Lancelot Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Zajímalo by mně jestli si tenhle motor vůbec někdo koupil, příde mi na OII strašně slabý. Protože ani ve Fabii to není žádná slává. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.v.i. Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 TAk to nevim kdo vlastni 1.4 v O2 - to musi byt mazec - to si myslim nikdo nema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 no já tu dal jen tak z hecu jesli to náhodou někdo nemá, ale to by snad musel být někdo kdo chce oktu za každou cenu ale nemá money. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diamant Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Známy má 1,4 16V v Octavii I a nesťažuje sa. Žije s tým úplne v pohode. Myslím, že ak sa od toho motora nežiada príliš, tak na bežné povozenie po meste prípadne na kratšie trasy to nemôže byť problém. Ak sa pozrieme na pomer váha / výkon, tak je OII s motorom 1,4 / 55 kW úplne zrovnateľná s Fabiou 1,2 /47 kW, s modernizovaným 1,4 / 59 kW ešte o čosi lepšie: OII 1,4 - 1230 kg / 55 kW - 22,4 kg/kW OII 1,4 - 1230 kg / 59 kW - 20,8 kg/kW Fab 1,2 - 1045 kg / 40 kW - 26 kg/kW Fab 1,2 - 1050 kg / 47 kW - 22,3 kg/kW A pokiaľ ľudia raz za rok odcestujú k moru s Fabiou Combi 1,2 HTP, tak nevidím problém, prečo by to nešlo rovnako absolvovať s OII 1,4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 fakt je ten že ta maximálka taky není špatná točivý moment 132Nm taky není málo, ale máš pravdu je to jako 1.2 ve Fabuli na lítačku do města a jednou ročně někam dál, myslím že na tohle ovšem není oktávka určená-není to cílová skupina za tu cenu máš dobře vybavenou fabču Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diamant Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Sú ľudia, ako napr. ten známy, ktorí chceli väčšie auto po Fabii. Na výbavu si nepotrpí, tak vybral Classic-a. Obvykle autom chodí do práce, sem tam na nákup a na chatu s vecami a rodinou. Myslím, že tento účel mu tá Octavia splní na jednotku. A to pri prijateľnej poistke a spotrebe. Iste, OII bude drahšia, než Fabia, ale OII ponúkne predsa len diametrálne odlišný priestor ako pre posádku, tak aj pre batožinu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 máš pravdu a zapomněl jsi zmínit bezpečnost, u octávky je určitě vyšší něž ve fabči už jen že v základu jsou boční airbagy abs+asr+ebd... u fabky je jenom airbag řidiče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brumla Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Sú ľudia, ako napr. ten známy, ktorí chceli väčšie auto po Fabii. Na výbavu si nepotrpí, tak vybral Classic-a. Obvykle autom chodí do práce, sem tam na nákup a na chatu s vecami a rodinou. Myslím, že tento účel mu tá Octavia splní na jednotku. A to pri prijateľnej poistke a spotrebe.Iste, OII bude drahšia, než Fabia, ale OII ponúkne predsa len diametrálne odlišný priestor ako pre posádku, tak aj pre batožinu. Přesně tak, myslím si totéž, právě pro tuto skupinu lidí se právě tyto modely prodávají. Akorát jde o to, že ojetá bude o poznání hůře prodejná než silnější lépe vybavený mode.l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diamant Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 No to je určite pravda, hoci u jazdených áut tiež dosť výrazne rozhoduje cena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 kdyby nešlo o cenu proč by si lidé kupovali ojeté auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinoslav Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Souhlasim ve vsem s Diamantem. Nezapomente, ze 1.4 motor se dava i treba do Opel Astra a tam to nikomu neprijde divny a auto s timto motorem se velmi dobre prodava. To jen my mame utkovelou predstavu, ze kdyz OII, tak minimalne 130 koni - nesmysl. I ta 1.4ka s tim bude slusne hybat - samozrejme bez ocekavani sportovnich vykonu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Martinoslav: Ono je to