Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dal som si prestavať Fabiu 1 HTP (47 kW) na LPG a keď to videl môj automechanik pri výmene tlmičov, povedal mi, že motory nevydržia po prestavbe väčšinou ani 100 tis. km a že ľudia si to väčšinou nechajú zase vymontovať.

Ja to mám už skoro rok, nejaké problémy s tým boli, ale inak vcelku v pohode.

Je tu niekto, kto najazdil na LPG viac ako 100 tis. km a motor mu stále funguje?

hele já su takový zářný příklad :kol-28: , přstavba dělána po 5000km od nového auta před sedmi lety (AZQ 1,2/47kW), aktuálně najeto 234 300 km a stále jezdím :kol-31: , stačí ti to tak?

Upraveno od Malta

Čaute,nedavno- asi měsic jsem jel odněkud(z piva) :kol-28: taxanem,byla to fabka 1.2 47kw nalitane na tom měl 350 tis a od asi 20 tis to měl přestavěne na LPG,řikal že jen běžna udržba a že žadny zasadni problem co by jse tykalo plynu nebyl.Takže jsi myslim že stači auto udržovat běžnym servisem a neměl by byt větši problem.

Pánové, já myslím, že každý motor je jinak citlivý...

Mám tady jednoho taxikáře s 5 Octaviami s motory 1,6 55kW / 1,6 74kW / 1,6 75kW se systémy Akme, Magic, Elpigaz, BRC.

Pravda ty motory a auta jako takové už mají nejlepší zasebou, ale nejméně najeto mají přes 250tis Km, a nejvíce najeto má 650tis Km. Jinak ten taxikář je mechanik a když se divím tomu stavu tachometru, říká že s tím nemá problémy, akorát při cca 400tis KM se pravidelně připečou kroužky (ale nepoškodí vložky válců) (jinak je velice pozorný a dycky nechá malou fin. pozornost :kol-27: )

to jo Paule, ale víš jak je to s tolik propíranými trojhrnky ... ty mluvíš o motorech a ondrejandrej se ptá polomotor :kol-28:

  • Autor

Díky za odpovede.

neboj nenech se zvyklat, určo bude sloužit dlouho k tvé spokojenosti

Hele jeden známej by ti řekl: co to je? toto BMW používá jako motorek na ostřikovač :D

Holduje si jenom s V8 motory

no už i BMW testovalo přeplňovaný tříhrnek :kol-28: a nebylo to do ostřikovače :smich:

Upraveno od Malta

tak kdyz se nebude chtit po tom motoru neco na co nebyl stvorenej a bude mit rozumnej servis tak nevim proc by nemel vydrzet v radu statisicu

nevim proc by nemel vydrzet v radu statisicu

metrů? :kol-31:

koukam ze se budu muset vyjadrovat exaktneji :)

  • 9 měsíců později...

fabika 1,2 htp 47 kw 124000 plyn od novoty a motor ako novy ťuk ťuk aby som nezariekol

Tak co jsem se tak dočetl, tak LPG by mělo být k motoru šetrnějši než benzin, kterej nechává karbonový usazenini ne?

  • 4 týdny později...

sice LPG nedela karbonove usady ale zase je kyselejsi nema v sobe aditiva. Co nevybrousi karbon to dodela rychlejsi degradace oleje... takze podle meho nazoru ty motory jak na LPG tak benzin vydrzej stejne jen s tim rozdilem ze u LPG si treba clovek bude muset udelat repas hlavy aby najel milion km :) 

  • 4 týdny později...

Octávka 2,0/85kw Bez větších problémů 200 000km na plyn .Montováno při 70 000km.

na své Octavii 1.6 74 kW najeto 450 tisíc km bez jakýchkoliv problémů, oleje Mogul 5W40, měněn vždy po 15000 km, montováno při 800 km...

  • 1 měsíc později...

citace ze: http://www.auto.cz/skoda-octavia-1-6-mpi-adac-radi-pri-prestavbe-lpg-71982

 

Co je možná klíčové při rozhodování o pořízení LPG - ani jedna přestavba
nebyla upravena pro vyšší teploty ve spalovacím prostoru, takže nejsou
vhodné pro jízdu vysokými rychlostmi, respektive ve vysokých otáčkách.
Výrobci dokonce doporučují nepřekračovat rychlost 130 km/h. naproti tomu
tovární úprava ze Škodovky má zesílené ventily i ventilová sedla a není
tedy třeba dělat žádné kompromisy.

