Přejít na obsah

petr0412

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení petr0412

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Za jakých podmínek má svítit která kontrolka? Jedná se mi zejména o kontrolku nabíjení a kontrolku motoru. Když zapnu při startu "klíček do první polohy" tedy jedno zmačknutí tlačítka (bez pedálů), rozsvítí se kontrolky a potom pohasínají. Která mají zůstat svítit dokud nenastartuji motor a proč? Zejména mne zajímají ty zmiňované dvě - kontrolka nabíjení a kontrolku motoru. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 110kW manuál, 2017, analogový přístrojový štít. Děkuji.
  2. Ale nakonec mi rada od RoDa navedla - kdyz jsem zkusil aktivovayt v menu tu funkci ovladani vsechen oken pres dalkac, tak se to SW chytlo a zacalo to fungovat i pro okno ridice rucne pro obe polohy... Takze RoDe diky ;-)
  3. Diky za rady. To jsem zkusil. A i mezitim vypnout a zapnou zapalovani. A taky zapnout v menu na spusteni (vyvetrani) pres dalkove ovladani. Nic nepomohlo.
  4. Pri stahovani okna u ridice mi asi odesel mikrospinac - nefunguje stahovani/vyjizdeni okna u ridice (druha poloha) do krajnih ploh - jakmile spinac pustim, okno se prestane pohybovat. U vsech ostatnich oken na aute druha poloha spinace funguje. Nevite prosim nekdo presne ozmaceni nahradniho dilu (cerne provedeni)? 5G0 959 857 E IHA??? A nemate nekdo navod - postup, jak ho vymenit? Nechci si zbytecne poskrabat dvere, kdyz bych to zkousel a nevedel, kde za to vzit ;-) Diky.
  5. Add vyvážit kola - za chvíli budu přezouvat na zcela nové pneu, tak uvidím, ale není to pravděpodobné - kola se na tomto autě dosud přezouvala na ráfku a tedy i vyvažovala každých půl roku. A to bych čekal, že bych problém u takto velkých kol bylo cítit ve volantu vibrace... Také jsem přemýšlel, zda 235 široké gumy netáhnou více podle sklonu silnice?
  6. Mám Kodiaqa 2.0TDI 110kW 4x4 + paket pro špatné cesty, pneu R18/235/55. Najeto cca 45tis. km. Řeším dva problémy, které nevím, zda spolu mohou souviset. 1/ Auto mi trochu (mírně) táhne doprava - zejména pod plynem, nutí mne to korigovat volantem doleva (na obvodu volantu cca 1-2cm). Auto má komplet udělanou geometrii i nové brzdy vepředu (destičky i kotouče). 2/ Při řazení (manuální převodovka) mi občas jde trochu tužšeji řazení - dráhy jsou ok, takovéto přehoupnutí uprostřed mezi jednou a druhou rychlostí. Přemýšlím, zda to nemůže být na výměnu oleje v převodovce a rozvodovce vepředu? Nebo nemáte někdo s podobnými problémy zkušenost? Díky, P.
  7. Záhada asi vyřešena - při výměně, nalévání nového oleje jsem odpočítal náplň tři litry do motoru z pětilitrového kanystru - tedy že mi musí zbýt dva litry. Jenže on byl čtyřlitrový... Nesmějte se mi všichni...
  8. Ahojte. Mám podobný problém, jako je popsaný níže. U OII combi tour se mi někdy nerozsvítí po otevření 5 dveří osvětlení v kufru, někdy se rozsvítí až za třeba minutu. Z diskuse jsem pochopil, že musím proměřit mikrospínače zámku dveří, zkusit vyčistit konektor u zámku dveří a konektory za levým zadním podběhem (opravte či doplňte mi, zda jsem něco opomněl). Můj dotaz zní - jak (nedestruktivně) sundám tapec 5 dveří a na tom levém boku v kufru? Díky, Petr.
  9. Je fakt, ze pokud budou svicky vypadat, jak z dvoutaktu, tak je to asi na kuchnuti motoru....
  10. Olej je z dobreho zdroje, tim to nebude. Svicky ven nedostanu, protoze jsou nad nimi civecky a na ty nemam pripravek na vytazeni. Bez nej bych je rozlamal, protoze je to stare. Kdyz tam dam olej presne mnozstvi dle specifikace, kam se to pocita? Doprostred merky? Diky.
  11. Je to divny. Nekouri to. Jak dlouho se muze dostavat olej do vsech zakouti motoru po vymene? Kudy by se to v motoru uvnitr vsude mohlo ztracet? Jeste doplnuji, ze chladici kapalina taky ok.
  12. Vypustl jsem poctive teply olej, nechal vykapat, vymenil filtr, nalil predepsane necele tri litry, po prvni jizde jeste zkontroloval a dolil (spis lehce prelil). Po vymene jsem uz do toho motoru nalil celkem 3.5 litru oleje a jsem za studena velmi blizko dolni hranici na merce.
  13. Co je "DP"? Dilenska prirucka? Diky. U filtru je to ok - mysleno, ze netece ven.
  14. Ahojte. Mam problem - u Fabie I 1.2 47kw po vymene motoroveho oleje (a filtru origo) Castrol 5w40 (splnuje 50200) zacal mizet olej ve velkem - za 80km od vymeny asi 4cm na merce (tedy skoro litr). Ven nic netece - auto parkuje v rovne garazi s dlazdickama, poznal bych to, merka kontrolovana po jizde s odstupem nekolika hodin. Auto je vyroba 2003, najeto 13tis km (je otce, duchodce 80 let, v zime auto treba i nekolik mesicu stoji). Mate nekdo nejaky napad, co by to mohlo byt? Ma smysl zkusit nejaka aditiva na zvyseni viskozity oleje? Diky. Petr.
×
×
  • Vytvořit nový...