Březen 16, 200916 r a moc dobře vím o co ti jde... se chceš svézt s pořádným benínovým motorem na oplátku, viď?
Březen 16, 200916 r Přidávám se na stranu těch, co tvrdí, že motor dělá auto a nemá smysl se hnát za výbavou, když to auto nepojede. OK, beru, že je to každýho věc a záleží na jeho stylu jízdy, ale kdo jen trošku víc jezdí, tak rozhodně po základní motorizaci nikdy nešáhne. Každý to může brát ze svýho úhlu pohledu, ale prostě objektivně vzato třeba ta 1.4MPI není motor, kterej by autem typu oktavka dokázal nějak výrazněji zahýbat a každej předjížděcí manévr je o sešlápnutí plynu a čekání - a člověk se může maximálně modlit, aby mu to vyšlo. O nějakým předjíždění zadejchanýho kamionu někde v kopci nemůže bejt vůbec řeč. Takže jo, na vesnický ježdění typu jednou za měsíc k doktorovi a dvakrát do roka na hřbitov to beru, ale na každodenní ježdění to rozhodně není. A jak už jsem nastínil, o konstantní rychlosti na dálnici to vůbec není - může to jet klidně 160, ale nic to nemění na tom, že když je potřeba někde razantněji vyrazit, zařadit se nebo předjet, tak to prostě nejde. Něco jsem s tím najezdil v roomovi a v oktě to lepší nebude Ve výsledku když od malýho motoru člověk chce nějakej výkon, tak mu musí pořád šlapat na krk a spotřeba je pak naprosto neadekvátní a paradoxně mnohdy i vyšší než u velkýho motoru, takže úspora veškerá žádná. A to platí prakticky o jakýmkoliv malým atmosférickým motoru - ať je to 1.2, 1.4 nebo 1.6. U turba už je to jiný, tam se dá jezdit na "krouťák" v nízkejch otáčkách a tolika to nežere, stejně jako u velkýho motoru, kterej s tím autem problém nemá a dá se jezdit lehce, viz takovej 2.0FSI
Březen 16, 200916 r Stačilo mi se jednou svést z Golfíkem IV 1.9TDI-PD 110kw s chipem na 136kw(430Nm).....to byl opravdu masakr......To bylo syna jednoho mýho kolegy a později mi kolega řikal že syn pak ještě pořídil jiný turbo,vstřiky,takže už s toho má letadlo ....ještě si vtipálek dal dozadu SDI.... ....to asi ty majitelé silných bouráků který on stíhal museli pak čumět že jim to ve 240km/h nandavá SDI...
Březen 16, 200916 r Ale on to neměl ani nějak zvlášt vyšperkovaný..prostě na pohled klasickej černej Goflík....akorát teda nadupanej jako svině......Pak zas pravej opak......tady synátor souseda z vedlejší ulice má OI(tak rok 1997-98)..na pohled ta OI vypadá tak na 300koní ...fakt dost solidní tuning...akorát že pod kapotou 1.6 55kw,takže ze seriovou 1.9TDI 77kw mu natrhneš s přehledem prdel.
Březen 16, 200916 r Karlos: pozor! Ta sériová 77kW má ve skutečnosti cca 82-85kW podle toho jak se ten motor povede.A to je pravda pravdouci.
Březen 16, 200916 r To je nevýhoda těch starých benzinů (třeba v oktě), že s tím nic nenaděláš...to takový 1.9 v základu taky není nic moc, ale dá se na tom pracovat
Březen 16, 200916 r Jel jsem s tím jednou s předváděčkou a docela dobry.Kdyby to chlastalo mín po městě tak do ní jdu...
Březen 16, 200916 r Romariooo:JJ,to vím,každá seriovka má víc a těch udávaných 77kw apod. je minimum.......Na Jarově mi před časem řikal kluk co tam měřej auta na brzdě,tak nejlíp na to byli ty jedny z prvních OII 1.9TDI-PD,měli tam i jednu která měla v serii 92kw....jinak se to standartně pohybuje kolem těch 85kw,to je celkem už známá věc.
Březen 16, 200916 r Tak tak.Já mám rok výroby 12/05 a otec má jednu z prvních OII 1,9 TDi rok 2004 a když jsem to srovnával tak jsem se ptal táty jestli tam doopravdy nemá chip.Svatá pravda!
Březen 16, 200916 r To kurvěj emisní limity....každej rok to jen víc přiškrťujou a pak se neni čemu divit.....Mě taky ty první OII co jsem měl ze 2004 jezdily mnohem líp a byli i tižší než ty co jsem koupil např.ve 2007...to jsem ani nemusel jezdit na brzdu abych to poznal..stačilo pár km a hned to bylo jasný.
Březen 16, 200916 r No jo, to byly ještě TDIčka dělaný tak, aby jezdili...dneska je to všechno o ekologii a pak to stojí za houbec
Březen 16, 200916 r Jel jsem s tím jednou s předváděčkou a docela dobry.Kdyby to chlastalo mín po městě tak do ní jdu... snad nemluvíš o 2.0 FSI...???!!!
Březen 16, 200916 r Stačilo mi jen porovnání mýho bráchy...ten na firmě jezdí ze spousty koncern.auty a řikal to taky.......On má OII 1.9TDI-PD 77kw MR2006(bez chipu) a před cca půl rokem jezdil 3.dny z SI 1.9TDI-PD 74kw MR2004 a řekl ihned že by mu ten těžší SI ještě o 3kw slabší natrhl prdel...že byl proti jeho OII krásně živej.... Upraveno Březen 16, 200916 r od karlos3
Březen 17, 200916 r Jasně že to taky záleží na zajetí.....ale to že starší modely 1.9TDI-PD 74 a 77kw jezdily lépe potrvdil každej kdo později obměnil 74kw za 77kw......Jen chlapů z letiště co tam jezděj na Passatech a kteří v roce 2006-07 vyměnily B5-FL 1.9TDI-PD 74kw za B6 1.9TDI-PD 77kw znám taky celkem dost a první co řekly bylo že ty nový jedou znatelně hůř a jsou hlučnější.
Březen 17, 200916 r Karlos: a s čím ted jezdí letištní taxikáři? Jaky motorizace? Taxikáři nic špatného nekoupi...vid?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.