Publikováno Duben 15, 201213 r tak jsem se opět na.ral nad řešením detailů u f1 1.9tdi (možná to má stejně i 1.4tdi). 2auta ze 3, mají prodřený chladič vzduchu od plastu, který před ním usměrňuje vzduch. jen tak pro zajímavost - kdo z vás to už taky řešil? kontrola je poměrně snadná - při pohledu za mlhovku je IC vidět poblité od oleje (zpravidla dole). to sebou nese další "nepříjemnost" - oleje se rozleze teplem po celém chladiči a prach z cesty v něm zalepí lamely. pak to ho.no chladí. takže kdo měl stejný problém, jak vyřešil díru a jak zajistil, aby se to už neopakovalo?
Duben 15, 201213 r taky jsem měl prodřený chladič od toho plastu,vyndal jsem chladič,propláchnul jsem ho,odmastil prodřené místo a zalepil lepidlem na hliník.na ten plast,o který se to prodřelo,jsem nasunul takovou gumu,která měla drážku,drží to tam i bez lepidla
Duben 15, 201213 r osobně jsem ten plast sebral a zahodil do popelnice (o tom prodírání vím už nějaký ten pátek).....za IC jsem udělal lamely a myslím, že chlazení je rozhodně účinější - jezdil jsem bez toho plastu cca 3 roky, teď s tím chvilku pojezdím, než zas vrátím FMIC, tak schválně mrknu jak to chladí jinak díru bych asi nechal zavařit - zalepit, ale jestli je ďuzna větší tak bych pořídil jiný IC, než pak řešit přetáčení turba Upraveno Duben 15, 201213 r od kibi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.