Červen 4, 201213 r Přátelé okřídleného šípu, díky. Tu podložku 2mm. budu mít vyrobenou z žáru odolné nerezi. Osobně si teoreticky myslím, že když je EGR zaslepený u jeho zpodku, tak tepelné namáhání od výfukových splodin nebude, jelikož ta trubka je zacpaná tou záslepkou a splodiny odcházejí do výfuku. Něco jiného by bylo, kdyby se to zaslepovalo přímo u výfukových svodů tak jak psal Morris_3nec, tam je tepelné namáhání extrémní. Tak mi držte palce, aby se mi to povedlo. Bude to ještě chvíli trvat, ale až to budu mít hotovo, určitě se ozvu. Ještě jednou díky. Radek.
Červenec 3, 201213 r Ahoj, já se chci zeptat, zda by se našel někdo, kdo by mi pomohl s vyndáním, vyčištěním a zaslepením EGR na 1,4 TDI 59 kW - Praha a okolí, děkuji
Červenec 13, 201213 r Já u 1,9SDI dával 5mm silnou podložku pod tu trubku a pak jsem měl problém se šrouby na druhém konci - ty byly logicky o těch 5mm posunuté. Tak jsem tu trubku silou a násilím zkrátil v místech toho jakoby "pérování", jak je ta trubka zvlněná..Tím jsem pár mm ušetřil a srovnal tak stav oproti té záslepce a šrouby jsem tam už pak narval a došrouboval :-) ale jak jsem postřehl tak těch trubek je víc druhů (dělal jsem to s kámošem co má taky SDI ale novější rv, a ta jeho trubka byla trochu jiná, ale zvládli jsme to tímhle stylem oba dva). Btw na čištění jsem použil čistič karburátorů a šlo to uplně samo takže doporučuju!
Červenec 13, 201213 r 2xkoll108: měl jsem stejný problém, řešil jsem to u kolegy stejně. Po pár týdnech ti ta trubka v tom " místě pérování " praskne a budeš to stejně zaslepovat na obou koncích jako ostatní, uvidíš :'>
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.