boobika Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 tak jsem se opět na.ral nad řešením detailů u f1 1.9tdi (možná to má stejně i 1.4tdi). 2auta ze 3, mají prodřený chladič vzduchu od plastu, který před ním usměrňuje vzduch. jen tak pro zajímavost - kdo z vás to už taky řešil? kontrola je poměrně snadná - při pohledu za mlhovku je IC vidět poblité od oleje (zpravidla dole). to sebou nese další "nepříjemnost" - oleje se rozleze teplem po celém chladiči a prach z cesty v něm zalepí lamely. pak to ho.no chladí. takže kdo měl stejný problém, jak vyřešil díru a jak zajistil, aby se to už neopakovalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franz9 Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 taky jsem měl prodřený chladič od toho plastu,vyndal jsem chladič,propláchnul jsem ho,odmastil prodřené místo a zalepil lepidlem na hliník.na ten plast,o který se to prodřelo,jsem nasunul takovou gumu,která měla drážku,drží to tam i bez lepidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 (editace) osobně jsem ten plast sebral a zahodil do popelnice (o tom prodírání vím už nějaký ten pátek).....za IC jsem udělal lamely a myslím, že chlazení je rozhodně účinější - jezdil jsem bez toho plastu cca 3 roky, teď s tím chvilku pojezdím, než zas vrátím FMIC, tak schválně mrknu jak to chladí jinak díru bych asi nechal zavařit - zalepit, ale jestli je ďuzna větší tak bych pořídil jiný IC, než pak řešit přetáčení turba Editováno: 15. Duben 2012, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.