chosenek Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Ahoj, už cca rok se náhodně (jednou za 14 dní, jednou za měsíc, 2x denně) stane, že otáčky spadnou na 0 a do vteřiny se zase vyhoupnout zpět (auto nechcípne jen cukne). Měl jsem to už jednou kvůli tomu v servise ale nic konkrétního mi k tomu neřekli. Dnes s tím jela přítelkyně a stalo se to zase akorát s tím rozdílem že otáčky se nevrátili (ale auto prý jelo - asi nouzový režim?) a rozsvítila se kontrolka motoru a blikala kontrola oleje, tak zazmatkovala a chcíplo ji to. Po nastartování zase jelo v pořádku s normálními otáčkami - jen ta kontrolka motoru zůstává stále svítit. Nevíte případně co by s tím mohlo být? Je to rok 2000 nalítáno to má 40 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 určite napojiť na diagnostiku,inak veštenie z gule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 vyzera to na vadny snimac otaciek motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 16. Červen 2012 Sdílet Vloženo 16. Červen 2012 Taky bych se přiklonil ke snímači otáček, mně se ještě resetoval palubni pc a pomohlo vyčištění kontaktů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasHK Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Dělá mi to samé už půl roku, cca jednou do měsíce na diagnostice se dozvíš závadu G26, snímač otáček motoru. Já osobně přesně nenašel, jak se k němu dostat, zkusil bych vyčistit kontakty a uvidíš...nový spínač cca 1500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 snimac sa nachadza medzi motorom a prevodovkou(zotrvacnik) a pocita zuby na nom (dava impulzy do RJ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasHK Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Tak posledni rada kde ho najit byla pro me asi klicova dnes jsem se v teple garaze pustil do operace. Sundal jsem cely kryt motoru (horni tedy) a kdyz uz jsem v tom byl, tak jsem sprejem na kontakty vzal asi 3 konektory, ktere jsou zde ukryte. Pak jsem zacal hledat na zadni strane motoru onen nejhure dostupny konektor na snimaci a podarilo se mi ho najit (nejspis, ale nevim o zadnem dalsim, ktery by mel byt v tomto miste na prechodu mezi motorem a prevodovkou). Pristup vazne silenej a diky pojistce, ktera drzi jak pribyta byl pro me celkem zazitek dostat tam obe ruce, abych ji sroubovakem dostatecne uvolnil a konetor sundal... ale jelikoz mam rucicky pomerne maly, tak se povedlo ted uz jen bylo na rade dalsi bludiste, kudy tam dostat sprej no a prostrikl jsem obe svorky alespon 2x a asi 5x jsem svorku zapojil a rozpojil. Vsechno jsem poskladal, pozapojoval, pouklizel a nastartoval. Motor se chova normalne, bezi ciste a zadna kontrolka nesviti (tudiz jsem snad na nic nezapomnel) a uvidime, zda se to nejak pozitivne projevi tim, ze uz se to neprojevi Jinak pujde snimac ven, jelikoz kdyz se to cloveku stane pri predjizdeni, je to dost o hubu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 Mělo by to být dobré, dělal jsem to před necelými dvěma lety a závada se zatím neopakovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.