MikeD Vloženo 20. Duben 2012 Sdílet Vloženo 20. Duben 2012 zdravím...má nebo měl ještě někdo problém s hlavním spojkovým válcem?Já jsem si ho nechal vyměnit tak před 3měsíci i s dvouhmotou atd...protože válec byl prasklej a vyteklej => pedál spojky byl na podlaze.Nyní se mi to stalo opět a už mi to nepříjde normální....byl zakoupen Bosch válec a vydržel necelé 3měsíce.Nevíte čím by to mohlo být...?Díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Víc info nedáš??? 6ti kvalt??? Hlavní spojkový válec je u pedálu a vypínací je na převodovce kterej si měnil oba??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Ahojte, viete niekto zistit podla vin kolko spojkových valcov je na aute? V jednom servise mi povedali ze 2 ale na eshope ze podla katalógu iba 1 hlavny. DIk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 (editace) Pokud vim, tak jeden je u spojkoveho pedalu (tomu se myslim rika hlavni) a druhy je na prevodovce u spojky. S jednim to logicky fungovat nemuze a na co by jich tam bylo vic nevim. EDIT: Ted vidim, ze to same psal uz stk, takze to asi bude pravda. Editováno: 17. Březen 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Na 1.9 tdi pd 5q jsem menil dva. Hlavni a pomocny. ( u pedálu a u prevodovky ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 no tiez som bol v tom ze tam maju byt dva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 no ja mam 2,0 tdi 6q a pan v eshope je presvedceny ze mam v aute iba jeden spojkovy valec, ziadny vypinaci. kua Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 (editace) To se rozhodne plete. Jeden musi byt u spojkoveho pedalu, aby pedal mohl tlacit do kapaliny. Na co jineho by tam pedal byl, ze? No a druhy musi byt u spojky, jak jinak by se na ni prenesla sila z kapaliny (potazmo spojkoveho pedalu)... Editováno: 17. Březen 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Jo ale u O1 mam 6q a tam je taky jen jeden, plus vypínací ložisko v převodovce. Proto jsem psal ze v 5q O2 jsou dvě. Takže je mozne ze tam má taky u 6q jen u pedálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Tak pokud to beres takto, tak ano. Ted jsem se dival do ETKY a vypada to, ze ten vypinaci valec tvori s vypinacim loziskem jednu soucastku. Nicmene tam porad je, jen se to vlastne meni soucastne s vypinacim loziskem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 18. Březen 2016 Sdílet Vloženo 18. Březen 2016 no inak moze byt...lebo nacenene mam aj vypinacie lozisko. diky chlapci za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.