Publikováno Květen 2, 201213 r Dal som si prestavať Fabiu 1 HTP (47 kW) na LPG a keď to videl môj automechanik pri výmene tlmičov, povedal mi, že motory nevydržia po prestavbe väčšinou ani 100 tis. km a že ľudia si to väčšinou nechajú zase vymontovať. Ja to mám už skoro rok, nejaké problémy s tým boli, ale inak vcelku v pohode. Je tu niekto, kto najazdil na LPG viac ako 100 tis. km a motor mu stále funguje?
Květen 2, 201213 r hele já su takový zářný příklad , přstavba dělána po 5000km od nového auta před sedmi lety (AZQ 1,2/47kW), aktuálně najeto 234 300 km a stále jezdím , stačí ti to tak? Upraveno Květen 2, 201213 r od Malta
Květen 2, 201213 r Čaute,nedavno- asi měsic jsem jel odněkud(z piva) taxanem,byla to fabka 1.2 47kw nalitane na tom měl 350 tis a od asi 20 tis to měl přestavěne na LPG,řikal že jen běžna udržba a že žadny zasadni problem co by jse tykalo plynu nebyl.Takže jsi myslim že stači auto udržovat běžnym servisem a neměl by byt větši problem.
Květen 2, 201213 r Pánové, já myslím, že každý motor je jinak citlivý... Mám tady jednoho taxikáře s 5 Octaviami s motory 1,6 55kW / 1,6 74kW / 1,6 75kW se systémy Akme, Magic, Elpigaz, BRC. Pravda ty motory a auta jako takové už mají nejlepší zasebou, ale nejméně najeto mají přes 250tis Km, a nejvíce najeto má 650tis Km. Jinak ten taxikář je mechanik a když se divím tomu stavu tachometru, říká že s tím nemá problémy, akorát při cca 400tis KM se pravidelně připečou kroužky (ale nepoškodí vložky válců) (jinak je velice pozorný a dycky nechá malou fin. pozornost )
Květen 3, 201213 r to jo Paule, ale víš jak je to s tolik propíranými trojhrnky ... ty mluvíš o motorech a ondrejandrej se ptá polomotor
Květen 3, 201213 r Hele jeden známej by ti řekl: co to je? toto BMW používá jako motorek na ostřikovač Holduje si jenom s V8 motory
Květen 3, 201213 r no už i BMW testovalo přeplňovaný tříhrnek a nebylo to do ostřikovače Upraveno Květen 3, 201213 r od Malta
Květen 4, 201213 r tak kdyz se nebude chtit po tom motoru neco na co nebyl stvorenej a bude mit rozumnej servis tak nevim proc by nemel vydrzet v radu statisicu
Únor 28, 201312 r fabika 1,2 htp 47 kw 124000 plyn od novoty a motor ako novy ťuk ťuk aby som nezariekol
Březen 5, 201312 r Tak co jsem se tak dočetl, tak LPG by mělo být k motoru šetrnějši než benzin, kterej nechává karbonový usazenini ne?
Duben 2, 201312 r sice LPG nedela karbonove usady ale zase je kyselejsi nema v sobe aditiva. Co nevybrousi karbon to dodela rychlejsi degradace oleje... takze podle meho nazoru ty motory jak na LPG tak benzin vydrzej stejne jen s tim rozdilem ze u LPG si treba clovek bude muset udelat repas hlavy aby najel milion km
Duben 25, 201312 r na své Octavii 1.6 74 kW najeto 450 tisíc km bez jakýchkoliv problémů, oleje Mogul 5W40, měněn vždy po 15000 km, montováno při 800 km...
Červen 10, 201312 r citace ze: http://www.auto.cz/skoda-octavia-1-6-mpi-adac-radi-pri-prestavbe-lpg-71982 Co je možná klíčové při rozhodování o pořízení LPG - ani jedna přestavbanebyla upravena pro vyšší teploty ve spalovacím prostoru, takže nejsouvhodné pro jízdu vysokými rychlostmi, respektive ve vysokých otáčkách.Výrobci dokonce doporučují nepřekračovat rychlost 130 km/h. naproti tomutovární úprava ze Škodovky má zesílené ventily i ventilová sedla a nenítedy třeba dělat žádné kompromisy. Je pravda, že od té doby, co jsem to přečetl, se na dálnici krotím. Nicméně mne to trochu bere radost z jízdy. Zvláštní je, že v Čechách jsem se s podobným doporučením nesetkal. Že by jenom menší solidnost českých firem ? Co na to zdejší profíci ?
