Jiří Fojtík Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 Zdravím , pokud to tu na foru je tak se omlouvám nenašel jsem to.Po výměně rozvodů mi začalo jít strašně špatně řazení 3 a 4 rychlostního stupně.Zejména u 3.stupně se stává že řadící páka narazí a nejde dotlačit musím dát neutrál a znovu zařadit.Olej je vyměněný v převodovce.VYpadá to na asynchron nebo setravačník.Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomat1 Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 A zkoušel jsi seřídit řazení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 Pokud je to po výměněn rozvodů Tak kdo ti to dělal? Pohybuje se tam mírně motorem nahoru dolů. Nemohli tam něco na táhlech poškodit - i když si to dost dobře nedovedu představit. Táhla se dají seřídit. A nebo pokud to souvisí s výměnou oleje v převodovce Máš tam správnou specifikaci oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 28. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 Ano olej má správnou specifikaci, a je po výměně cca 1/2 bez problémů.Divné je že ale na vypnutý motor jde řadit bez problémů . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RuleZZzz Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 Tak isto som po výmene rozvodov, taktiež pri výmene rozvodov hýbali motorom, mierne sa hýbal smerom dohora a teraz mám niekedy problém zaradiť 1. rýchlostný stupeň. Niekedy sa vôbec nedá jednotka zaradiť, musím prv zaradiť 2-ku a potom až ide hodiť jednotku. Doposiaľ všetko fungovalo bez jediného problému. Spojka je /podľa pedálu/ ako nová, zaberá pekne, plynulo, dole pri podlahe. Jedná sa o O1 1999-2000, TDI 66kW AGR. Inak som si všimol, že v príručke "jak na to" je písané, že v prevodovke na tomto motore sa olejová náplň nemení, že je tam "trvalá" olejová náplň, máte s tým niekto skúsenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 o olejovej náplni tu je popísané množstvo príspevkov..rieši sa to tu dosť často Hledání termínu prevodovka vrácený 110 výsledky Hledání termínu "doživotná náplň" vrácený 1 výsledky Hledání termínu "olej v prevodovke" vrácený 54 výsledky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RuleZZzz Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 (editace) ďakujem EDIT: a ešte sa chcem opýtať, je pravda že motory AGR mali tiež od určitého čísla dvojhmotný zotrvačník? Lebo mám pocit, že tie vibrácie motora má na svedomí práve zotrvačník, vraj to robieva dvojhmota. Taktiež mi auto vibruje pri dobrzďovaní pred križovatkou, vtedy to cítiť asi najviac. Rok výroby je 08/1999, je to motor AGR a číslo motora je 280 896 a spojka zaberá pekne od spodku ak by to bola dvojhmota, dá sa zameniť za jednohmotu? Editováno: 29. Květen 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 Bude to dvouhmota a dá se zaměnit za jednohmotu Trochu tady na foru používej tlačítko HLEDAT Na toto tema je spousta příspěvků a vše se tam dozvíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loksik.lubos Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 skus nastavit tiahla radenia 5 min roboty bez cudzej pomoci mne to trebas pomohlo a hned sli lepsie a lahsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 a vedeli by ste napisat ako sa nastavuju tiahla, nejake obrazky alebo strana v DP. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 No, víš co? Nech si to raději udělat, protože samotné seřízení je daleko složitější proces než pouhé nalezení příslušné stránky v DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loksik.lubos Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 nic zlozite tam nieje staci zaradit neutral stiahnut nadoraz tie strunky na oboch tiahlach na doraz a zaistit pootocenim do lava.Pri tiahlach sa nachadza zaistovacia packa das ju do hora. A na pake po zondani manzeti sa nachadza taka dierka do ktorej nieco vlozis aby si zaistil paku. Teraz spat povolis tie stiahnute strunky das packu spat do povodnej polohy a z paky das prec ten kolik ktory si tam zaistil a to je wsetko. Nic zlozite a mas to za 5 minut a menej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 30. Červen 2012 Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 No, koukám, že rozumnější teda, bude lepší dát sem ty screeny z DP. Postrádám tam totíž nějaký krok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chochol Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 zdravim koupil jsem skodu octavia combi r.v.2000,1.9tdi naj 260 000tkm,mam problemy s razenim do 2000tis/min radi v pohode,ale nad je to celkem velky problem kdyz chcu zaradit v 3000tisot/min musim vymacknout spojku pockat az otacky klesnout az pak zaradim !!!je prevodovka(synchrony v haji)nebo staci vymenit olej nebo seridit tahla???diky moc za rady!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Začni od nejjednodužších a nejlevnější věcí. Táhla, pak olej a teprva pak se vrtej v převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 Neviete poradit co moze blokovat radiacu paku nejdu radit R1-3-5 a pritom tiahla su uplne odpojene od prevodovky akoby ju nieco blokovalo, je to auto znameho menili prevodovku v aute, pripadne ako sa pozriet na spodok riadiacej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.