Publikováno Květen 29, 201213 r Čaute mam takovej menší větší problém. mam oct II. (2006 BKC) má problémy se startováním a svítí kontrolka motoru, na diagnostice- špatné čidlo teploty nasávaného paliva. čidlo sem vyměnil, závada vymazána ale hned se oběvila znovu... elektrikář z neautoriz. servisu tvrdí že je to řj. že z ní nejde -, prý to chce novou řj. nemáte někdo podobnou zkušenost? nevíte co by to mohlo být? myslíte že by šla řj. opravit? napadlo mě třeba nějakej tuning proveden domácím kutilem. (třeba nějakej odpor navíc, nebo tak něco.) dnes mi volala přítelka že jí auto nenastartovalo vůbec. prosím o radu Marek.
Květen 29, 201213 r tiež by som to videl na špatnú kabeláž...niekde prerušený,uhnitý,zaoxidovaný kabel...treba to poriadne prejsť postupne od toho čidla teploty paliva...odmotať izoláciu z kabeláže a kontrolovať..
Červen 1, 201213 r a je to čidlo teploty paliva a nebo čidlo teploty nasávaného vzduchu čidlo teploty nasávaného paliva tam myslím není na 99% to ř.j. nebude, řeším tohler často a jednotky jen tak samy od sebe neodchází
Červen 1, 201213 r Autor je to čidlo paliva. Teď mam frmol, do servisu to dam až někdy příští měsíc. Když to nebude řj. tak budu moooc šťastnej, přece jen za ní chtěj docela raketu...
Červen 1, 201213 r Autor áno. je to čidlo teploty paliva. myslím že to psalo na diagnostice od delphi - ,,čidlo teploty nasávaného paliva" už je to pár měsíců, tak se možná pletu. a ještě pro upřesnění měnil jsem čidlo co je mezi p.filtrem a paliv. čerpadlem.- a žádná změna.
Červen 1, 201213 r Autor známej mi sežene nějakou na zkoušku, když to bude ok, tak doufam že někdo zvládne opravit tu mojí.
Červenec 13, 201213 r Autor Tak, samozřejmě ste měli pravdu. Auto jsem dal schopnýmu mechanikovi a byl to překlesanej kabel (někde pod baterkou ve svazku). Docela se mi ulevilo, a ten ,,autoelektrikář,, co mi řek že to je určitě řj. už mi tam nikdy neuvidí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.