----- ČÍSLO SERVISU---- H05 1501 1 ZJIŠTĚNÁ UDÁLOST 01134 002 HOUKAČKA - H12 POKLES POD MEZNÍ HODNOTU OKOLNÍ PODMÍNKY: STANDARDNÍ HODNOTY: DATUM: (06.14.41) 14.12.2012 ČAS: 14:00:36 KM-MÍLE: 0056495 PRIORITA: 4 ČETNOST CHYB 1 CÍTAC ZAPOMENUTÍ 209 NAMĚŘENÉ HODNOTY: HODNOTA 1: sv. 15 zap HODNOTA 2: 10.85 V HODNOTA 3: zapnuto HODNOTA 4: zapnuto HODNOTA 5: sv. 50 zap HODNOTA 6: zapnuto HODNOTA 7: vypnuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.