Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravim, nevie niekto znaly poradit? motor pri jemnom zoslapavani plynu zacne cca od 1400 ot. trhat - akoby vynechavat, najhorsie je to pre cca 1800 ot., potom skokom vyskocia otacky nad 2000 a uz ide pekne hladko. to iste za jazdy pri jemnom narabani s plynom, do 2000 ot strasne trha, potom sa akoby chyti a ide hladko. Pri riadnom zosliapavani plynu za jazdy aj z rozbehu ziadne trhanie necitit a auto ide velmi svizne. To je za tepla ... Pri studenom starte mierne problemy, hned na volnobehu sa trasie cele auto, akoby chcelo skapat. Pri stupani na plyn velka neochota do otacok (nad 2000 OK) a kudoly bieleho velmi stiplaveho dymu z vyfuku. Po zohriati na 90 °C ide volnobeh pekne hladko a nedymi potom ani za jazdy. Auto je jeden den po oprave - repas cerpadla, vymena rozvodov, vodnej pumpy, vonkajsich kladiek, novy palivovy filter. Pred rozsypanim cerpadla slapalo krasne. R.2007, 120 kW, tiptronic, 215000 km. Diagnostika TEXA bez chyb.

Mam pocit akoby plynovy pedal v urcitych miestach "vynechaval", ale auto cuka aj na tempomat pri cca 60 km/h.

Zeby EGR? vaha vzduchu? cidlo teploty chladiacej kvapaliny?

dik za kazdy postreh

Usuzuju, že máš 2.5 TDI

To že cuká při nízkých otáčkách je podle mě tím, že přes čerpadlo nejde potřebné množství nafty a proto vynechává. Když přidáš plyn tak přes čerpadlo jde palivo pod větším tlakem a necuká to.

Podle mě bude nějaká závada v čerpadle. Píšeš, že máš čerpadlo repasované. Kdo ti to repasoval a kdo ti motor skládal. Udělal jsi nastavení čerpadla přes diagnostiku? Může být závada v čerpadle mechanická nebo elektronická.

  • Autor

ano 2,5 tdi

repas je od bosch service, test na stolici OK, tlaky dobre pri vsetkych otackach

po repase sa cerpadlo len namontovalo, ziadne nastavenia/korekcie v RJ. Treba? Cerpadlo nie je menene tj. moje za repas, ale priamo repasovane to povodne a vratene do auta.

Po namontování čerpadla se musí udělat nastavení přes diagnostiku. Mělo by se to dělat taky po rozvodech.

  • Autor

dnes celodenna kura na diagnostike, vyskusane vsetky mozne korekcie predvstrekov a davok atd ... a nic, stale rovnake priznaky. Takze asi spatny repas ... nadhera, skusim reklamovat, som zvedavy co navrhnu..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.