Publikováno Červen 4, 201213 r Už jsem z toho fakt v koncích!! Jednoho dne jsem si vyčistil svíčky, po svíčkách jsem vytáhl čerpadlo a chtěl jsem vyčistit to sítko naspodu, pokud vím tak jsem to vrátil do původního stavu. A poté následovalo špatné startování, při studeném motoru startuju těch 10-15 sec. Tak jsem změřil vzdálenost svíček a měli 1.2mm koupil jsem nové BOSCH platinum plus s tím že to bude lepší a nic. píchl jsem to na diagnostiku a napsalo to něco v tom smyslu chyba v odpařování nebo vypařování paliva, zkušený mě řekl že mě necvaká elektromagnetický ventil tak jsem ho vyměnil a pořád to samé! tak jsem vytáhl palivovej filtr a je v pořádku.ale startování pořad to samé. A dokonce když jedu tak za jízdy mě prostě vyflusne motor nebo spíš jako kdyby tam nešlo palivo ale hned to zase naskočí. Po výměně svíček, elektromagnetického ventilu, kontroly palivového filtru, na 3x vytažené čerpadlo a zkontrolované všecko co se dá. a pořád nemůžu nastarovat na brnk tak jako dřív než jsem vytáhl to čerpalo. Ostatní mi říkají že když to dřív jelo v klidu než jsem já blbec vytáhl to čerpadlo tak chyba musí být v tom. A už fakt nevím co s tím!! ocenil bych jakou koliv radu, než se mi vysere baterka a nebo svíčky.
Červen 13, 201213 r napadajú ma len 2 veci: -špatne osadené,v zlej polohe (čerpadlo a nádrž majú voči sebe značku) -prehodené hadičky na čerpadle ale vravím,ja len tápam
Červen 13, 201213 r ASI BYCH TO VIDEL NA SERVIS PANE protoze tohle fakt nevim a ani me nic nenapada zkousel si V.A.G ?
Červen 13, 201213 r Mal som podobný problém s tým el. mag. ventilom a vyriešila to výmena sondy za katalizátorom. 2r. pokoj. Upraveno Červen 13, 201213 r od vikino1
Červen 13, 201213 r Autor Hadičky nejsou prohozeny jedna je delší a druha je kratší.. A ty ukazatele na tom čerpadle mam proti sobě, takže bych řekl cajk. Už jsem přemýšlel nad servisem ale při škole na to moc nemám.. ve vagu jsem to nezkoušel, na esitronicu mě to napsalo chyb v odpařování paliva bo neco takového.. sonda za katalyzátorem, je to možný ale v tom připadě i katoš by to mohl být už je ten výfuk trošec děda po 290000km.. ale tož díky cením si každe rady díkec..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.