bežný trend - kto nenadáva na škodovku, ako keby nebol "in". HTP je nanič, vôbec to neťahá, má to hrozný zvuk blablabla. Ale SDI s rovnakým výkonom nikomu nevadí, a to ani v starej Octavii. Rovnako nikomu nevadia trojvalce u Opla, Toyoty, len u škodovky. A pritom je dosť iných motorov, ktoré tie koncernové trojvalce strčia do kapsy hocikedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 tak to pozor já na škodovku nenadávám, já na ni nedám dopustit já to založil jen ze zvědavosti jestli to někdo má, jak se mu s tím jezdí atd., ne proto abych to tady shazoval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Lancelot: To ani nebolo myslené na teba, to bolo myslené v globále. 1.4 bude jedine v Classicu, a teda Classic som u nás videl naživo možno 1x. Drvivá väčšina O2 u nás predaných je Ambiente, zvyšok Elegance. RS a Classic tvorí zhruba rovnaký počet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 to Igor: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 ještě nechápu to označení MPI-když je to 16V je to trochu zavádějící když 1.6 MPI je osmiventil a 1.4 40-50kW jakbysmet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 jo když už jsem u těch MPI nedávno jsem si všiml u pár Fabii že to jsou 1.2 ale MPI-je to tříválec nebo předělaná stará čtrnáctistovka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diamant Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Aj ja si myslím, že je to nejako blbo zažité, že Škodovka je vždy slabná, nech má pod kapotou aj 2,0 TFSI a také povedzme BMW je najsilnejšie na svete, hoci je to stará šunka s 1,6-kou pod kapotou. A rovnako ostatné značky, tam je aj 1,4 dosť. Divné! MPI je to preto, lebo to vystihuje systém vstrekovania paliva. Multi Point Injection, teda viacbodové nepriame vstrekovanie. Ono totiž 16V je aj 2,0 FSI či 1,6 FSI. Tak by to 16V nevystihovalo podstatu veci. U Fabie sa použilo 16V preto, aby sa od seba nejako odlíšili 8V a 16V motory. Nemohli byť všetky označené 1,4 MPI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 9, 2006 Author Share Posted August 9, 2006 no ale u oktávek už se to nerozlišuje, stejně je to každému fuk co kolik ventilů to má ,většinou je podstatný výkon,toč. moment a spotřeba a ten co ho to zajímá si to zjistí sám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinoslav Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Lancelot: Je to jak pise Diamant. MPi je oznaceni vstrikovani paliva - tzn., ze MPI jsou i 16V a FSI motory. Jde jen o marketingove rozdeleni oznaceni. A 1.2 MPi je starsi nazev 1.2HTP. Neni to jiny motor, je to jen jinak oznacene HTP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diamant Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Lancelot - no ale výkon, točivý moment a spotreba by sa na štítok nezmestili Škoda, že už na ten štítok nedávajú kubatúru. To tam mohli nechať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 9, 2006 Author Share Posted August 9, 2006 to Martinoslav: jo to mně taky hned napadlo a navíc jsem o tom motoru četl ve starších příspěvcích;) to Diamant: možná kvůli 1.2 ale ani u oktávek to není Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiTo Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Jsou tyhle motory srovnatelné,totožné ?Myslím tím, zda to není jen chip fábie-------1.4 16V 55kW 126 N.m octa--------1.4 MPI 59kW 132 N.m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 je to chip by Škodovka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Mozna jsem vyjimka, ale ja bych si Octavii 1.4 klidne koupil. Jsem spokojen s nejslabsim motorem ve Fabii, tak nevidim duvod proc bych nebyl spokojen s nejslabsim motorem v Octavii, ktery ma navic lepsi parametry nez ten ve Fabii, takze bych si vlastne polepsil Ze ho skodovka nabizi, nepovazuji za nic divneho. Jen drzi krok s konkurenci. Podobny motor maji skoro vsichni v teto kategorii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.