Červen 10, 201312 r moc čteš....proč by měli vykládat, že motor z produkce VW nemá problém....je v jejich zájmu aby prodávali auta na plyn přímo ze škodovky, ne abychom je předělávali my.....mám tu několik mFábií se 150,200 i 320 tisíci bez jakéhokoliv zásahu do motoru, je to spíš o systémech...Landi, BRC, Prins díky kvalitním vstřikům běží pořád stejně spoledklivě, tudíž dávkují jak mají, proto motory najedou mraky km bez problémů....nemluvím o jiných systémech se vstřiky typu Valtec a podobné, kdy po pár desítkách tisíc km už nefungují jak mají, dávají nestejnoměrně plyn, podpalují ventily...a tom to celé je....vem si, že dělám BRC 18 let, trofnu si říct, že je znám, ale i u některého auta nám dá zabrat než se naladí....naproti tomu Hyundai,Kia, Chevrolet,Fiat mastí plyn do aut cca 1-2 roky, absolvovali 2 denní školení a když je člověk poslouchá, jsou to největší "profíci" na plyn, pravda je taková, že možná jedno auto ze sta je nastaveno jak má být, takže kam půjdeš jednou pro své nové auto s plynem...no přece k nim, protože ti dají záruku, já ti ji nedám(pouze na části dotčené plynem), já ti můžu JEN garantovat, že bude auto naladěné jak má být, ale to nikoho přeci nezajímá....
Červen 10, 201312 r To nemá se škodovkou nic společného. Pokud jsem to správně pochopil, jedná se o doporučení výrobců zařízení. A podezdřívat výrobce, že své zařízení schválně haní mi přijde poněkud přehnané. Navíc tady nejde o bohatost směsi plynu, protože u něj se na rozdíl od benzínu odparné teplo realizuje již v reduktoru. Je tedy zřejmé, že vyšší teploty budou za libovolného směšovacího poměru. Prostě tam to (záporné) skupenské teplo odpaření benzínu chybí.
Červen 10, 201312 r Jedine auto na plyn(lpg) přimo ze škodovky byla dvojkova Octa ktera už se nevyrabi.Jinak za nějaky čas bude k dispozici trojkova Octa ale na cng,ale s hustotou čerpacich stanic na cng a u nas bych do toho nešel.Jinak ty dodělavky co děla Hyundai a Kia neni tovarni zastavba ale přestavba u dealera a do toho bych fakt nešel,to už radši hodit auto k plynařum tady na foru a ne k těm amaterum.Viděl jsem tu přestavbu a stačilo.... Upraveno Červen 10, 201312 r od bitttpower
Červen 10, 201312 r - tak rychle jizdy ve vysokych otackach na LPG navic nekolik hodin holt zatezuji sedla ventilu. cim vetsi frekvence a cim vetsi teploucko tim je to vsechno urychleno. Pak je otazkou jak vyrobce moc setril na materialu a jestli se material zaklepava. Kdyz navic vyrobce setril i na hydrostelech tak se porad ventilova vule zmensuje zmensuje a nasedlo se prevadi porad vic tepla a pak je jen otazka casu kdy se ventil podpali... Na dalnici ani moc nepomuze Flashlube,protoze motor v zatizeni nema takovej podtlak v sani (otevrena skrtici klapka). nemecti majitele Fordu focusu by mohli vypravet, vzpominky na LPG je budej jeste dlouha leta ze spani na druhou stranu premavka v CR je jine povahy takze tam jezdej fordici i s LPG bez vetsich problemu. Ja za sebe Skodovku/Audi musim pochvalit. S vecne plne obsazenou 1,8T na LPG jsem uz najel asi 120 000km a vetsinou rychle po nemeckych dalnicich. A kdyz potrebuju vykon tak se taky nejak neomezuju, radsi dam plnej plyn nez abych musel brzdit... U skodovky a podobnych masovek, se ten problem necha bagatelizovat, protoze vymena hlavy z vrakoviste asi nikoho nepolozi.... Ono setrit je pekna vec ale kdyby me LPG kazilo radost z jizdy tak si to do auta nedam. Kdyz clovek musi vic jezdit, tak se do auta musi aspon trosku tesit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.