onder Vloženo 7. Květen 2012 Vloženo 7. Květen 2012 Zdar pani, len tak ma napadlo zo zvedavosti, ako startujete svoje tatose? S vytlacenou alebo nevytlacenou spojkou? Pytam sa, lebo ma trosku dostal do pomykova clanok: http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/121-vykonne-motory-je-lepsie-startovat-bez-spojky/ Nejde mi do hlavy ako sa moze poskodit spojka, pripadne axialne loziska ak je spojka od motora odpojena. Alebo na to pozeram zle? Vdaka za prispevky. Citovat
kibi Vloženo 8. Květen 2012 Vloženo 8. Květen 2012 jelikož nemám EGR (chcípací klapku), tak startuju - chcípám zásadně se sešláplou spojkou...navíc nové auta bez sešláplé spojky ani nenastartuješ Citovat
onder Vloženo 8. Květen 2012 Autor Vloženo 8. Květen 2012 No akoze ja EGR mam a startujem a vypinam zo zosliapnutou spojkou. Akoze nove auta to maju kvpoli bezpecnosti a ze ludia su hlupy ze neskontroluju najprv neutral by som povedal. Inak aky to ma vyznam EGR a ziadne EGR a startovanie/vypinanie so stlacenou spojkou? Citovat
boobika Vloženo 9. Květen 2012 Vloženo 9. Květen 2012 článek jsem radši ani nečetl, ale je úplně jedno jestli se spojkou nebo bez. start se spojkou (když pominu vozy, kde to beze spojky zkrátka nejde) je podle mne přežitek z dob, kdy baterky a startéry ve škodovkách 1xx sotva utáhly motor. jedině, kdy startuji se spojkou, tak v mrazech -25 a více, tam už je docela poznat odpor oleje v převodovce a baterka taky nemá 100% kapacitu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.