Přejít na obsah

Vylítnutí otáček po startu a držění zvýšených otáček na volnoběhu


Doporučené příspěvky

Zdravím,

chci se zeptat zda jste někdy měli problém že po startu vám vylítli otáčky na 2tisíce pak okamžitě spadnou a drží na cca 1100 otáček, a třeba až po 10 minutách spadnou na standartních 900. Občas mi to po startu i bez toho vylítnutí a kolikrát i po hodině jízdy někde zastavím vše v pohodě 900ot a zničeho nic zase na 1100 :( Poraďtě prosím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se koukni ve vagu do měřených hodnot (motor a pak skupina 007), kde si najdeš teplotu vody (ve 4. poli) a zkontroluj, jestli před prvním startem je plus/minus stejná jako teplota okolí.

zároveň tam uvidíš i teplotu paliva i vzduchu v sacím potrubí - měly by se pohybovat taky plus minus stejně (pokud auto stálo třeba přes noc)

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak sem koukl do hodbnot co ukazuje řídící jednotka (přes Torque a Bluetooth OBD 2), opravdu to bylo čidlo chadící kapaliny (ukazovalo hodnotu -15C) :kol-47:

Tak sem ho objednal a vyměnil. Nejdříve sem teda nedopatřením vytáhl čidlo teploty nafty ale druhá volba už byla správná :kol-27:

A teď už je po problému.

Děkuji za Vaše cenné rady :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...