Přejít na obsah

octavia 18 20V


jirka2502

Doporučené příspěvky

Dobrý den, vím že se zde tento problém již určitě řešil, ale snad mi někdo odpoví. Před časem jsem vytočil dvojku víc než jsem zřejmě měl, místo trojky jsem tam zařadil rovnou pětku a po ujetí zhruba 500 metrů začalo auto cukat a při podřazení chcíplo úplně. S velkými problémy jsem nastartoval a dojel domů, auto jsem musel držet v otáčkách. Když jsem zaparkoval, hrozně smrděl benzín, začal jsem to řešit příští den. Velké problémy s nastartováním, auto na volnoběch kolísalo jako blázen, tak jsem odpojil váhu vzduchu a auto se celkem zklidnilo l to startovalo normálně. Tudíž jsem koupil tu samou váhu vzduchu Bosch, vyměnil, auto dal do san plusu (servis a prodej škodovek) na počítač, kde mi váhu chtěli vymazat ale zjistili že mám v háji halův snímač, takže jsem jej vyměnil a znovu jel na počítač a je prý vše OK. chybu vymazali a již jim neskočila zpět. Auto jezdí , spotřebu na dálku mám kolem 6 litrů, ale jak je auto studené tak se mi zdá že nejde do otáček jako dřív, trošku se jako přidusí a chytne až při 3000 otáčkách, pak se teprve rozjede. Pokud je motor zahřátý, jede normálně. Chci se zeptat, zda je toto u těchto motorů normální. Mám octávii r.v 98, 18 20V, typ motoru AGN, na jedné straně sání (trubky) hliníkové na druhé plastové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...