Vladio Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Zdravím kolegovci, sem tam mám problém s F1 1.9TDI ATD. Po zaradení spiatočky ( napr pri parkovaní ) mi niekedy nejde vyradiť naspať do neutrálu. Je tak tvrdá, že keď som sa bál, že niečo "urvem natvrdo" keď sa opriem viac. Problém je v tom, že toto sa stalo najprv po kúpe ( áno jazdenka, mala 147tkm) potom až cca po 10tis. Problém sa vždy vyrieši vypnutím a naštartovaním, niekedy bolo treba pár sekúnd počkať. Potom ide páka do R i N úplne v pohode. I viac krát za sebou. Inokedy, pri parkovaní, keď vyraďujem z R mám dojem, akoby mi to počas cesty z R niečo o páku šúchalo. Dopredu to je úplne v pohode, spojka chytá už nad polovicou, je plánovaná na výmenu, keď financie dovolia ( teraz idem meniť rozvody, zistil som, že sú pôvodné ). Pri radení 5. to jemne buchne (predpokladám v prevodovke ) tesne pred tým ako spojku úplne pustím. Momentálny stav 162tkm, som skôr defenzívny šofér, radím nízko, pri 2000-2200, jazdím tak, aby som nezavadzal, nehrabem, sem tam dám na križovatke plný, keď je ohriaty motor. Kde hľadať to "zasekávatko" ? Je to tiahlo, spojka, prevodovka? Ako to odstrániť? Pýtal som sa mnoho ľudí, mnoho z nich o takom niečom ani nepočuli. Čo vy? Ďakujem za každý názor. Vlado Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 při těch km bych vyměnil olej v převodovce a seřídil táhla řazení (rovnout máznout kloubky)...jinak se neboj auto při řazení víc vytáčet, poděkuje ti (otáčkoměr nekončí ve 2500ot) k tomu klepnutí - sundej spodní dekl motoru a podívej se na vzpěru převodovky - vyndej jí (dva šrouby) a pokud bude roztrhlej silentblok, vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladio Vloženo 17. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Díky za tip, prevodový olej mi vymenili minulý rok, takže nechám preklepnúť tú vzperu prevodovky a tiahla. To klepkanie na 5. stupni, môže to i niečo rozbiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 tak olej neřeš a zkus nechat seřídit ty lanovody....osobně si myslím, že je to načatá ta vzpěra, ale pokud je to v převodovce, může klidně kleknout..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladio Vloženo 17. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Škoda, že nie si z Ba, alebo okolia, ty si zatiaľ jediný, čo na toto dáva rady. Auto do škody kvôli cene asi nedám, keby si bol bližšie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 (editace) Díky za tip, prevodový olej mi vymenili minulý rok, takže nechám preklepnúť tú vzperu prevodovky a tiahla. To klepkanie na 5. stupni, môže to i niečo rozbiť? Dali ste spravny olej podla VW normy??? 501.50??? Rozvody DAJ HNED okamzite VYMENIT!!!! Uz mali byt davno vymenene: interval 90 000km do roku 07/ 2003 alebo 120 000km od roku 08/2003. Daj vymenit aj Vodnu pumpu!!!! Editováno: 17. Červen 2012, autor: PROCHY603 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Prochy: nad tím jsem taky přemýšlel...jestli to ve spojistosti, že po "chvilce" (co se olej v převodovce alespoň trošku ohřeje) jde lépe...jedinej olej co 100% funguje je origo.... Vladio: tu vzpěru si omrkni sám, sundej dekl a je to kus kovu mezi nápravnicí a převodovkou , vypadá stejně jako tato: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0199851al-vzpera-zadni-fabia-fabia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 (editace) KIBI: Netreba davat origo olej. Len treba abi splnal normu VW. Viac krat odskusane. 2L oleja stoja 30euro. OLEJ normy 501.50 link : http://www.alfredsport.sk/product/castrol-taf-x-75w-90-prevodovy-olej-1l-3724/ Editováno: 17. Červen 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladio Vloženo 18. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 (editace) kibi, na tej vzpere by mala byt vymlatena ta guma, ak je to na vymenu, tak je? Prevodovkovy olej ma stal 80€ :-( normu neviem, bolo to u mechanika, snad tam nedal fritol. Inak to zasekavanie nie je zavysle od teploty motora alebo dlzky jazdy. I ked mam trochu tusak, ze mi to robi castejsie pri mestskych jazdach, ako po ceste z Popradu do Bratislavy. Editováno: 18. Červen 2012, autor: Vladio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Vladio: ano přesně tak...jak je ta guma potrhaná je KO (já to měl potrhaný ale už jsem měnil i vzpěru co tu gumu neměla vůbec:D ) prubni to seřízení táhel, nebude tě to moc stát a mohlo by to zabrat Prochy: u 6Q je údajně dost problém, když se dá něco jinýho krom origa (ačkoliv je viskozita i norma OK), a u 5Q ten origo funguje výborně (při ceně 200,-Kč za litr a potřebě 2 litrů bych to neřešil) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladio Vloženo 19. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 (editace) Teraz vidím, že olej nemusí byť originál, len nech je podľa normy. Inak som pozeral na to čo ty kibi stváraš s fabiou, ten výkon musí byť iné zverstvo Budúci týždeň pôjde auto na výmenu rozvodov, ( stále som neistý na ATD vs AXR )nehcám vymeniť i vzperu na prevodovku, pozrieť lanká a nechám zaslepiť egr. Oplatí sa niečo pri tom spraviť? Editováno: 20. Červen 2012, autor: Vladio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladio Vloženo 29. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 (editace) Chlapi, problem sa nasiel, je to v defendlocku - nejaky pliesok zavadzia v kulise. Technik to viackrat videl, napadlo mi, ze sa podelim s nevyraditelnou spiatockou Problem sa vyriesi tak, ze ked paka nejde von, staci vypnut motor a nanovo nastartovat. "Utrasie" sa to a paka ide krasne von. Editováno: 29. Srpen 2012, autor: Vladio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Problem sa nasiel ale neopravil. Super mechanik!!! Ved nic neopravil!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladio Vloženo 30. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Bude sa to opravovat neskor, kedze sa to stane raz za par mesiacov ( za rok zhruba 5x ). Necham to bud opravit, alebo vybrat a vykaslem sa na defendlok a dam zedera. Iba mi napadlo, ze to niekomu moze pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/690/05052012411.jpg/ i takhle muže dopadnout reakčni vzpěra.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladio Vloženo 31. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Moze potom vypadnut prevodovka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Vladio: NIE honza: to,ale nie je škodovácka vzpera...v tej sa skorej utrhne ten silenblok 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.