warsmash Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Ahoj, chci se zeptat, má někdo zkušenost s přestavbou Yetiho 1.2 TSI na LPG ? Na kolik to vyjde ? Kam se dává nádrž, jestli místo rezervy a nebo do kufru ? Děkuju moc ! Nechci odpovědi typu, proč na LPG a tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Nevím zda to je vůbec možné byla by to hodně velká přestavba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 (editace) O něčem podobném se diskutovalo na vlákně 1,8TSI http://forum.skodahome.cz/topic/112921-prestavba-na-lp/ třeba ti to pomůže. Editováno: 9. Duben 2012, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madamik Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 No ja mam na svojom Yeti LPG 1.2 TSI splynovač Vialle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 (editace) já dělám přestavby těchto vozů s holadským systémem PRINS...výhodou je to, že se do motoru vstřikuje plyn přes původní vysokotlaké čerpadlo benzínu a benzínové vstřikovače, takže celý systém běží již od zapnutí klíčku a nastartování na plyn, takže prakticky 100% úspora, žádné polovičaté řešení tak, že se vstřikuje plynná fáze a kombinuje se s benzínem aby neshořely enzínové vstřikovače...pokud máš kod motoru CBZA/CBZB tak lze, nádrž o objemu 59litrů, 3 roky záruka. Editováno: 18. Červen 2014, autor: karel.lpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bystro 11 Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Konečne niečo konkrétne čo to celé stojí chcel by som to dať do svojho Yetika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madamik Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Čo to stojí no ja som platil okolo 2400 eur je to síce veľká suma no ročne urobím okolo 20000 km.A už by som nevedel tankovať za 1.5eur benzín. A ako to funguje cez pôvodné strekovace. Mám odjazdených okolo 40000 tisíc km na LPG.Jedine studene štarty na LPG sú nepriateľom.inak je to super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bystro 11 Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 No je to dosť ale budem nad tým uvažovať ročne robím 15000km ale ďakujem za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 (editace) S Prinsem s tou 59l nádrží to vyjde na 54 tisíc, montáže děláme i na splátky takže je to tím pádem zajímavější, člověk nedá tolik na začátku a auto mu to provozem ušetří... madamik: nemáš náhodou vstřikování kapalné fáze ale do sání??? To Vialle dělávalo už kdysi dávno, toto je vstřikování přímo přes benzínové vstřiky do spalovacího prostoru Editováno: 19. Červen 2014, autor: karel.lpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 prins.bmp toto je zjednodušený princip vstřikování kapalné fáze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Vialle má aj systém ktorý vstrekuje priamo cez pôvodné vstrekovače motora, predávajú ho pod označením LPdi. Dokáže štartovať aj jazdiť na plyn. Jediná jeho nevýhoda je cena cez 2000 € a tým pádom pri motore s malým objemom pomalá návratnosť. Už by som to mal v aute dávno keby to nestálo tak veľa. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.