 

Je pravda, že od té doby, co jsem to přečetl, se na dálnici krotím. Nicméně mne to trochu bere radost z jízdy.

Zvláštní je, že v Čechách jsem se s podobným doporučením nesetkal. Že by jenom menší solidnost českých firem ?

Co na to zdejší profíci ?

moc čteš....proč by měli vykládat, že motor z produkce VW nemá problém....je v jejich zájmu aby prodávali auta na plyn přímo ze škodovky, ne abychom je předělávali my.....mám tu několik mFábií se 150,200 i 320 tisíci bez jakéhokoliv zásahu do motoru, je to spíš o systémech...Landi, BRC, Prins díky kvalitním vstřikům běží pořád stejně spoledklivě, tudíž dávkují jak mají, proto motory najedou mraky km bez problémů....nemluvím o jiných systémech se vstřiky typu Valtec a podobné, kdy po pár desítkách tisíc km už nefungují jak mají, dávají nestejnoměrně plyn, podpalují ventily...a tom to celé je....vem si, že dělám BRC 18 let, trofnu si říct, že je znám, ale i u některého auta nám dá zabrat než se naladí....naproti tomu Hyundai,Kia, Chevrolet,Fiat mastí plyn do aut cca 1-2 roky, absolvovali 2 denní školení a když je člověk poslouchá, jsou to největší "profíci" na plyn, pravda je taková, že možná jedno auto ze sta je nastaveno jak má být, takže kam půjdeš jednou pro své nové auto s plynem...no přece k nim, protože ti dají záruku, já ti ji nedám(pouze na části dotčené plynem), já ti můžu JEN garantovat, že bude auto naladěné jak má být, ale to nikoho přeci nezajímá.... 

To nemá se škodovkou nic společného. Pokud jsem to správně pochopil, jedná se o doporučení výrobců zařízení. A podezdřívat výrobce, že své zařízení schválně haní mi přijde poněkud přehnané.

Navíc tady nejde o bohatost směsi plynu, protože u něj se na rozdíl od benzínu odparné teplo realizuje již v reduktoru.

Je tedy zřejmé, že vyšší teploty budou za libovolného směšovacího poměru. Prostě tam to (záporné) skupenské teplo odpaření  benzínu chybí.

Jedine auto na plyn(lpg) přimo ze škodovky byla dvojkova Octa ktera už se nevyrabi.Jinak za nějaky čas bude k dispozici trojkova Octa ale na cng,ale s hustotou čerpacich stanic na cng a u nas bych do toho nešel.Jinak ty dodělavky co děla Hyundai a Kia neni tovarni zastavba ale přestavba u dealera a do toho bych fakt nešel,to už radši hodit auto k plynařum tady na foru a ne k těm amaterum.Viděl jsem tu přestavbu a stačilo....

Upraveno od bitttpower

- tak rychle jizdy ve vysokych otackach na LPG navic nekolik hodin holt zatezuji sedla ventilu. cim vetsi frekvence a cim vetsi teploucko tim je to vsechno urychleno. Pak je otazkou jak vyrobce moc setril na materialu a jestli se material zaklepava. Kdyz navic vyrobce setril i na hydrostelech tak se porad ventilova vule zmensuje zmensuje a nasedlo se prevadi porad vic tepla a pak je jen otazka casu kdy se ventil podpali... Na dalnici ani moc nepomuze Flashlube,protoze motor v zatizeni nema takovej podtlak v sani (otevrena skrtici klapka).

 

nemecti majitele Fordu focusu by mohli vypravet, vzpominky na LPG je budej jeste dlouha leta ze spani :) na druhou stranu premavka v CR je jine povahy takze tam jezdej fordici i s LPG bez vetsich problemu.

 

Ja za sebe Skodovku/Audi musim pochvalit. S vecne plne obsazenou 1,8T na LPG jsem uz najel asi 120 000km a vetsinou rychle po nemeckych dalnicich. A kdyz potrebuju vykon tak se taky nejak neomezuju, radsi dam plnej plyn nez abych musel brzdit... U skodovky a podobnych masovek, se ten problem necha bagatelizovat, protoze vymena hlavy z vrakoviste asi nikoho nepolozi....

 

Ono setrit je pekna vec ale kdyby me LPG kazilo radost z jizdy tak si to do auta nedam. Kdyz clovek musi vic jezdit, tak se do auta musi aspon trosku tesit :)   

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.