Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

Mám ve výbavě signalizaci opotřebení brzdového obložení a signalizaci poklesu tlaku v pneumatikách. Jsou ty funkce vůbec reálně využitelné? Nebo to signalizuje skutečně limitní hodnoty pro blbce, kdy neslyší že brzdy dělají bordel a necítí v řízení, že má téměř vypuštěné kolo.

V servisu mi bylo řečeno, že signalizaci brzd signalizuje častokrát až tehdy, když auto prakticky nebrzdí, což se mi nechce moc věřit.. S tlakem v pneumatikách je asi problém obecně (už se tu o tom více psalo v sekci Octavie II, kde zkušenosti ukázali, že pokles tlaku musí být fakt masivní).

Co si o tom myslíte?

Ahoj,

no podle mě to smysl má. Když si uvědomíš jak obě věci fungují tak zjistíš, že k něčemu to bude. Co se týče brzd, tak desky se signalizací mají v sobě zalitý kontakt, který když se ubrousí tak spustí signalizaci. Všichni výrobci by měli dodržovat určitou normu, tj. minimální zbývající tloušťka v době ubroušení kontaktu. Přesnou hodnotu neznám, ale určitě to nebude nadoraz. Proto je vždy dobré i při signalizaci tloušťku desek ověřit pohledem. A o tlaku v pneu je to jak píšeš. Nejsou žádné senzory tlaku v pneu, jak si mnozí myslí. Ale vše vypočítává řídící jednotka ABS, která porovnává obvod běhounu pneumatiky s uloženým rozměrem. Tzn.že tak jak si to nastavíš, tak ti to pak bude hlídat. A při změně obvodu běhounu ti to zařve že máš nedostatek tlaku v pneu. Takže to s tlakem nemá nic společného, ale je to jen o nastavených hodnotách obvodu pneumatiky. Teda takto je to řešeno u škodovek...

:kol-47: SKODA 105,120, to nema a tie auta jazdili a este aj jazdia. Uplna zbytocnost. :kol-31:

Ten senzor opotřebení brzd je jen na levém předním kole (a jen na jedné desce), tj. pokud se z nějakého důvodu odchází některá destička rychlejc (zatuhnutý brzdy...) tak je možný, že destičky půjdou na "plech".

  • Autor

Diky za reakce :-)

Co se tyka toho opotrebeni brzd tak to je opravdu nesikovne reseni uz z toho duvodu ze mi zadni u Octavie vydrzeli 2x vymenu prednich desticek.. a zatimco predni jsem poznal divnym zvukem (jako by byl kamen mezi destickou a kotoucem), tak o zadnich jsem nevedel vubec a vsimli si toho az v servisu pri vymene kol..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.