Přejít na obsah

nejde sparovat nove kluce k imobilizeru


deviloper

Doporučené příspěvky

Dobry den,

na mojej Octavii I (rv. 6/99, 1.8/92kw) mi zacali zadrhavat kluce na obdvoch dverach, kukoncu az tak, ze slo len velmi tazko otvorit tak som odomykal central cez kufor. Kedze som k nej mal aj tak len jeden kluc, rozhodol som sa, ze vymenim komplet vlozky zamkov a budem mat 2 nove kluce.

Z autoomegy som si objednal sadu zamkov (spolu s klucmi a kartickou s kodom) na oct. I. Vsetko slo vpohode vymenit po mechanickej stranke, vymenil som aj vlozku zamku spinacej skrinky (aby som startoval uz novym klucom).

Samozrejme aby to slo tak som nechal zapojenu na kabliku staru vlozku zamku spinacky, v ktorej mam strceny stary kluc, a ktora momentalne len tak visi pod volantom aby som bol pojazdny.

Kedze nove kluce trebalo sparovat, zasiel som za kamosom, ktory ma s tymto celkom dobre skusenosti, kedze cosi podobne riesil na svojom passate a jeho kamarata fabii (a ma k tomu aj kable). S jednym kablom vycital PIN k imobilizeru - to slo vpohode.

Potom zapojil iny kabel, urobil login s vycitanym PIN-om a nasledne vyvolal v programe funkciu sparovanie klucov na imobilizer (kod 21). Zadal pocet klucov (2). Avsak blikanie kontrolky imobilizeru neprestalo, ako bolo opisane v navode. V logu zavad bolo nieco ako imobilizer - signal low. Samozrejme to zrusilo funkcnost aj stareho kluca.

Lenze ked sme akciu opakovali so starym klucom (v starej spinacke), tak to slo a stary sa opet spojazdnil. Toto sme opakovali s novym klucom v novej spinacke avsak opet bez uspechu (samozrejme som prepajal aj kablik co ide k cievke vlozky zamku spinacky).

Cize chyba vyzera byt bud v novych klucoch, alebo v citacej cievke novej spinacej skrinky. Chybu spinacky sa nam podarilo vylucit ... lebo nova spinacia vedela odblokovat imobilizer ak sme k nej prilozili stary kluc - to je dokaz, ze je schopna vysielat aj prijmat z kluca.

Takze suma sumarum, problem je v tom, ze niesme schopny priparovat fungel nove kluce k autu, pricom:

- citacia cievka na novej spinacej skrinke je dobra

- postup/softver je zrejme dobry, kedze vieme rozchodit stary kluc

- podla mna je malo pravdepodobne, ze obidve valceky v novych klucoch by boli vadne - takze asi su len nekompatibilne

Z toho mi vychadza, ze zrejme kluce, ktore su fungel nove treba priparovat nejak inac/specialne ... pripadne niesu nejak kompatibilne s autom.

Ale podla mna by mali byt kompatibilne, ked ich autoomega predava pre octaviu I (bez akejkolvek poznamky ze by mali byt limitovane na nejaky rocnik/cislo karoserie a pod) - z toho mi vychadza ze su kompatibilne s vsetkymi octaviami I (s centralom, bez DO).

Viete mi niekto poradit co s tym? Bol nas postup dorby? (kod funkcie 21). Co by mohlo byt zle? Auto je sice pojazdne ale nemozem dlhodobo chodit s visiacou spinackou so starym klucom pod volantom...

Ak by bol cip imobilizera (valcek) v klucoch nekompatibilny, kde by som vedel zohnat kompatibilne valceky aby som ich vlepil do novych klucov? Schvalne som aj pozrel do kluca a ano su tam prilepene v obidvoch.

EDIT:

Este doplnim otazku, v akom poradi je nutne robit veci?

My sme skusali tusim priamo kodovat novy kluc, a prave som sa v dielenskej prirucke docital ze vraj treba parovat najprv stary uz prisposobeny kluc ... a az potom nove.

Ale ako to urobit ak mi medzi starym a novym treba prepojit kablik medzi spinackami na co mam len 30 sekund?

Som stoho zmeteny ako to vlastne treba robit.

EDIT2:

tak sme to skusali aj v poradi ze najprv stary kluc potom novy i naopak .... a stale to funguje len v tedy ak sa paruje stary kluc v pocte 1. Akokeby valceky imobilizera v kluci boli vadne/ nekompatibilne .... ale jak je to mozne ked tie kluce predavaju na octu I ... mam to reklamovat? Aj tak to zvalia na neodbornu montaz .....

prave som sa dozvedel ze su minimalne 2 typy transponderov:

MEGAMOS ID 13

MEGAMOS ID 48

Takze zrejme potrebujem doobjednat spravny transponder a nahradit ten nespravny v novej sade klucov. Avsak neviem ktory tam momentalne mam (a ktory mam doobjednat)...

Vie mi niekto poradit aky transponder ma ist na konkretne toto auto? Este raz, ide o oct. I, rv 6/99 SLX dovoz zo Slovinska pred 3 rokmi, 1.8/92kw 20v, novsi typ pristrojovky Vag number: 1U1 919 034C.

Z toho valceka co tam teraz mam neviem vycitat co to je za typ ...

Prosim poradte ako to fixnut .... urcite ste nieco podobne riesili ....

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...