Humik Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 Ahoj, Mám ve výbavě signalizaci opotřebení brzdového obložení a signalizaci poklesu tlaku v pneumatikách. Jsou ty funkce vůbec reálně využitelné? Nebo to signalizuje skutečně limitní hodnoty pro blbce, kdy neslyší že brzdy dělají bordel a necítí v řízení, že má téměř vypuštěné kolo. V servisu mi bylo řečeno, že signalizaci brzd signalizuje častokrát až tehdy, když auto prakticky nebrzdí, což se mi nechce moc věřit.. S tlakem v pneumatikách je asi problém obecně (už se tu o tom více psalo v sekci Octavie II, kde zkušenosti ukázali, že pokles tlaku musí být fakt masivní). Co si o tom myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Molnár Vloženo 20. Duben 2012 Sdílet Vloženo 20. Duben 2012 Ahoj, no podle mě to smysl má. Když si uvědomíš jak obě věci fungují tak zjistíš, že k něčemu to bude. Co se týče brzd, tak desky se signalizací mají v sobě zalitý kontakt, který když se ubrousí tak spustí signalizaci. Všichni výrobci by měli dodržovat určitou normu, tj. minimální zbývající tloušťka v době ubroušení kontaktu. Přesnou hodnotu neznám, ale určitě to nebude nadoraz. Proto je vždy dobré i při signalizaci tloušťku desek ověřit pohledem. A o tlaku v pneu je to jak píšeš. Nejsou žádné senzory tlaku v pneu, jak si mnozí myslí. Ale vše vypočítává řídící jednotka ABS, která porovnává obvod běhounu pneumatiky s uloženým rozměrem. Tzn.že tak jak si to nastavíš, tak ti to pak bude hlídat. A při změně obvodu běhounu ti to zařve že máš nedostatek tlaku v pneu. Takže to s tlakem nemá nic společného, ale je to jen o nastavených hodnotách obvodu pneumatiky. Teda takto je to řešeno u škodovek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 20. Duben 2012 Sdílet Vloženo 20. Duben 2012 SKODA 105,120, to nema a tie auta jazdili a este aj jazdia. Uplna zbytocnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 20. Duben 2012 Sdílet Vloženo 20. Duben 2012 Ten senzor opotřebení brzd je jen na levém předním kole (a jen na jedné desce), tj. pokud se z nějakého důvodu odchází některá destička rychlejc (zatuhnutý brzdy...) tak je možný, že destičky půjdou na "plech". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 22. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Diky za reakce :-) Co se tyka toho opotrebeni brzd tak to je opravdu nesikovne reseni uz z toho duvodu ze mi zadni u Octavie vydrzeli 2x vymenu prednich desticek.. a zatimco predni jsem poznal divnym zvukem (jako by byl kamen mezi destickou a kotoucem), tak o zadnich jsem nevedel vubec a vsimli si toho az v servisu pri vymene kol.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.