Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

uz se to tady resilo mnohokrat, ale nikdy sem nanasel uceleny navod. Mohli byste me prosim napsat jak v praxi vypada dovoz auta s LPG se zahranici?

Na co dat pozor? Prihlasi mi kazdy system? Staci kdyz bude LPG zapsano v TP?....

Na netu jsem nasel tento postup:

  • prvním předpokladem je, že LPG je zapsáno v technickém průkazu v zemi odkud se auto do ČR dováží
  • s vozidlem navštivte firmu, která zastupuje značku LPG systému, který je namontovaný v dovezeném autě (ve vašem případě Princ Autogas)
  • tato firma provede celkovou prohlídku LPG systému, revizi, kontrolu těsnosti a vystaví Protokol o revizi LPG zařízení s uvedením všech komponentů a homologací a to včetně doby platnosti LPG nádrže. Dále Vám označí vozidlo příslušnou nálepkou LPG na sklo zadního okna (žlutá kulatá, případně zelený kosočtverec, podle typu schválení v zemi původu přestavby LPG)
  • s Protokolem o revizi zajedete na Stanici měření emisí, která je oprávněna provést měření emisí na benzín a LPG systému ve vozidle (ve vašem případě Princ Autogas)
  • po úspěšném absolvování měření emisí zajedete s Protokolem o měření emisí a Protokolem o revizi LPG na STK k provedení dovozové technické prohlídky
  • s protokolem z STK, Protokolem o měření emisí a Protokolem o revizi LPG zajdete na příslušný úřad Dopravně správní agendy, kde Vám po zaplacení poplatků a Kodaně vystaví TP a OTP
  • zkontrolujte si zda je zapsán LPG pohon v TP a OTP a zda je správně vyznačena platnost LPG nádrže

mate k tomu nekdo jeste nejake poznatky, vlastni zkusenosti?

dekuju za radu

Michal

Upraveno od silarm

osobní zkušenosti? Revize dovozů dělám pro ty, co dováží auta, většina zařízení nechodí na 100%, bylo mi na to odpovězeno, ať se nestarám, že je to věcí zákazníka.....takže uděláme revize,papíry a pak jen čekáme.....do půl roku auta přestávají jezdit, protože některé mají ve skutečnosti dle ŘJ plynu najeto 3xtolik než je na tachometru.....toť vše

  • Autor

tak to je smutna ale pravdiva zkusenost. Ktera se bohuzel netyka jen aut LPG. Za dovoz auta z EU uz neni prostor pro vydelani (bohuzel) takze se koupi ten nejvetsi strep (nur für export). Potom se auto patricne nalesti "upravi" a proda. Kdo ma zapotrebi takhle vydelavat o tom nechci polemizovat.

Takze revizi a papiry mi udelate uplne na vsechny mozne i nemozne systemy, samozrejme jestli LPG zapsane v TP a jestli je nepropadla nadrz?

pokud má systém všechny Ečka, tzn.prokazatelně homologované,má platnou nádrž, uděláme revizi,pak už je to na vlastníkovi nebo bazaru.....jestli se lze nebo nelze napojit je už vedlejší,někdy jen provoz u nás na náš plyn je problém, některé auto "skončí" po pár měsících,některé spíš, některé vydrží déle-mluvím o plynovém zařízení samozřejmě...

  • 4 týdny později...

Řeším podobnou věc. Mám možnost koupit zánovní auto s LPG BRC http://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/ Jaká je cca životnost vstřikovačů BRC Plug and Drive? Používají se odolnější ventilová sedla u továrních Ford zástaveb? Ten počet ujetých km nebo motohodin lze zjistit na každém LPG systému?

  • 2 týdny později...

Životnost vstřikovačů řeším taky - jako montážník....osobně za 2,5 roku jsem řešil jeden vstřikovač IN03 MY09 (a to zpálený po 14dnech provozu) z důvodů špatné verze firmware programu. Jinak sem od BRC zatím neřešil špatný vstřikovač nějaké mé montáže.

Jinak motohodiny nelze zjistit u všech systémů.....každopádně poslední dobou se tato funkce už objevuje více a je taky celkem využívaná. To znamená, že starý Stag300 tuto funkci neměl....ale novější Stag300 (byť je nerozeznatelný) tak tuto funkci už měl.

  • Autor

tak pocet motohodin je asi taky uplne jedeno... normalni prumer je 50km/h. auta co jezdej po nemeckych dalnicich maj kolem 100km/h... ja jsem radsi auto koupil nakonec bez LPG a necham si ho domontovat. Aspon clovek ma nove zarizeni a muze si vybrat system jakej chce.

taky jsem uvazoval o koupi starsiho forda r.v. 2003-2004 1,6i a dodelat LPG, ale mel jsem strach prave z ventilu ktere nemaji hydrostely a z mekejch sedel. Asi kdyz s tim clovek nejezdi moc rychle po dalnicich tak sedla vydrzi, ale kontrola vuli ventilu je doporucitelna. Co jsem cetl tak originalni zastavba na 1,8i mela hlavu s lepsima sedlama a zadne problemy nebyly.

Do tohoto tématu pripojuji systémy Frontgas (německo) a E-gas (itálie).

Podle mého Frontgas v ČR neřeší nikdo a E-gas asi jenom 2 lidi v ČR.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.